August 5, 201114 yr Celien, alvast veel plezier op kamp in Frankrijk! Moet sebiet weg en dan ben ik waarschijnlijk nimmer online. Hopelijk gaat ge niet te veel Coldplay nieuws missen. Als er iets major is, zullen we wel sms'en :)
August 5, 201114 yr Celien, alvast veel plezier op kamp in Frankrijk! Moet sebiet weg en dan ben ik waarschijnlijk nimmer online. Hopelijk gaat ge niet te veel Coldplay nieuws missen. Als er iets major is, zullen we wel sms'en :) kvertrek morge dus vandaag nog Cp-ing :awesome: echt wilt ge da doen :wacky: enkel ast echt belanrijk is e! gelijk titel en datum :P Ik vertrek naar Frankrijk ! Tot later ! :kiss: :wacko: okey veel plezier daar :)
August 5, 201114 yr Er zijn geruchten dat Coldplay op 9 december in het Sportpaleis zou staan. wel ik hoop dat da ni waar is want kwil goei examens
August 5, 201114 yr Ik geloof er eigelijk niet veel van. Eerst stond er voor Belgie 8 december, maar dan is er al iets gepland in het sportpaleis. En zo ineens hebben ze er 9 december van gemaakt. Er wordt ook niet geantwoordt op de vraag vanwaar die data komen. Maar ik hou allesinds 9 december vrij in mijn agenda! Of het nu waar is of niet...
August 5, 201114 yr echt wilt ge da doen :wacky: enkel ast echt belanrijk is e! gelijk titel en datum :PJa zenne, als er belangrijk nieuws is, stuur ik het wel! Ik denk dat tourdatum ook mee telt als belangrijk he? :p
August 5, 201114 yr ik zei het tegen ons ma en die drekt zo van 'GE GAAT AL NAAR ELBOW! NIKS IN DECEMBER VOOR U!' en dan ikke: 'mer ik denk ni aan Elbow en kzou toch ni gaan omdak dan mijn examens verpest!' dus ja Coldplay pas ten vroegste half januari in België liefst of op men verjaardag :wacky: :awesome: zou echt cool zijn en vanaf dan zouk naar huis willen denk
August 5, 201114 yr Ik vertrek naar Frankrijk ! Tot later ! :kiss: :wacko: Goeie reis en veel plezier :D
August 10, 201114 yr Ja, het is hier inderdaad stillekes. Allemaal aan het genieten van de vakantie zeker? ;)
August 11, 201114 yr Yep, ze hebben gelijk! Vandaag schijnt de zon toch, hopelijk blijft het zo. En een verlengd weekend, toch ook iets om naar uit te kijken :D
August 11, 201114 yr En een verlengd weekend, toch ook iets om naar uit te kijken :D Ja, da's waar :thumbsup:
August 12, 201114 yr Wiiiii, nieuw album op 24 oktober en single op 12 september :D :D Effe smsje naar Celien sturen met het nieuws :)
August 12, 201114 yr Wiiiii, nieuw album op 24 oktober en single op 12 september :D :D Ja, super!!!!! Ik lees het net in mijn e-mails :dance: :dance: :dance:
August 17, 201114 yr KABAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gedaan me de stilte :lol: nogis merci voor het smsje Nikki :cheesy: WAAROM IS HET HIER ZO'N SLECHT WEER? KWIL TRUG NAAR FRANKRIJK
August 18, 201114 yr haha idd terug wat actie hier! Das graag gedaan zenne :D Moeten u toch wat up to date houden he! Pas op, ik ben gisteren verbrand in de zon. Gisteren was zowat de beste dag van de afgelopen weken denk ik. In Frankrijk wel goei weer gehad zeker? Uw frans wat kunnen bijschaven :p
August 18, 201114 yr ja gistere wast wel goe :) super goei weer! altij rond de 32°C en blauwe lucht :awesome: jup m'n Frans is weer wa beter :P
August 19, 201114 yr Niemand van hier die naar Pukkelpop ging, hoop ik? Amai, ik ben er niet goed van als ik de beelden bekijk. Wat een miserie :( Sterkte aan de families en vrienden.
August 19, 201114 yr kben blij da os Kato nog in Italië zit, ze wou naar Foo Fighters gaan 2 gaste vanop kamp ware derheen maar ze zijn ok de beelden zijn idd vreselijk om te zien
August 19, 201114 yr Mijn zuster was er ook met haar vrienden om de Foo Fighters te zien. Zij zijn gelukkig ook ongedeerd gebleven. Veel sterkte aan allen die hieronder geleden hebben :(
Create an account or sign in to comment