May 2, 201016 yr Eeklo zit niet bij ons district denk ik , maar mss in de Gouw hadden we wel samen gezeten
May 2, 201016 yr ja de Gouw daar dacht i eigenlijk aan :lol: ben je ooit naar die gouwfilms geweest in gent ?
May 2, 201016 yr ja, elk jaar spelen ze zo een film voor heel de Gouw in een of andere school in gent ik ben daar 2 keer naartoe geweest .
May 2, 201016 yr zou het wel zo geweest zijn dan hadden we al in de zelfde zaal geweest zijn :freak: :lol:
May 5, 201016 yr goeienavond! :) Hoe is 't? Alles bonne :D en nog eens een goeie avond :D ik ben alleen thuis :dance: Daar moet je van profiteren :thumbsup:
May 5, 201016 yr inderdaad muziek volle op't luidste en natuurlijk alles eten wat lekker is :shame: :lol: wat hou ik van voetbal !
May 5, 201016 yr nee nee mijn pa en broer zijn naar het voetbal daarom ben ik alleen thuis :lol: :laugh3:
May 7, 201016 yr en geen klein beetje ... ik kan hem echt nie af maar het was nooit de bedoeling om een dubble open onder arm breuk te veroorzaken :sick: ik ga morgen eens naar de ziekenhuis gaan
May 9, 201016 yr :hug: Bij mij is er ook 'n meisje afgevoerd met de ambulance vandaag, iemand uit m'n klas , ze was gewoon gevallen maar haar knieschijf zat aan de andere kant van haar been ! :stunned: 'kkan u verzekeren dat dat eng is om te zien ! :sick:
May 9, 201016 yr ik weet het niet echt toen ik hen zag naar zijn arm grijpen en die rare houding ervan zag ben ik in paniek naar buiten gelopen :uhoh: maar dat been kon je niet zien want dat schiet er gewoon weer in :sick: maar ja het heeft gebloed ...
Create an account or sign in to comment