January 29, 201016 yr Dag iedereen ! Zijn de Grammy Award niet live te volgen ? @ maggy : Al bij al is m'n overhoring over die Franse tekst toch goed gegaan :D 'K heb vandaag ondekt dat ik maandag geen school heb ! :dance:
January 29, 201016 yr YAY de gammys :dance: dan moeten het wel de grammys van vorig jaat zijn want anders zouden ze coldplay toch niet tonen :thinking: ik hab op de site van jim gezoch maar kheb het nie gevonden (kvind het maar een beetje een domme site :confused:) maar toch ik ga zeker kijken, hoe laat is het eigenlijk ? goed dat die toets goed gegaan is :D ik heb maandag wel school :( en ik dacht dat het volgende week al krokusvakantie was, blijkt nu nat het pas binnen 2 weken is :dozey:
January 29, 201016 yr ^ Dat gebeurt wel eens ... Ik heb ooit op een ander forum (voor ik hierop zat) de afkorting AROBTH (Met 1 T ! ) niet herkent ! :o Dat is pas erg !
January 29, 201016 yr :stunned::stunned: nie normaal :P toen ik hier nieuw waswist ik niet wat dat betekende, en ook de afkorting GPASUYF maar plots had ik het door :laugh3:
January 29, 201016 yr ja eigenlijk nog wel, we hebben een nieuwe bij labo fys en die heeft echt niks van gezag dus die lessen zijn altijd leuk nu :laugh3: en we hadden geen toetsen :P ah jah bijna vergeten, ik heb de tekst van 'Fix You' op de achterkant van mijn agenda geschreven en vandaag (ook al was dat woensdag) hebben we het oven gedichten gehad, en op het einde van de les vroeg de leerkracht 'en heeft nog iemand een gedicht om voor te lezen' an al mijn vrienden 'JA MACHTELD OP HAAR AGENDA' :laugh3: en hij heeft het voorgelezen aan de klas (tot aan het moment waar het liedje eigenlijk openbreekt want dan ging de bel laugh3:
January 29, 201016 yr :laugh3: In mijn klas "plagen" ze mij altijd door op de bedoomde ruiten te schrijven dat COldplay suckt en drugs neemt ! :o Wat dus NIIIIIIIEEET zo is .... Maar ja das gewoon aandacht nodig hebben, :dozey: want ze weten ( het zeker ) dat ik groooooooote Coldplay fan ben :P
January 29, 201016 yr haha :laugh3:bij mij gaat het nie zo ver, maar een paar weken geleden in de middag pauze was iedereen naar zijn ipod, mp3, of gsm te luisteren maar ik had die nie bij en vond ze maar wa asso, en dan hebben ze allemaal gezocht achter coldplay liedjes in hun ipods om mij blij te maken :laugh3: het enige wat ze hadden vas Speed Of Soud en Viva La Vida maar toch :P
January 29, 201016 yr ik moet gaan eten EINDELIJK !!! ik ben hier bijna aan het sterven van de honger :\ tot straks mss :D
January 30, 201016 yr hallo allemaal kheb geen zin om gesch te lere en m'n ouders zijn weg dus is ben er!!!:D
January 30, 201016 yr yay ! Toch iemand online ! :dance: Veel te doen vandaag ? Vanmiddag nog even een shopping tripje naar Antwerpen maar het is wel uitkijken met die sneeuw. Hallo celien :)
January 30, 201016 yr zorg maar da je ni valt want da doe zeer;) Ja, kan best geloven dat da geen deugd doet.
January 30, 201016 yr hebben jullie gisteren coldplay op MTV gezien ? ik was gewoon wat aan het zappen toen ik ze zag op 'world stage' ik was nog vanplan om het hier te komen posten maar mijn pa zat op de pc :\
January 30, 201016 yr ik wist er ook nie van . maar ik wist wel det het elke vrijdag avond world stage was, het rare is ik heb da opgezocht wanneer coldplay zou uitgezonden worden en toen zijden ze 27 februarie ofzo :confused: maar jah je kunt hat altijd nog eens bekijken op You Tube . kmoet nu wel al voort, wiskunde wacht op mij :(
Create an account or sign in to comment