Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

OMG!!! Tour announcements :D

Op ne zondag is nu wel minder, denk dat ik die maandag verlof ga pakken.

Als ik tickets bemachtigd krijg toch, moet werken om 9 uur. Ik hoop dat ik er dan op geraak!

 

Paradise vind ik nu precies niet echt geweldig. Heb hem nog maar een paar keer gehoord (1 keer zelfs op stubru). Misschien dat het nog went.

Link to comment
Share on other sites

OMG!!! Tour announcements :D

Op ne zondag is nu wel minder, denk dat ik die maandag verlof ga pakken.

Als ik tickets bemachtigd krijg toch, moet werken om 9 uur. Ik hoop dat ik er dan op geraak!

 

Paradise vind ik nu precies niet echt geweldig. Heb hem nog maar een paar keer gehoord (1 keer zelfs op stubru). Misschien dat het nog went.

 

kheb het ook nog maar 1 keer op Stubru gehoord :awesome:

en daar ben ik heeeeeel blij om

 

tof , dag erop examen :dozey:

 

 

:(

 

ik ook :blank:

Link to comment
Share on other sites

OMG!!! Tour announcements :D

Op ne zondag is nu wel minder, denk dat ik die maandag verlof ga pakken.

Als ik tickets bemachtigd krijg toch, moet werken om 9 uur. Ik hoop dat ik er dan op geraak!

 

 

:dance: :dance: :dance:

 

Waarom is da altijd midden in de week die ticketverkoop? Gelukkig da mijn zus ne dag verlof kan pakken om de tickets online te bestellen :)

 

Nikki, heb jij toevallig al ervaring met staanplaatsen in het Sportpaleis? Hoe laat kan je daar 's morgens terecht? Mag je daar blijven zitten of hoe gaat dat allemaal in zijn werk?

Link to comment
Share on other sites

:dance: :dance: :dance:

 

Waarom is da altijd midden in de week die ticketverkoop? Gelukkig da mijn zus ne dag verlof kan pakken om de tickets online te bestellen :)

 

Nikki, heb jij toevallig al ervaring met staanplaatsen in het Sportpaleis? Hoe laat kan je daar 's morgens terecht? Mag je daar blijven zitten of hoe gaat dat allemaal in zijn werk?

Ja, ik ga het ook aan iemand moeten vragen denk ik. Was het maar vorige week, toen had ik vrijdag nog verlof.

 

Ik heb geen idee hoe vroeg je daar 's morgens mag gaan staan, zo vroeg als je wilt denk ik.

 

Ik was vorige keer aan het Sportpaleis tegen half 1 's middags, toen was er misschien 15 -20 man. Het probleem met het Sportpaleis is dat als de mensen toekomen ze tegen de deuren gaan zitten.

Maar pas tegen 14 uur dacht ik, zetten de security mensen pas hun hekken. Dan moet ge van de deuren opstaan en in de openingen van de hekken gaan zitten. Er ontstaat dan zo'n vak aan de deuren waar niemand in mag, iedereen staat er dan rondom.

 

Van zodra ik zie dat die mannen hun hekken beginnen te zetten, sta ik op om direct aan zo'n doorgang te kunnen zitten :D

 

Maar vorige keer was er nog niet veel volk dan, dus dan valt het wel mee.

Als er al veel volk is, kan het best oneerlijk zijn, zeker als ge niet weet dat je van de deuren wegmoet.

 

(ik had toen wel vet chance, niemand had mijn rugzak gecontroleerd en ik kon zo binnen en kende de weg. Ik was als eerste aan het podium, samen met nog een kerel die van de andere kant kwam gelopen. De security was wel lastig dat iedereen aan het lopen was... like I care :p)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...