Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Belgen op Coldplaying?

Featured Replies

als ik kon zou ik ook naar Gent gaan

bijna iedereen hier is van tegen die kanten :P

maar das gwn te ver om zo laat te doen (volgens ons ma)

merci :)

• Replies 4.1k
  • Views 205.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

IK GA!!!!!!!

:dance: :mad: :freak: :awesome: :sunny: :cheesy: :cool:

wel dit maakt het feit dat ik de release moet missen toch al veel minder erg :lol:

IK GA!!!!!!!

wel dit maakt het feit dat ik de release moet missen toch al veel minder erg :lol:

Ik wil ik heel graag gaan, maar dan zal het Hasselt worden denk ik. Hopelijk vind ik nog volk om mee te gaan. Desnoods moet mijn vriend en zijn broer, maar naar een andere film gaan zien terwijl ik naar Coldplay kijk :p

Vind het echt chic dat ze dit uitzenden in zoveel cinemas!

Oops dp.

Man, de site is echt traag vandaag, krijg het ervan op mijn zenuwen... dit maar terzijde haha :p

Ja ik ben echt ook heeeeeel erg blij dat België eindelijk eens meedoet met iets. Meestal vallen we uit de boot bij zulke dingen. Ik trakteer een vriendin, en voor het gemak hebben we love seats. Das echt alsof je in je zetel zit thuis, maar dan met overheerlijke popcorn ! Can't wait ! :D

Ik zou ook naar Gent gaan. Als er nog mensen van coldplaying gaan kunnen we misschien afspreken om tickets te reserveren in de buurt van elkaar?

Ik zit helemaal achteraan centraal op de love seats :p

De cinema zal er niet inzitten voor mij. Moet dan naar een vat :(

Ik zal achteraf wel veel details horen zeker!

IK GA!!!!!!!

wel dit maakt het feit dat ik de release moet missen toch al veel minder erg :lol:[/color]

Release ? van wat ? het album ? wanneer ? :wreck: :thinking:

Ik zou ook naar Gent gaan. Als er nog mensen van coldplaying gaan kunnen we misschien afspreken om tickets te reserveren in de buurt van elkaar?

Ik ga ook n'r Gent gaan , Maggy wrs ook ,

en ik vind dat een goed idee ! :awesome:

Wanneer is dat ??

woops, 25 juni dus :) ...

en de dag ervoor ga ik al uit ...

kweet nog niet zeker als dat gaat mogen , 2 keer na één :confused:

oooooh ik ben echt wel nie meer up to date met alles D:

shit ik zou in nen cinema willen wonen momenteel, ik wil 3 films echt dood graag zien en nu dit nog ...

*heeft meer informatie nodig en dringend*

:escaping:

FFFUUUUUUUU

ik wil gaan !!! (in gent natuurlijk)

nu hoe ? en met wie ??

BTW: voor werchter, mijn pa is gelukkig akkoord met het feit dat ik met jullie ga :awesome: en hij wil mij de nacht zelf komen ophalen aan het station van leuven maar natuurlijk wil hij niet dat ik alleen optoer ben... zijn er nog van jullie die naar het station van leuvan gaan ??

Ik zit helemaal achteraan centraal op de love seats :p

De love seats. :love: :P

Wel zwaar relaxed natuurlijk. :)

Dan wordt het wel nog niet zo makkelijk om in de buurt te zitten vrees ik. Tenzij ik snel nog een date vind. :laugh3:

Ik vraag mij trouwens af of ze het nu nog op BBC zouden uitzenden (zoals voor Glastonbury al jaren de gewoonte is voor de headliners).

^thaha , good luck! ;)

seg , iets anders , die datum in je signature ...

zijn dat de keren dat je Coldplay live hebt gezien ?

FFFUUUUUUUU

nu hoe ? en met wie ??

BTW: voor werchter, mijn pa is gelukkig akkoord met het feit dat ik met jullie ga :awesome: en hij wil mij de nacht zelf komen ophalen aan het station van leuven maar natuurlijk wil hij niet dat ik alleen optoer ben... zijn er nog van jullie die naar het station van leuvan gaan ??

Geen plaats in de auto voor iemand die ook uit de buurt van Gent komt ( ik ben geen oude man die van jonge meisjes houdt btw :P )

De love seats. :love: :P

Wel zwaar relaxed natuurlijk. :)

Dan wordt het wel nog niet zo makkelijk om in de buurt te zitten vrees ik. Tenzij ik snel nog een date vind. :laugh3:

Ik vraag mij trouwens af of ze het nu nog op BBC zouden uitzenden (zoals voor Glastonbury al jaren de gewoonte is voor de headliners).

Of je kan voor 2 personen betalen en alleen languit in de loveseat gaan zitten :laugh3:

^thaha , good luck! ;)

seg , iets anders , die datum in je signature ...

zijn dat de keren dat je Coldplay live hebt gezien ?

Zijn inderdaad de data dat ik Coldplay gezien heb. Komt wel wat 'stoeferig' over, I know. :)

Of je kan voor 2 personen betalen en alleen languit in de loveseat gaan zitten :laugh3:

Da's nog een idee. :)

FFFUUUUUUUU

nu hoe ? en met wie ??

Ja, ik moet ook naar Leuven station na het optreden. Ik heb pas 's morgens vroeg een trein naar Antwerpen, maar er zit niks anders op dan te wachten in Leuven station. (Moest het voor uw papa van belang zijn, ik ben 26 :p)

Hallo iedereen!

Ik doe mee met een wedstrijd van HUMO om tickets voor Werchter te winnen.

Willen jullie mij helpen, 't is maximum vijftien seconden werk!

Gewoon naar deze link gaan: http://tinybas.nl/werchter en dan boven de foto op 'VIND IK LEUK' klikken!

'k zal u eeeuwig dankbaar zijn!

Hallo iedereen!

Ik doe mee met een wedstrijd van HUMO om tickets voor Werchter te winnen.

Willen jullie mij helpen, 't is maximum vijftien seconden werk!

Gewoon naar deze link gaan: http://tinybas.nl/werchter en dan boven de foto op 'VIND IK LEUK' klikken!

'k zal u eeeuwig dankbaar zijn!

Ik zal het straks zeker doen als ik thuis ben :)

Kan niet op Facebook hier opt werk.

(ja idd, ik ben 1 van die slachtoffers die geen brugdag heeft...sucks)

FFFUUUUUUUU

nu hoe ? en met wie ??

Ja, ik ga 's morgens met de trein naar Leuven en 's avonds komt mijn pa mij ook afhalen aan het station omdat er 's avonds laat geen treinen meer zijn.

En Vanessa gaat ook mee, dacht ik. Met haar heb ik 2 jaar geleden de dag doorgebracht.

Ja, ik ga ook naar Werchter :dance: