Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik zie ook nergens 'vind ik leuk' staan :(

 

rechtsboven wel een link naar een artikel met ernstige spelfout:

http://www.hln.be/hln/nl/11616/Coldplay/article/detail/1339453/2011/10/26/Chris-Martin-Zelfmoordneigingen-telkens-we-album-uitbrengen.dhtml

Telkens als we een album uitbrengen! :whip:

Ook is dit artikel een :bigcry:

 

Hee Celien, ik voel er niet meer zoveel voor KingChris te spammen :( want hij negeert het toch. En ik ben bang nu onderhand lelijk te gaan doen in een mail terwijl ik aardig moet blijven. MOET AARDIG BLIJVEN :bigcry:

Och, als ie nou eens iets zou laten weten :\

Link to comment
Share on other sites

Oh, dan ben ik toch niet alleen.

Stom dat het niet wilt lukken, het zijn die tickets naar Keulen die ik wil, en ik geraak niet verder GRR

 

HLN maakt wel vaker fouten, ik noem het altijd de grootste roddel/pruts-krant van het land :p

Maar in dat artikel 'telkens we een album uitbrengen' zie ik nu niet direct een fout staan.

Link to comment
Share on other sites

Ik zie ook nergens 'vind ik leuk' staan :(

 

rechtsboven wel een link naar een artikel met ernstige spelfout:

http://www.hln.be/hln/nl/11616/Coldplay/article/detail/1339453/2011/10/26/Chris-Martin-Zelfmoordneigingen-telkens-we-album-uitbrengen.dhtml

Telkens als we een album uitbrengen! :whip:

Ook is dit artikel een :bigcry:

 

Hee Celien, ik voel er niet meer zoveel voor KingChris te spammen :( want hij negeert het toch. En ik ben bang nu onderhand lelijk te gaan doen in een mail terwijl ik aardig moet blijven. MOET AARDIG BLIJVEN :bigcry:

Och, als ie nou eens iets zou laten weten :\

 

ik ook ni meer hoor, kheb een mail gestuurd en een hoop PM's dus als em ni reageert gevek het echt op ze

 

HLN behoort samen me Dag Allemaal tot de grootste onzin van het land :blank:

 

nee Nikki ik heb nog geen tickets aangekregen, Elbow hangt tegen het prikbord maar Coldplay is in geen kilometer te bespeuren :P

Link to comment
Share on other sites

^ Jaaaaaaaa :D

 

Hahaha, okay, HLN is rubbish, dat verklaart een hoop. Het bericht dat ze geven is rechtstreeks vertaald uit het Engels maar geen bronvermelding, daar wringt de schoen al. Daarnaast staan er kromme zinsbouwen in en uitdrukkingen/woorden die alleen in het Vlaams genuttigd worden en geen ABN zijn.

bv. 'panikeren' is naar mijn weten geen correct Nederlands :P (in paniek raken) en je maakt je zorgen over iets, niet om iets. 'Maar eens het album uit is' zou moeten zijn 'maar als het album eenmaal uit is'

[/taalnazi]

Link to comment
Share on other sites

nee Nikki ik heb nog geen tickets aangekregen, Elbow hangt tegen het prikbord maar Coldplay is in geen kilometer te bespeuren :P[/color]
ha ha :p Ocharme Elbow, als ge ze ziet optreden met een punaise in hunne kop, weet ge waarom!

 

Is Coldplay hun album al uit ? :uhoh:
Maar ja gij :D vanaf de 24ste officieel (maar de 21ste lagen ze al in de winkel denk ik)

 

bv. 'panikeren' is naar mijn weten geen correct Nederlands :P (in paniek raken) en je maakt je zorgen over iets, niet om iets. 'Maar eens het album uit is' zou moeten zijn 'maar als het album eenmaal uit is'

[/taalnazi]

Nee is dat geen ABN, wist ik niet? Ik denk dat er niemand in België is die in paniek raken gaat gebruiken ipv panikeren. Dat is toch raar eigelijk, het is dezelfde taal, maar wordt zo anders gebruikt tussen belgen en nederlanders :)
Link to comment
Share on other sites

Ja, hahaha, de Belgen die ik ken komen altijd met woorden op de proppen die ik niet ken. Soms kan ik uit de context halen wat ze bedoelden, maar meestal moet ik gewoon vragen wat het betekent en dan zegt de dame meestal "Wa?!? Das geen proper Nederlands???" oprecht verbaasd dat het niet bekend is in Nederland. Zoals de woorden 'kuisen' (schoonmaken), 'keren' (vegen) , 'malchance' (pech), 'frigo' (koelkast) of 'panikeren' :P

Al zijn er een paar woorden (zoals saggeren, tas, tut of nagel) die ik wel nuttig/ken omdat ik opgegroeid ben in Tilburg en daar gebruiken ze ook Belgische woorden die de rest van Nederland niet kent :D

- Mag dan toch een beetje in het Belgen forum posten toch? :P

Link to comment
Share on other sites

JAJAJAJAJA tmaakt mij zelfs niks uit da ons ma opt balkon wilt gaan zitten :P

oftewel terug op ong dezelfde plaats as Editors of aan de zijkant vant podium :P

(nu zitten is omda ze zegt van 'Kheb mij al moette opoffere me RW en dan in december gagek wss we van da zijn :p)

 

kweet het morgen word verschrikkelijk grappig

rond 8 uur in Lille en IEDEREEN ga vandaag uit :lol:

Link to comment
Share on other sites

i need one more email to be 100% sure. but im already looking for a place to stay.

my semester starts on january 28th

 

at the monent i can't wait for it. excited. but i know that somewhere in december i will stop eating and die because of the stress :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...