Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zoals te elk jaar (we zijn in onze familie nogal traditie gebonden :D) gaan we naar brugge naar mijn tante en nonkel en kinderen (die even oud zijn als mij en mijn broer) het is daar altijd heel leuk :lol:

alhoewel dit is het eerste jaar dat mijn broer niet mee gaat :\ en mijn neef die even oud is als mij vertrekt om 11 uur naar een fuif :\

maar dat gaat de pret nie bederven hoor ;)

 

en op nieuwjaars dag is er altijd een groot familiefeest, soms is dat heel leuk en soms ook helemaal niet, dus daarover spreek ik mij nog niet uit :P

Heel veel plezier in Brugge. Volgend jaar of binnen een paar jaar kan je misschien zelf gaan fuiven ;)

Grote familie feesten, daar ken ik alles van. Ik zie de meesten maar 1 keer per jaar, en dat is ergens in januari. Nog een 2-tal weken en het is weer zover :) Maar is meestal wel plezierig, wat UNO of poker spelen ofzo.

 

dankje:) ik denk dat ik de jongste ben op deze tread (nog 15 dagen en dan ben ik 14:D)

 

en met oud ga ik met de familie naar een vakantiehuisje in Nederland

Welkom op het forum en deze thread :)

En bijna jarig, alweer feesten dan! :dance:

Ik ga met oudejaar ook een weekendje weg naar Nederland. Met mijn vriend naar Landal, een bungalowpark. Heb al zin om te gaan zwemmen en lekker te eten :)

Link to comment
Share on other sites

amaj mijn dag is weer goed begonnen :\ ben naar de kapper geweest kmoest super vroeg opstaan om daar dan een uur te moeten wachten en TIS VEEL TE KORT ! :angry:

gisteren naar de orthodontist geweest en nu doen mijn tanden pijn !!

 

en hoe is het met de andere belgen ? :nice:

Link to comment
Share on other sites

Die kapers hé ! Ik erger mij daar ook zo aan ... Je bent daar dan optijd en dan moet je een uur zitten kijken op ouwe meetjes die denken dat hun haar mooi is...

En ze knippen het altijd te kort of te weinig ! :confused:

 

Maar verder alles ok... Ik moest vanmorgen ook vroeg opstaan... Ik weet niet waarom dus zit ik al een hele morgen naar coldplay-video's te kijken !:D

 

En met de andere Belgen ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...