February 23, 200917 yr Hey, en dansk-amerikaner! :surprised: Velkommen Kayby. :) Nu er vi 4 (måske 5) danskere der besøger coldplaying. :D
February 24, 200917 yr jeg har også reklameret for coldplaying på facebook, så er lidt spændt på om der mon vil komme flere danskere:D.
March 21, 200917 yr Nogle danskere der har lyst til at skrive? Roos? :) ja, lad os få lidt gang i den her tråd.:cool::)
March 21, 200917 yr i can say something in danish: ost thats cheese isn't it? I love this language :P
March 21, 200917 yr i can say something in danish: ost thats cheese isn't it? I love this language :P Are you a "fish-head", by any chance??:rolleyes:
March 21, 200917 yr i can say something in danish: ost thats cheese isn't it? I love this language :P that's right:thumbsup::lol:.
March 22, 200917 yr ja, lad os få lidt gang i den her tråd.:cool::) Skriver du 6 dage senere. :lol: :P i can say something in danish: ost thats cheese isn't it? I love this language :P :clap: Are you guys all fans of Whigfield??:rolleyes:No. :stunned: Is that who you associate with Denmark?:dozey: who's that?:thinking: Apparently some Danish singer who had a hit in the 90's.... "Saturday Night". :rolleyes:
March 22, 200917 yr Skriver du 6 dage senere. :lol: :P :lol:. Må nok indrømme at jeg til tider er lidt langsom til at opfatte ting:P. Apparently some Danish singer who had a hit in the 90's.... "Saturday Night". :rolleyes: Nå for søren:P. Never heard about her before ..
March 22, 200917 yr ^Det havde jeg heller ikke.. Jeg kender godt sangen, men anede ikke hvem kunstneren var/hed.
March 23, 200917 yr :lol:. Må nok indrømme at jeg til tider er lidt langsom til at opfatte ting:P. Nå for søren:P. Never heard about her before .. I can't believe that!! She must be the most famous Danish singer of all time!!:P
March 23, 200917 yr mit youtube virker ikke, så kan ikke høre den :S. går det ellers godt, Julie?:). Okay, jeg nøjedes med at høre nogle sekunder i iTunes. Ja, det går meget godt. Jeg har lige haft skolebal på mit gymnasium i fredags. Det var rigtig fedt. Det er vildt dejligt at det er ved at blive forår - jeg kan mærke at jeg er gladere (måske også pga. en fyr...) og har lettere ved at stå op om morgenen, når det ikke er mørkt. :nice: Hvad med dig? I can't believe that!! She must be the most famous Danish singer of all time!!:P NOT. :dozey: Come on Mark, Roos and I are 16 and 17 years old; we were kids at the time she had a hit. :rolleyes:
March 23, 200917 yr Okay, jeg nøjedes med at høre nogle sekunder i iTunes. Ja, det går meget godt. Jeg har lige haft skolebal på mit gymnasium i fredags. Det var rigtig fedt. Det er vildt dejligt at det er ved at blive forår - jeg kan mærke at jeg er gladere (måske også pga. en fyr...) og har lettere ved at stå op om morgenen, når det ikke er mørkt. :nice: Hvad med dig? NOT. :dozey: Come on Mark, Roos and I are 16 and 17 years old; we were kids at the time she had a hit. :rolleyes: So? Her music was made for kids!!:P
March 23, 200917 yr Hvem der bare ku klare sig med hjælp fra sig selv Haha! Sorry but I love this German/Danish song! :P Hopefully I'm going to Denmark this summer with some of my friends! Jeg elsker Danmark. :D
March 23, 200917 yr So? Her music was made for kids!!:P Yeah, there were so many kids in the discoteques at that time. :P Hvem der bare ku klare sig med hjælp fra sig selv Haha! Sorry but I love this German/Danish song! :P Hopefully I'm going to Denmark this summer with some of my friends! Jeg elsker Danmark. :D I'm afraid that I don't know what song you are talking about. :\ Really nice. :)