April 11, 201016 yr die wielerwedstrijd ... die zoote mannen die 200 km fietsen aan 50 km/uur ... in 1 woord SAAI
April 11, 201016 yr nee want als mijn pa naar tv begont te kijken stopt die nie en als die wielrennen ding over is ga mijn broer op de computer willen ... en dan ga ik in mijn kamer naar muziek luisteren tis altijd tzelfde hier :lol:
April 11, 201016 yr Nog een paar posts !! Hoeveel wil je er hebben vandaag ? 8000 ? da zou pas leuk zijn :wideeyed:
April 11, 201016 yr ik weet het niet eigenlijk :lol: en morgen ga ik weer denken 'ik heb veel te veel posts' :facepalm: das nie erg hoor ::hug:
April 11, 201016 yr nu Queen :) Maar ik wil liever Oasis of Coldplay of Pearl jam of Arctic monkeys of....
April 11, 201016 yr woohoo mijn Username is veranderd ! btw : het is de titel van een liedje van Oasis :D En wonder bij wonder haal ik toch nog 120 posts :p 300 is toch iéts meer :D :P
April 12, 201016 yr keuke naam :lol: kga da liedje ké beluisteren :escaping: kvond het gisteren zo dom dat ik plots weg moest je was eindelijk ook hyper :confused:
April 14, 201016 yr Hallo allemaal:) kben trug van Athene en kzie erg bruintjes:D en kheb een armbandje met een zilveren vlingdertje gekregen:dance:
Create an account or sign in to comment