Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

:dance:

Thanks ! :cheesy:

Why do you think that ?

 

 

En JA , Forum meeting!

Dus , Vanessa , Nikki , Celien , Maggy , Shrink , Laura ( Lissa) Gaan allemaal ? :cheesy:

 

ja kwil echt gaan :D kweet ook ni hoeveel dagen, kwil ook meer namen :) tis ook stom da als je 2 dagen gaat het bijna evenveel kost als een combi, dus als ik er 2 zou gaan, zou ik beter een combi kopen... Maar zo lang er geen andere coole groepen bekend gemaakt worden weet ik ook ni hoeveel dagen :stunned:

 

cause the most awesome people on this board are from belgium :blank:

 

^ I wish that "Laura" was me :sad:

 

Haha, no it's me :p Is your name also "Laura" ? :lol: that's cool but also pretty confusing :p

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja kwil echt gaan :D kweet ook ni hoeveel dagen, kwil ook meer namen :) tis ook stom da als je 2 dagen gaat het bijna evenveel kost als een combi, dus als ik er 2 zou gaan, zou ik beter een combi kopen... Maar zo lang er geen andere coole groepen bekend gemaakt worden weet ik ook ni hoeveel dagen :stunned:

 

JAAAAAAAH ! Ik heb precies hetzelfde probleem !!!

 

Als je de combi koopt , kun je hem wel wrs herverkopen , maar tot nu toe ben ik niet geïnteresseerd in de andere dagen ...

 

Mijn probleem is dat ik zeker één dag voor Coldplay wil kopen maar als er dan meer namen

bekent worden , ga ik mss toch combi willen , en wat doe ik dan met m'n ééndags ticket ?

en als ik te lang wacht is het mss uitverkocht en dan ga ik ECHT freaken :P

Link to comment
Share on other sites

Laura that isn't fair :snobby:

 

 

 

 

BTW: ik denk dat ik eruit ben :uhoh:

ik ga wss de vrijdag en de zaterdag (ik herhaal ws mijn pa weet nog van niks)

want de vrijdag komen Kings Of Leon en dan de zaterdag Coldplay.

het is wel niet zo slim omdat het 170€ is voor 2 dagen en 210€ voor 4 :uhoh:

maar jah daar draait het eigenlijk nie om :P

vooor zaterdag heb ik dus geen prbleem van met wie ik ga, dat is gewoon met jullie :awesome:

maar voor vrijdag zit ik wel nog met een probleempje :uhoh:

Link to comment
Share on other sites

youp, I'm Laura too :awesome: Awesome name right? :heart:

 

yeah :D

 

JAAAAAAAH ! Ik heb precies hetzelfde probleem !!!

 

Als je de combi koopt , kun je hem wel wrs herverkopen , maar tot nu toe ben ik niet geïnteresseerd in de andere dagen ...

 

Mijn probleem is dat ik zeker één dag voor Coldplay wil kopen maar als er dan meer namen

bekent worden , ga ik mss toch combi willen , en wat doe ik dan met m'n ééndags ticket ?

en als ik te lang wacht is het mss uitverkocht en dan ga ik ECHT freaken :P

 

ja tis en er zijn nog 2 dagen zonder headliners... en nog heel veel plaatsen voor andere groepen dus kga me stom voele als k een dagticket koop en daarna een combi wil... O en kben aan het hope dat R.E.M. mss zou kome, die gaan ook een nieuw album uitbrenge in de lente en die zijn al kei vaak op werchter geweest:D kweeni of jij die graag hoort, ma die wil ik wel graag zien!

Weet jij mss iets van welke groepen er misschien ook wel zouden kunnen komen? :p:lol:

Link to comment
Share on other sites

tumblr_lcqvu3bNRq1qcn5a3o1_500.jpg

:awesome: :awesome: :awesome:

__

I'm turning it into 'omg i love oasis thread' :shame:

I like what you said there! :wacky:

I used this for 3 years and look what lyric is on it :shy:

 

 

14awjv7.jpg

I have exactly the same tabel ! :lol:

but with other colours :shy:

 

I have a bunch of lyrics on my agenda :shy:

dont try outstage me Mags, not cool. Noel disapproves

tumblr_lcagnx41j71qbmr9co1_250.gif

:awesome: :wacky:

OMG I'm really impressed by the mightiness of noel :stunned:

 

no, for real even in a giff you see he's "boss" :uhoh2:

thanks :shy:

YO Bet he is :awesome:

 

:heart:

 

Mags, but you know that I

tumblr_lc9oq0rtG41qbmr9co1_400.gif

 

right? :disappointed:

OMG I NEVER SAW THAT ONE BEFORE !!

SO AWESOME :bomb: :freak:

 

*dies of cuteness *

Link to comment
Share on other sites

ja tis en er zijn nog 2 dagen zonder headliners... en nog heel veel plaatsen voor andere groepen dus kga me stom voele als k een dagticket koop en daarna een combi wil... O en kben aan het hope dat R.E.M. mss zou kome, die gaan ook een nieuw album uitbrenge in de lente en die zijn al kei vaak op werchter geweest:D kweeni of jij die graag hoort, ma die wil ik wel graag zien!

Weet jij mss iets van welke groepen er misschien ook wel zouden kunnen komen? :p:lol:

Nee toch ?

De heanliners zijn : Iron Maiden , Coldplay , Kings Of Leon and Chemical Brothers ...

en ik ben niet echt zo'n fan van R.E.M maar ik kan er zeker mee leven :lol: :nice:

Ik vind een paar liedjes wel goed ...

 

Wel , Ik hoop op Arctic Monkeys , die zijn nog wel bekent hier

en Kasabian :wacky:

Maar niet veel Belgen kennen die, dus daar vrees ik voor ,

en dat zou denk ik wel een Headliner zijn ...

Link to comment
Share on other sites

Kings Of Leon en Coldplay sowieso natuurlijk en Chemical brothers wist ik ni zeker of da een headliner was. Ma dan blijft er nog altijd 1 headliner over voor zondag want op de werchtersite staat dat Iron Maiden co-headliner is ;D

 

"Rock Werchter 2011: wie, wanneer?

The Chemical Brothers zijn afsluitende dance act op donderdag 30 juni, Kings of Leon headlinen de main stage op vrijdag 1 juli, Coldplay is de topper op zaterdag 2 juli, Iron Maiden treedt aan als co-headliner op zondag 3 juli."

Link to comment
Share on other sites

Kings Of Leon en Coldplay sowieso natuurlijk en Chemical brothers wist ik ni zeker of da een headliner was. Ma dan blijft er nog altijd 1 headliner over voor zondag want op de werchtersite staat dat Iron Maiden co-headliner is ;D

 

"Rock Werchter 2011: wie, wanneer?

The Chemical Brothers zijn afsluitende dance act op donderdag 30 juni, Kings of Leon headlinen de main stage op vrijdag 1 juli, Coldplay is de topper op zaterdag 2 juli, Iron Maiden treedt aan als co-headliner op zondag 3 juli."

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...