Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oh das fijn! Mijn pa heeft ook best goede smaak :p Voor hem is het geen probleem om op zijn leeftijd op I love Techno te staan ofzo!

Hij gaat ook ieder jaar op Werchter en Pukkelpop bonnekes verkopen. Dat is wel handig. Vorig jaar met Coldplay toen de deuren open gingen en we naar voor moesten sprinten, stond hij mij onderweg aan te moedigen, haha. Ik was stik kapot (maar wel de 1e rij gehaald) en toen heeft hij flesjes water komen brengen. Dat was wel heel lief en zeer gewenst in die hitte!

Link to comment
Share on other sites

Ja, heel warm, gelukkig schaduw van het podium in de namiddag. Maar Coldplay was het waard he!

Mijn kerstkaart is ook toegekomen bij mijn secret santa gelukkig :) Ik had al schrik dat het niet voor kerst ging toekomen.

Straks lekker gaan eten bij mij mama thuis, yum yum. Is het bij jullie ook feest?

Alleszinds al een hele fijne kerstavond straks en kerstmis morgen! Ik hoop dat je leuke cadeautjes krijgt :) :santa2:

Link to comment
Share on other sites

mijn kaart is nog niet toegekomen bij mijn secret santa :( ik heb het 11 dagen geleden verzonden :thinking: ik hoop dat het toch nog zeker in 2009 toekomt .

feest kan je het niet noemen bij ons maar we eten altijd gezellig thuis met mijn broer en ouders :lol:

en zoals we al elk jaar doen is het 'potjes en pannetjes' of hoe normale mensen het noemen gourmet :laugh3:

Link to comment
Share on other sites

Iedereen een fijne Kerst gewenst 118e2b15.gif

 

:hug: ook een fijne kerst gewenst vanessa :kiss:

 

Nog een laat antwoord op de vraag. Het glazen huis is net afgelopen. Ze hebben er een week in gezeten. In totaal 7.1 miljoen euro opgebracht! :)

 

Fijne kerstdagen! :D

 

WOW 7.1 miljoen :stunned:

wij hebben dit jaar 3.6 miljoen opgebracht . ook niet slecht toch :P

Link to comment
Share on other sites

Hier ook alles goed, lekker gegeten, maar weer veel te veel.

Ben blij dat jullie het ook allemaal goed gehad hebben.

Bij ons lag ook nog sneeuw genoeg, maar het was eerder al vieze drek geworden. Nu is alles bijna weg, gelukkig!

En wat zijn jullie plannen voor oud op nieuw?

Link to comment
Share on other sites

ik vond da ook ni echt ne witte kerst, maar men broetje had toch een iglo gemaakt dus er was toch IETS wit in onze tuin :P

 

:laugh3: een iglo dat heb ik nog nooit gemaakt :P

en welkom 'editor42' :)

 

er lag toch nog wat sneeuw bij ons maar het meeste was hier ook al gesmolten ja.

het is nog altijd beter dan helemaal geen sneeuw op kerstdag è :D

 

volledig mé eens . het is al heel lang geleden dat we nog zo veel sneeuw hebben gehad . laten we hopen dat het volgend jaar een echt witte kerst wordt :D

 

Hier ook alles goed, lekker gegeten, maar weer veel te veel.

Ben blij dat jullie het ook allemaal goed gehad hebben.

Bij ons lag ook nog sneeuw genoeg, maar het was eerder al vieze drek geworden. Nu is alles bijna weg, gelukkig!

En wat zijn jullie plannen voor oud op nieuw?

 

zoals te elk jaar (we zijn in onze familie nogal traditie gebonden :D) gaan we naar brugge naar mijn tante en nonkel en kinderen (die even oud zijn als mij en mijn broer) het is daar altijd heel leuk :lol:

alhoewel dit is het eerste jaar dat mijn broer niet mee gaat :\ en mijn neef die even oud is als mij vertrekt om 11 uur naar een fuif :\

maar dat gaat de pret nie bederven hoor ;)

 

en op nieuwjaars dag is er altijd een groot familiefeest, soms is dat heel leuk en soms ook helemaal niet, dus daarover spreek ik mij nog niet uit :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...