December 6, 201015 yr Ik weet niet of jullie er bekend mee zijn, maar de vernieuwde Nederlands/Vlaamse fansite Coldplayfans is vandaag live gegaan. Kom er vooral een kijkje nemen, ook op het forum enzo ;)
December 8, 201015 yr dus, zou het mogenlijk zijn om af te spreken om naar 'het glazen huis' te gaan?
December 8, 201015 yr Well ik heb pas gedaan met d'examens de 21 of 22 ste ... :thinking: Dus ... pff , Ik weet het niet goed ... Ik wil jullie zeker wel ontmoeten ... maar het glazen huis interseert me niet zo !
December 8, 201015 yr mij maakt het ook niet uit of we daar gaan staan of niet we kunnen ook door 't stad lopen é ;) ik dacht aan de 23 dat is donderdag
December 8, 201015 yr sorry ik was aant f5en in de cakeh geeft ni :) hmmja ... kga nog eens denken :P en Maggy ? wil die afspreken doe maar ja Maggy? wat wil jij doen?
December 8, 201015 yr ik vond da wel een wijs idee, eens gaan kijken naar thuis en dan wa rondlopen, iets drinken ... moet gezellig zijn nie :P
December 8, 201015 yr kweetni ... alleja . 'k wil ECHT NIET grof overkomen eh .. ma alswe zo niet echt een doel hebben ? Ik hang ook veel gewoon rond in Gent met vrienden ... Maar jullie heb ik nog nooit ontmoet "in 't echt " ... 'k weet niet hoe dat zal zijn ... khoop gewoon echt dat het niet 'awkward ' zal zijn :P
December 8, 201015 yr kweetni ... alleja . 'k wil ECHT NIET grof overkomen eh .. ma alswe zo niet echt een doel hebben ? Ik hang ook veel gewoon rond in Gent met vrienden ... Maar jullie heb ik nog nooit ontmoet "in 't echt " ... 'k weet niet hoe dat zal zijn ... khoop gewoon echt dat het niet 'awkward ' zal zijn :P snap ik wel hoor maar ik denk wel dat het leuk gaat zijn
December 8, 201015 yr kweetni ... alleja . 'k wil ECHT NIET grof overkomen eh .. ma alswe zo niet echt een doel hebben ? Ik hang ook veel gewoon rond in Gent met vrienden ... Maar jullie heb ik nog nooit ontmoet "in 't echt " ... 'k weet niet hoe dat zal zijn ... khoop gewoon echt dat het niet 'awkward ' zal zijn :P daar heb ik ook al aan zitten denken :thinking: ik blokkeerde al bij de ontmoeting zelf :P ik dacht "wat ga ik zeggen "hallo?? hey??" hahhh ik wist het gewoon nie :lol:
December 8, 201015 yr daar heb ik ook al aan zitten denken :thinking: ik blokkeerde al bij de ontmoeting zelf :P ik dacht "wat ga ik zeggen "hallo?? hey??" hahhh ik wist het gewoon nie :lol: ik ben aan denken: wat moet ik doen als we echt afspreken want ik ga wss al met een paar vriendinnen naar Antwerpen :thinking:
December 8, 201015 yr ik vind persoonlijk dat we niks mogen forceren :thinking: dat zou echt zonde zijn
December 8, 201015 yr daar heb ik ook al aan zitten denken :thinking: ik blokkeerde al bij de ontmoeting zelf :P ik dacht "wat ga ik zeggen "hallo?? hey??" hahhh ik wist het gewoon nie :lol: Ik dacht net hetzelfde !!! :cheesy: Ik zat mij de conversatie al voor te stellen : " Hallo , Ik ben dus Noémie " " hellow , Ik ben maggy/celien " " jep jep " " jah " "eh " AWKWARD SILENCE hahah
December 8, 201015 yr Ik dacht net hetzelfde !!! :cheesy: Ik zat mij de conversatie al voor te stellen : " Hallo , Ik ben dus Noémie " " hellow , Ik ben maggy/celien " " jep jep " " jah " "eh " AWKWARD SILENCE hahah "wat gaan we nu doen: eerst naar thuis of eerst iets gaan drinken?"
Create an account or sign in to comment