Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:lol:

 

maar de setlist geven ze in de AB meestal direct na het concert,

als je hem écht wilt , raad ik je aan wat te socializen met een security guard of een

of andere roadie die daar rondloopt ,

m'n broer heeft dat bij Mumf & Sons gedaan

en toen iedereen op de eerste rij zijn armen zo ver mogelijk uitstrekte

liep die roadie gewoon regelrecht naar m'n broer ..

Omdat 'ie het gevraagd had :lol:

 

en ik stond daar : whaaaaaaaaaaaat? ":stunned:

Link to comment
Share on other sites

woooooow niceeeeee :DD dat is echt zo cool :D hoe heb je het gekregen? heb je het gevraagd aan die security? en herkende Bent je nog? :lol:

 

en omg je hebt een foto van jezelf met Das Pop? wo super tof! Als eerste :shocked2: nu ben ik wel een beetje jalours :) kzou sowieso ni gedurft hebbe en daarna kei veel spijt gehad hebbe dat ik het niet gedaan had. Sta je dan ergens in de krant/ een boekje/ een site? :)

Link to comment
Share on other sites

Wel ik wou het aan de security vragen maar die zag ik pas toen de zaal al rdelijk vol was :\

Ik weet niet echt of Bent me herkende maar hij heeft toch bijna tijdens elk liedje naar mij gekeken :wideeyed: Nee ik heb het na het optreden gedaan volgens 'Matt McGinn's Tips For Getting Stuff Of The Band' (lees 'Roadie' hiervoor ;))

Lang leve de vriendelijke roadies dus :awesome:

 

Ja da was wel vree cool om zo eerst te zijn, wel ja als Bent ni zo naar mij had gekeken toen ie zei da ge mocht kome zou ik ook ni direct zijn gegaan hoor.

Ik weet het niet :\ ik heb zelf niks gevonden :(

Link to comment
Share on other sites

oooh heeft die daarover geschreven??!! wo dat is kei cool (want als hij een roadie van coldplay is zal hij wel wete hoe dat bij coldplay is en ik wil ab-so-luuut iets van coldplay hebben) *aaah flip flip*:mad::awesome::freak::D

kun je me vertelle wat die daarover schrijft want ik heb dat boek ni:(

en waarover gaat da boek eigenlijk nog? staan er nog zo van die interessante dingen in?:rolleyes:

 

das echt nice dat die zo veel naar u heeft gekeke want of hij u nu herkende of ni, bij die signeersessie keek die ook al naar u !;)

 

ooh spijtig da je ni in de krant staat, ma wie weet sta je toch ergens in de krant zonder dat je het gezien hebt en dan plots na de vakantie in de klas iemand 'Hé celien keb u in de krant gezien!':lol:

hier zijn 2 site met fotos van de signeersessie misschien sta je er daar ergens op?:

http://www.thetopofmusic.be/fotoalbum/album.php?boek=daspop/2011-04-09-frsturnhout

http://www.musicitems.be/~fotoboek/?dir=%2F1.Artiesten%2FD%2FDas%20Pop/Signeersessie%20Turnhout%20-%202011

(ma misschien had je die sites zelf ook al gezien :p)

Link to comment
Share on other sites

ja hoor een hele boek over hoe hij bij de band is geraakt, hoe een concertdag eruit ziet en wat er in de studio gebeurt enzo :wideeyed:

 

OMG MERCI LAURA

ik had die sites nog ni gevonde en kijk hier nu

15qyqaa.jpg

die is van die eerste site en op die tweede sta ik ook :cheesy: :smug:

Link to comment
Share on other sites

omg dat is zo coool je staat op een van de eerste foto's !!!! :awesome: kwil ook zo'n foto van mezelf met Das Pop!! op de tweede site is er zo'n foto waar je echt naast bent staat!! das een kei mooie foto!

 

ooh kwil da boek ook hebbe!! welke techniek heb je gebruikt? want kwil da ook kunne :lol:

Link to comment
Share on other sites

mijn profielfoto op facebook is die foto maar dan getrokken met mijn camera :smug:

 

je kunt het kopen via amazon.com :) ik heb het als nieuwjaarscadeau van mijn meter gekregen :awesome:

voor de setlist? vriendelijk vragen aan de dichtsbijzijnde roadie (je moet beleeft zijn en 'meneer' zeggen, da hore die graag ;))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

wel , de sfeer was niet zo zot , en er waren niet echt veel grote fans

+ de vooruit in Gent is klein ...

 

Dus gewoon gevraagd aan wie hun micro's enzo zat af te koppelen,

"hey , mag ik de setlist alstublief ?"

 

Oh , en weet je wie ik daar nog heb gezien ?

Deze gast :

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=8XNv3XXV2q0]YouTube - Fan going crazy during Editors @ Rock Werchter[/ame]

 

en 'k heb ook naast Sam de Bruyn zitten dansen :p

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...