November 2, 201114 yr I studied business management as well, but in a local college :D Used to work in Brussels, but quite coz it was a bit too far from home.
November 7, 201114 yr kzag al da ge t album tof vind :P Ze ware super!! :awesome: beter a RW allez Lippy Kids was daar wel beter mer da he ok meer effect op een wei met ondergaande zon :P en kheb gefilmd :cheesy: ken je dit nog van Werchter?? [ame=http://www.youtube.com/watch?v=S_jZY37ACOI&feature=autoshare]Elbow - Grounds For Divorce live at Vorst Nationaal 5 November 2011 - YouTube[/ame]
November 9, 201114 yr I study in Brussels as well. Hope you'll like it there. It's err special. haha what do you mean? :lol: should i be worried or something? C: I studied business management as well, but in a local college :D Used to work in Brussels, but quite coz it was a bit too far from home. oh, nice. I hope that the studying won't be too hard, cause i heard that belgium is very strict with their schooling system :blank:
November 9, 201114 yr you should be worried about err I don't know of what :thinking: EU tops :P yep it's quit strickt here: they always make sure everybody is in the class and so
November 12, 201114 yr Kut, ik ga waarschijnlijk niet naar de Ahoy show kunnen de 17e december :( Familiefeest voor ons moeke die 90 jaar wordt. Als ik niet ga, gaat dat menske dat onthouden en heel erg vinden. Wat moet ik doen... Het zou nu geen drama zijn, omdat ik natuurlijk het Sportpaleis nog heb (tickets mogen toch wel eens stilletjes aan gaan toekomen zenne!) Hoe laat zijn jullie trouwens van plan om ongeveer daar te zijn? Ja sorry, ben al een beetje enthousiast aant worden :p
November 12, 201114 yr ow, wel ksnap da je naar holland wilt maar langs den andere kant kunde u moeke da ni aandoen e :/ kben os mama ant probere te overtuige rond half 4 (JA ZO VROEG IN DECEMBER!!!!) daar te zijn :blank: planning: vrijdag genne judo en ni naar de markt maar direct naar huis om te studeren :wreck:
November 12, 201114 yr Dat is wel lastig he, maar langs de andere kant, ik denk dat ze volgend jaar in juni wel nog zullen teruggaan naar Nederland. Voor hun stadium tour, en dan zijn de shows waarschijnlijk weer net iets anders terwijl het nu enkele dagen uit elkaar ligt en ze wel heel hard op elkaar kunnen gaan lijken. Ik wou dat ik naar Nederland kon gaan. Als ik mijn rijbewijs al had, was ik sowieso voor tickets gegaan, maar ik doe mijn examen pas volgende week
November 13, 201114 yr Wow , ik kom hier nog weinig :uhoh: Coldplay heeft plots weer wat meer respect teruggekregen van mij :P Na een aantal interviews te bekijken ... Hoewel ik het ECHT niet verwacht had , is ETIAW 'gegroei op mij' :p Kkan ermee leven , zelf met Paradise , jammer van de chorus , de video is wel zalig :lol: Jammer dat ik niet kan gaan naar 't sportpaleis , zodra ik m'n examenrooster heb , kan ik (zeer) eventueel nog op zoek gaan naar een ticket ...
November 13, 201114 yr kom nog weinig int Coldplay deel 'k begin Paradise te appreciëren eigenlijk, ETIAW vonnek vant begin eigelijk tof :lol: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKK WEET IEMAND WANNEEER CUSTOMS NOGIS VLAKBIJ SPELE EN NI OP EEN OF ANDER DING VAN DE SCOUTS VAN TURNHOUT :vreselijkwanhopiggejank:
November 14, 201114 yr Ik lees vooral het CP live gedeelte. Soms het gewone CP als ik niet weet wat doen, om mij bezig te houden. Paradise vind ik nog steeds niet geweldig. Vinden jullie Up In Flames goed? Dat vind ik precies het minste van het album. Heb trouwens ook besloten om naar het feest van mijn moeke te gaan. Van zodra ik mijn Sportpaleis ticket heb, ga ik dat van Ahoy (proberen te) verkopen.
