September 22, 201114 yr ja, de pre-sale was vandaag om 9 uur, morgen begint de echte verkoop. Vanmorgen was alles na ongeveer twee uur al weg. Morgen gaat het ook snel uitverkocht zijn denk ik.
September 22, 201114 yr Mijn ticket is ook binnen :dance: Na ongeveer 4 keer 'refreshen'.yay :) amai 4 keer valt nog goe mee! Ik heb ongeveerd 10 keer alles moeten intikken, ik kreeg elke keer de boodschap dat die code al gebruikt was. Moest ik helemaal opnieuw beginnen. Nadien kreeg ik steeds een server fout. Toen is het uiteindelijk gelukt, na een goei 20-30 minuten stressen denk ik. Gaat ge samen met u zus of ook alleen gelijk Werchter?
September 22, 201114 yr hoe kon je pre-orderen ? Via welke site heb je dat gedaan ? Proximus site is een RAMP ! :(
September 22, 201114 yr Op de Coldplay site stond het paswoord en de links, samen met alle concert data Het was via de teleticketservice site
September 22, 201114 yr yay :) amai 4 keer valt nog goe mee! Ik heb ongeveerd 10 keer alles moeten intikken, ik kreeg elke keer de boodschap dat die code al gebruikt was. Moest ik helemaal opnieuw beginnen. Nadien kreeg ik steeds een server fout. Toen is het uiteindelijk gelukt, na een goei 20-30 minuten stressen denk ik. Gaat ge samen met u zus of ook alleen gelijk Werchter? Ik kreeg ook altijd die foutmelding van die code, ik dacht hoe kan dan nu? Was echt vervelend dat je alles telkens opnieuw moest invullen. Na de 3e keer heb ik gewoon internet afgesloten en opnieuw opgestart en toen ging het direct. Ik denk zo rond 9u10 had ik mijn 2 tickets binnen :D Mijn zus gaat deze keer mee en ze heeft ook een staanplaats :)
September 22, 201114 yr Op de Coldplay site stond het paswoord en de links, samen met alle concert data Het was via de teleticketservice site Gewoon op de Coldplay site ? :wreck: :disappointed:
September 23, 201114 yr aaaaaauww Noémie :hug: :hug: :hug: :hug: DANKU DANKU DANKU DANKU DANKU DANKU DANKU NIKKI OM ER TE BESTELLEN VOOR ONS!!!!!! :awesome: :dance: :nice: :freak: mijn spreekopdracht van Nederlands helemal verkloot omdat zo blij was me uwen sms
September 23, 201114 yr Oh sorry Noémie :( :cry: En Celien, graag gedaan hoor :D Spreekopdrachten op school BAH, zo blij dat ik daar vanaf ben! Over wat ging het?
September 23, 201114 yr :cheesy: 't ging over sagen en we moesten er een zeggen over uw dorp. Ik begin maar kwas dus heel den tijd aant wiebele en just ni springe enzo :P dusja echt slecht gedaan e :blank:
September 23, 201114 yr :cheesy: 't ging over sagen en we moesten er een zeggen over uw dorp. Ik begin maar kwas dus heel den tijd aant wiebele en just ni springe enzo :P dusja echt slecht gedaan e :blank:
September 24, 201114 yr Ik kan er nog mee leven , tenslotte ben ik niet zo'n die-hard fan meer van Coldplay ... maar 't is gewoon spijtig , omdat ik hier nu al 2 jaar op dat forum zit ... Te wachten voor een concert van Coldplay in België (non-festival) en nu eindelijk ... tjah Maar als jullie ervoor nog eens afspreken , laat me iets weten ... ;) en er was toch een grote kans dat ik ze door had moeten verkopen , omdat er 'n examen is de dag erop ... en de 19de ga ik toch al naar The Vaccines , dus kben toch 'n gelukkig mens :) :)
September 24, 201114 yr Ja, ik had al gezien dat je de 19e naar The Vaccines ging :) Misschien dat ze in de lente terugkomen ofzo, omdat ze nu maar zo weinig optredens doen.
September 24, 201114 yr kheb de dag erop ook exaam :blank: en de dinsdag erop en de woensdag ook nog wss :blank: :blank: yup als we afpreke moet iedereen van de partij zijn
September 26, 201114 yr Super :wacky: helaas zijn de volgende 2 versies in Leuven en Antwerpen :p Kga proberen , maar ja , ouders he :wacko:
September 30, 201114 yr kennis over uw eigen ouders :blank: - nog geen 16 - all veel te veel waar ik naartoe ga volgens hen dees jaar - concert int midde van de exames al - in 't stad, zoo wijt
Create an account or sign in to comment