Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

Oh twee jaar geleden viel het goed mee.

Het was heel warm, maar tegen 2 uur hadden we de schaduw van het podium op ons. Dus op de eerste rij is het dan beter dan 10 meter naar achteren.

Ik kan mij plas wel even ophouden. Af en toe drinken, gewoon niet te veel. Tegen dat Coldplay bijna aan de beurt was, moest ik wel naart WC. Direct na het optreden naar de wc gelopen haha

 

Het podium is inderdaad wel hoog, maar we konden alles goed zien. Alleen niet wat er achteraan op het podium gebeurde, maar dat is ook niet zo veel he.

 

Met Bloc Party vorige keer was het wel hevig. Gelukkig dat we op de eerste rij stonden, wij konden de hekken nog goed vasthouden. Anders werd je gewoon meegetrokken door de ronddraaiende massa!

 

En ik spring ook vollebak mee zenne! Ambiance :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja inderdaad, in de namiddag wel. Dan kan je na een optreden nog eventjes gaan zitten tot er weer wat gebeurt.

Maar tegen de avond, moet iedereen blijven rechtstaan omdat ze zoveel mogelijk volk in het voorste vak willen. Dan wordt het druk en sta je opeen gepropt.

Link to comment
Share on other sites

haha xD

 

idd vorig jaar al na de customs(de eerste groep) hadde we schaduw van het podium(en het was toen 42°C (!!))

 

maar het is wel vreselijk vermoeiend kwas echt super moe tijdens de laatste groep!! tis daarmee dat ik niet weet of ik dit jaar weer op de eerste rij ga... Kwil van Coldplay kunne genieten en niet als een zombie daar staan (maar mss zal de adrenaline dat wel voorkomen:p)

maar ik wil ook niet ver van het podium staan en weten dat ik het jaar eerder op de eerste, tweede rij stond tijden Greenday die ik eigenlijk ni zo goe vind (mn vriende woude die absoluut zien en ze woude ni weg van die eerste rije...)

 

oo en kben ook altijd bang dat ik super dringend naar het WC zal moeten:p

 

pff vorig jaar heb ik maar van 1 (!!) groep de drummer gezien!! :( en bij paramore ni eens de gitaristen die blijkbaar salto's zaten te maken!! :o :(

Link to comment
Share on other sites

Ja, ge bent echt wel stik kapot als ge daar een hele dag staat.

 

Ik had die nacht daarvoor zelfs niet geslapen. Was de dag daarvoor naar Coldplay in Arras Frankrijk gaan zien en was met de bus pas tegen 2 uur in Antwerpen ofzo. Ik zou dan op het kot van mijn zus gaan slapen en dan een heel vroege trein richting Leuven te pakken om zo naar Werchter te gaan. Het was daar veel te warm om te slapen en ik was veel te enthousiast :)

Was blij dat ik met vrienden mee naar huis kon, ben in slaap gevallen in de auto!

 

Ik ben ook wel klein, maar ne meter 58. Veel van de drummers heb ik ook niet gezien. Maar die vind ik meestal niet zo spannend :)

Link to comment
Share on other sites

Maar ik ben wel nogal een 'drummer' :P

bv , op lokerse feesten , tussen de groepen , ging ik altijd een rijtje of 2 naar voor , tewijl iedereen iets ging gaan drinken , ik heb er nog veel voorover , en eten doe ik zowiezo amper op een festival ....

Maar soms is het gewoon makkelijker te srpingen op de 2e en 3e rij dan eerste ...

Dat heb ik gemerkt bij Pearl Jam (Rockin' Park)

Link to comment
Share on other sites

ja das waar! khoop echt op goeie groepe (liefst geen metal of hard-rock fzo... da vind ik echt slecht...)

 

idd 2de en 3de rij zijn ook goed, op de eerste rij worden u schouders tegen elkaar geperst en als je niet oppast word je zo uit de eerste rij geduwd... :(

Link to comment
Share on other sites

idd 2de en 3de rij zijn ook goed, op de eerste rij worden u schouders tegen elkaar geperst en als je niet oppast word je zo uit de eerste rij geduwd... :(

In het begin u eigen 'breed' maken :) ik kan ervan rotten als ik op de eerste rij sta en iemand van de tweede rij haar hand op de railing zet.

Die willen er meestal tussen wringen. Maar niet met den deze zenne :D

En zo veel mogelijk zelf de railing vasthouden.

Link to comment
Share on other sites

haha xD

 

vorig jaar was voor mij de eerste keer, een beetje tegengevalle: er ware ni veel groepe die ik echt goe vond en kwas me mense die van s'ochtends tot s'avonds op de voorste rij wouden staan... kwou wel weg gaan en naar mijn broer fzo gaan, mja hoe vind je iemand op zo'n groot festival he..)

 

en eten.. ik absoluut ni, kad echt geen honger, khad hope koeke mee maar kdenk dat het te warm was fzo... (echt goor btw tege et zweet van andere staan ieuwww keb mij om 4u snachts nog gewasse:p)

Link to comment
Share on other sites

In het begin u eigen 'breed' maken :) ik kan ervan rotten als ik op de eerste rij sta en iemand van de tweede rij haar hand op de railing zet.

Die willen er meestal tussen wringen. Maar niet met den deze zenne :D

En zo veel mogelijk zelf de railing vasthouden.

 

:lol:

Ik heb dat zelf ook al geprobeerd hoor :rolleyes:

Als ik zelf op 2e stond ...

en twas zo een KUTWIJF voor mij , en ze zat te neuten , omdat er wat geduw was , HALLO ge zit op een festival eh ? :freak:

En , dan heb ik niet meer geprobeerd ...

en tijdens hun (Pearl Jam's) optreden kon ze geeneen woord meezingen :o

Laat die hard fans dan voor éh :P

 

Frustraties ! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ik pak ook altijd druivensuiker mee. Dan heb ik toch wa suiker in mijn lijf.

Ik weet niet of het echt helpt, maar kom :)

 

Allez, ik ben ermee weg voor vandaag. Seffes nog op stap, zal mij eens gereed gaan maken!

Bye bye!

JA ! dat helpt !

Op fi:hp hebben we met 2 één pakje opgegeten in een half-uur

Ik kan u verzekeren dat ik actief was ! :lol:

Link to comment
Share on other sites

:lol:

Ik heb dat zelf ook al geprobeerd hoor :rolleyes:

Als ik zelf op 2e stond ...

en twas zo een KUTWIJF voor mij , en ze zat te neuten , omdat er wat geduw was , HALLO ge zit op een festival eh ? :freak:

En , dan heb ik niet meer geprobeerd ...

en tijdens hun (Pearl Jam's) optreden kon ze geeneen woord meezingen :o

Laat die hard fans dan voor éh :P

 

Frustraties ! :lol:

 

HAHAHAHAH ik heb da ook al meegemaakt, wel niet op een festival maar toch.

ik haat van die neutwijven of mannen maakt nie uit :inquisitive:

Link to comment
Share on other sites

op Dranouter was het het ergst , zo een gezinneke die achtermij stond ,

en khoorde constand die mama zeggen tegen h'r zoon :

"pas maar op éh jongen " of "ze duwen hier nogal"

:lol:

 

OMGGGG :stunned:

 

maar jah Dranouter is toch een beetje van een 'gezins' festival nie ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...