November 14, 201114 yr Ik ken Up in Flames niet , nog steeds niet naar nieuw album geluisterd :escaping3:
November 14, 201114 yr Fanfic en LOLdplay lees ik nog wss omdak zelf ne fic ant schrijve ben :blank: Up In Flames is nogal... ni echt mijn ding
November 15, 201114 yr Kut, ik ga waarschijnlijk niet naar de Ahoy show kunnen de 17e december :( Familiefeest voor ons moeke die 90 jaar wordt. Als ik niet ga, gaat dat menske dat onthouden en heel erg vinden. Wat moet ik doen...Kun je het Ahoy keertje nog verkopen? Is het op naam of niet? Want anders ben ik wel geïnteresseerd ... :wink3: Maar als je liever zelf gaat, denk ik dat dit wel moet kunnen. Je had de Coldplay kaartjes eerder besteld dan dat je hoorde over moeke's feest toch? Dan kunnen ze eigenlijk niet van je verwachten dat je alsnog Coldplay laat schieten. Je hoeft je er dan tenminste niet schuldig om te voelen. Up In Flames is inderdaad niet zo goed ... :|
November 15, 201114 yr Kun je het Ahoy keertje nog verkopen? Is het op naam of niet? Want anders ben ik wel geïnteresseerd ... :wink3: Maar als je liever zelf gaat, denk ik dat dit wel moet kunnen. Je had de Coldplay kaartjes eerder besteld dan dat je hoorde over moeke's feest toch? Dan kunnen ze eigenlijk niet van je verwachten dat je alsnog Coldplay laat schieten. Je hoeft je er dan tenminste niet schuldig om te voelen. Up In Flames is inderdaad niet zo goed ... :|Ja, ik ga het verkopen. De dag nadien ga ik toch naar Antwerpen, dus vind het niet zo erg. Ik wacht nu effe op mijn ticket van Antwerpen dat hopelijk 1 van de dagen moet toekomen via de post. Het ticket van Ahoy heb ik onmiddellijk in mijn mail ontvangen, het is een pdf document. Mijn naam staat er wel op, maar geen adres ofzo. Dus als je het wilt, kan ik het gewoon doormailen van zodra ik het geld heb (59euro + 9 euro service kosten). Het is 1 ticket staanplaats trouwens. Ik zal je een pm sturen van zodra ik mijn Antwerpen tickets heb, en dan kan je beslissen of je het wilt. Is dat goed voor jou?
November 15, 201114 yr Prima, ik moet ook kijken of ik het ga halen met openbaar vervoer omdat ik bij dan nog steeds mijn rijbewijs niet terug heb :(
November 15, 201114 yr Oi, ik zie net dat ik een belangrijke afspraak heb die dag. ARGH Ik kan dan niet. Maar als je je kaartje kwijt wilt dan zijn er genoeg in het Nederlander-thread die erom smeken :P Kijk daar maar even.
November 15, 201114 yr Oi, ik zie net dat ik een belangrijke afspraak heb die dag. ARGH Ik kan dan niet. Maar als je je kaartje kwijt wilt dan zijn er genoeg in het Nederlander-thread die erom smeken :P Kijk daar maar even.No problem! Jammer voor je, maar ze zullen nog wel een keer terugkomen he :) Jaja, er zullen wel kandidaten genoeg zijn.
November 17, 201114 yr Yes, Snow Patrol komt naar de Lotto Arena! Morgen proberen tickets te bemachtigen :)
November 22, 201114 yr ik mss ook naar snow partrol ... maar 42 is wel veel hé :confused: Hoe zeker het al was , nu is het volledig , 'k heb examen wiskunde de dag na Coldplay ... m'n hoofdvak :/
November 22, 201114 yr Ik heb fysica na Coldplay en khad 46% dervan op men herfstrapport en ook men hoofdvak :blank:
November 23, 201114 yr oei, ik hoop dat jullie het toch goed gaan doen! Op voorhand beginnen leren :( Maar daar was ik op school zelf ook geen goeie in, ik deed altijd alles op de laatste minuut. 42 euro vond ik inderdaad ook niet weinig, maarja niks aan te doen.
Create an account or sign in to comment