September 30, 201114 yr Oh geweldig :blank: wint di Femke Junior Eurosong nu haddek echt goesting om die haar zussen te pesten da er weer niemand van de familie gewonnen had HOW WACHT kan wel tegen die Ymke zeggen: 'HEY? EI ZUS IS WEL BETER AS IJ Hé! DIE KAN TEMINSTE WEL NAART BUITELAND!!' oh ik ben toch zo gemeen soms :surprised:
October 1, 201114 yr Celien, ik kan eigelijk niet zo goed volgen :p haha sorry kzal effe kort uitlegge: heb je vorig jaar junior Eurosong gezien? nee? wel, dus de zus van die da nu gewonnen heeft (wel die haar 2 zussen eigenlijk maar de oudste is nooit binnen geraakt :lol:) zit bij mij op school en die was vorig jaar in de finale gestrand :) Ze is ermee gepest geweest da ze ni gewonnen heeft, en ge moogt zeggen dat da gemeen is maar da is zo'n familie vol dikke nekken en die liep zo rond van 'Hey kijk naar mij! Ik heb wel meegedaan met Eurosong hé! :smug:' dus da was eigenlijk die haar verdiende loon zo'n beetje. En laten die leerkrachten haar nog als 'BV' meedoen opt free podium!! Weeral diejen dikke nek de lucht in :sick: Den donderdag liepen Ymke en Anke (die zussen dus van de winnaar van gisteren) rond me flyers en posters om reclame te maken hun zusje. Dus dan ga ik met een vriendin voor zone poster staan kijke en zegt mijn vriendin: 'Hey die kijkt kei scheel op dieje foto!' Ikke zeg niks omda die Anke vlakbij sta en naar ons ant kijke is :nice: Dan daarna haddek wiskunde en zegt iemand zo keidroog: 'Hey word die Ymke eigelek nog gepest me da van vorig jaar?' gelach in de klas en een leerkracht da doet alsof da ze niks gehoord heeft. Opt einde van den dag tijdens het laatste lesuur kome die toch ni binne in de les om te zeggen da 'iedereen naar de muziekacademie moet op vrijdag om het op groot scherm te kunne volgen' :stunned: Die waren just de deur uit toendat dit gebeurde in de klas: 'Hejom denke die nei echt da welle gen stemme ver die hun air?' 'Gen we der hene ver iedereen uit te lache as ze verliest?? :P' Enzovoort.. En da ziede ga gistere op den tv en zijde content dat het geen school was gisteren, maar da ga den maandag wel wa worden. Endan zit die Femke nog ni bij ons opt school. ok kan iedereen nu wa volgen?
October 4, 201114 yr ik weet het kort iets uitleggen is ni mijn sterkste punt :P bwaa 't viel eigenlijk nog goe mee :cheesy: iedereen was die twee gewoon kei droog aant negeren :lol:
October 18, 201114 yr :curtain: Het is hier zo stillekes.... Ik veronderstel dat jullie je ticket voor het Sportpaleis ook nog niet ontvangen hebben? Ik vraag mij eigenlijk af waarom het zo lang duurt? De status is bij mij nog altijd "betaling ontvangen"
October 18, 201114 yr ik weet het ni krijg het mijne pas als Nikki ze heeft :P oh en btw DE VRIJDAG IS MX AL IN DE FREE RECORD SHOP VAN HERENTALS DUS WSS OOK IN DE REST VH LAND :freak:
October 18, 201114 yr Piep! Ja, ik heb ook nog altijd niks ontvangen. Begon mij ook al af te vragen waar ze blijven, was gaan kijken op de ticketsite en ook bij mij staat er nog steeds 'betaling ontvangen'. We zullen nog eventjes geduld moeten hebben. Dus no worries, he Celien :)
October 18, 201114 yr hehe kblijf wachten hoor :P da mijn duim maar rap trug aaneen hangt dak goe ner Elbow kan int verlof
October 18, 201114 yr judo wedstrijd en mijnen tegestander was erop gevalle de zaterdag => gebroken en zondags toch exame voor bruin doen :mad: => nu zo'n ijzer errond sinds vandaag voor 2 weken geweldig handig om te schrijven ook, maar me 2 vingers gaat da ook :lol:
October 18, 201114 yr Ouch, klinkt pijnlijk :( Hopelijk hebt ge er verder niet te veel last van. Mijn geschrift is zo al verschrikkelijk, laat staan dat ik het met 2 vingers moet doen. : thumbsup : :thumbsup:
October 20, 201114 yr hello :curtain: alles goed hier ? wat is er hier aan het gebeuren , kben echt niet mee met Coldplay ... ? :confused:
Create an account or sign in to comment