Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oh geweldig :blank:

wint di Femke Junior Eurosong

nu haddek echt goesting om die haar zussen te pesten da er weer niemand van de familie gewonnen had

 

HOW WACHT

kan wel tegen die Ymke zeggen: 'HEY? EI ZUS IS WEL BETER AS IJ Hé! DIE KAN TEMINSTE WEL NAART BUITELAND!!'

 

oh ik ben toch zo gemeen soms :surprised:

Link to comment
Share on other sites

Celien, ik kan eigelijk niet zo goed volgen :p haha

 

sorry kzal effe kort uitlegge:

 

heb je vorig jaar junior Eurosong gezien? nee? wel, dus de zus van die da nu gewonnen heeft (wel die haar 2 zussen eigenlijk maar de oudste is nooit binnen geraakt :lol:) zit bij mij op school

en die was vorig jaar in de finale gestrand :)

Ze is ermee gepest geweest da ze ni gewonnen heeft, en ge moogt zeggen dat da gemeen is maar da is zo'n familie vol dikke nekken en die liep zo rond van 'Hey kijk naar mij! Ik heb wel meegedaan met Eurosong hé! :smug:'

dus da was eigenlijk die haar verdiende loon zo'n beetje. En laten die leerkrachten haar nog als 'BV' meedoen opt free podium!!

Weeral diejen dikke nek de lucht in :sick:

 

Den donderdag liepen Ymke en Anke (die zussen dus van de winnaar van gisteren) rond me flyers en posters om reclame te maken hun zusje. Dus dan ga ik met een vriendin voor zone poster staan kijke en zegt mijn vriendin: 'Hey die kijkt kei scheel op dieje foto!'

Ikke zeg niks omda die Anke vlakbij sta en naar ons ant kijke is :nice:

Dan daarna haddek wiskunde en zegt iemand zo keidroog: 'Hey word die Ymke eigelek nog gepest me da van vorig jaar?'

gelach in de klas en een leerkracht da doet alsof da ze niks gehoord heeft.

Opt einde van den dag tijdens het laatste lesuur kome die toch ni binne in de les om te zeggen da 'iedereen naar de muziekacademie moet op vrijdag om het op groot scherm te kunne volgen' :stunned:

Die waren just de deur uit toendat dit gebeurde in de klas:

'Hejom denke die nei echt da welle gen stemme ver die hun air?'

'Gen we der hene ver iedereen uit te lache as ze verliest?? :P'

Enzovoort..

 

En da ziede ga gistere op den tv en zijde content dat het geen school was gisteren, maar da ga den maandag wel wa worden.

Endan zit die Femke nog ni bij ons opt school.

 

ok kan iedereen nu wa volgen?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:curtain:

 

Het is hier zo stillekes....

 

Ik veronderstel dat jullie je ticket voor het Sportpaleis ook nog niet ontvangen hebben?

Ik vraag mij eigenlijk af waarom het zo lang duurt? De status is bij mij nog altijd "betaling ontvangen"

Link to comment
Share on other sites

Piep!

 

Ja, ik heb ook nog altijd niks ontvangen.

Begon mij ook al af te vragen waar ze blijven, was gaan kijken op de ticketsite en ook bij mij staat er nog steeds 'betaling ontvangen'.

 

We zullen nog eventjes geduld moeten hebben.

 

Dus no worries, he Celien :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...