March 20, 201313 yr hey Vanessa :nice: op de een of de andere manier beeld ik me jou komst hier zo in: hi, ik ben er ook nog
March 20, 201313 yr wow, zo tof zeg kennen jullie per toeval gezellige plekjes in Brugge dat je kunt bezoeken als je daar een paar dagen blijft met school?
March 21, 201313 yr yeah tis wel tof hmmm, ok dan vandaag ook info gekregen over de Italiëreis van volgend jaar :wacko: WAAROM GAAN WE NIET NAAR ROME :bigcry:
March 21, 201313 yr hmm :hug: ma het is gewoon dat ik superhard uitkeek naar Rome en dan blijkt dat we daar ni naartoe gaan
March 21, 201313 yr :nod: ons mama zegt dak ma blij moet zijn dak wel Pisa, Siene en ne random wijnboer aandoe dings da zij ni deed :\
March 21, 201313 yr wow het gaat hier nog druk worden! :) oh ja das idd wel spijtig! Ik ben vorig jaar op italiëreis geweest, wij hebben toen wel Rome gedaan, maar eigenlijk zijn stadjes als Siena mooier vond ik, Rome is echt een drukke grote stad :) + je moet super lang in de bus zitten! :P
March 21, 201313 yr Pisa is ook wel de moeite denk ik :nod: en dieje wijnboer... :p hmm yeah da denk ook kzal mss volgend jaar toch is moete vragen of we ook een fles mogen kome :p wow het gaat hier nog druk worden! :) oh ja das idd wel spijtig! Ik ben vorig jaar op italiëreis geweest, wij hebben toen wel Rome gedaan, maar eigenlijk zijn stadjes als Siena mooier vond ik, Rome is echt een drukke grote stad :) + je moet super lang in de bus zitten! :P yeah kdenk het ook :p yeah, maja tis gwn dak er zo hard naar uit keek enzo kzal wel zien voor de rest :)
March 21, 201313 yr leuk! :) dan volgend jaar u laatste jaar middelbaar :) Weet ge al wa ge gaat doen erna? :)
March 22, 201313 yr oho leuk leuk :) had ik ook nog wel willen doen! Maarja ik vrees dat ik ook wel veel heimwee zou hebben :P Weet ge al naar waar ge zou willen gaan? :)
March 22, 201313 yr yeah kwil naar Scandinavië :wacky: lijkt me zo cool en interessant boeit me ook mega veel
Create an account or sign in to comment