Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Coldplay fans i Danmark?


Kayby

Recommended Posts

Okay, jeg nøjedes med at høre nogle sekunder i iTunes.

 

Ja, det går meget godt. Jeg har lige haft skolebal på mit gymnasium i fredags. Det var rigtig fedt.

Det er vildt dejligt at det er ved at blive forår - jeg kan mærke at jeg er gladere (måske også pga. en fyr...) og har lettere ved at stå op om morgenen, når det ikke er mørkt. :nice:

Hvad med dig?

 

Ja, det er rigtig dejligt at det er ved at blive forår - Jeg kan slet ikke vente til sommeren!:smug:

Lyder også spændende med den fyr.;)

 

Jeg har det også super godt. Men trænger rigtig meget til påskeferien da lektierne er ved at drive mig til vanvid. S:

Men nu vi er begyndt at planlægge vores sommerferie med festivaller, ture til stranden + drukture, hjælper det meget på humøret:nice:

 

:stunned:

 

Are you sure you're really Danish??:P

:lol:

Actually both my parents are Dutch so I have a good excuse for not knowing her:P.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg har det også super godt. Men trænger rigtig meget til påskeferien da lektierne er ved at drive mig til vanvid. S:

Men nu vi er begyndt at planlægge vores sommerferie med festivaller, ture til stranden + drukture, hjælper det meget på humøret:nice:

 

Mht. lektierne - Årh, jeg ved præcis hvad du snakker om. :confused:

 

Det lyder fedt! :) Du skal måske på Roskilde alligevel?

Jeg tør næsten ikke tænke på, hvad jeg skal lave i sommerferien, for så skal ventetiden da nok blive uudholdelig for mig. :freak:

Link to comment
Share on other sites

Mht. lektierne - Årh, jeg ved præcis hvad du snakker om. :confused:

 

Det lyder fedt! :) Du skal måske på Roskilde alligevel?

Jeg tør næsten ikke tænke på, hvad jeg skal lave i sommerferien, for så skal ventetiden da nok blive uudholdelig for mig. :freak:

 

Nej, ingen vil med mig til Roskilde fordi det er så dyrt /:

Indtil videre skal vi til Bork og måske Jelling .. Skal du til nogen festivaller?:)

Det er rigtigt, men vi har faktisk snart læseferie :sneaky:.

Link to comment
Share on other sites

Øv, det var da ærgerligt. Jeg bliver misundelig hver gang jeg hører nogen snakke om at de skal på Roskilde, for de får Coldplay at se før jeg gør. :P

Hvem spiller på de festivaller?

Nej, jeg skal ikke til nogen festivaller, men det er vist meget godt, hvis jeg skal have råd til at rejse til London og se Coldplay. :whatever:

 

Nå ja, læseferie. Det bliver dejligt. :smug: Jeg håber ikke at jeg skal op i det helt store.

Link to comment
Share on other sites

Der kommer vist ikke de store navne til Bork, mener jeg.

EDIT: D-A-D, Nephew og Kashmir kommer^:)

Jeg kender heldigvis ikke nogen der skal til Roskilde. Tror nemlig jeg ville komme til at slå dem ned, fordi de skal høre Coldplay før mig, som du også sagde^:P.

årh, jeg misunder dig virkelig for at skulle se CP i London .. Det bliver helt sikkert en kanon oplevelse!

Link to comment
Share on other sites

Der kommer vist ikke de store navne til Bork, mener jeg.

EDIT: D-A-D, Nephew og Kashmir kommer^:)

Jeg kender heldigvis ikke nogen der skal til Roskilde. Tror nemlig jeg ville komme til at slå dem ned, fordi de skal høre Coldplay før mig, som du også sagde^:P.

årh, jeg misunder dig virkelig for at skulle se CP i London .. Det bliver helt sikkert en kanon oplevelse!

Fede bands. Jeg kender ikke Kashmirs musik så godt, men de virker interessante. :)

 

Haha, vi kan jo ikke have at du går og slår folk ned. :P Jeg "kender" en del der skal på Roskilde i år, men jeg er ikke særlig voldeligt anlagt. :P

 

Det havde været så fedt, hvis du også kunne komme. Jeg håber og tror virkelig også det bliver en kæmpe oplevelse for livet. Havde du blot spurgt mig få dage før koncerten d. 19. sep. blev offentliggjort, om jeg troede noget som det ville ske i nær fremtid (især mens jeg stadig er umyndig), så havde jeg blank sagt nej, da det var noget jeg ikke i min vildeste fantasi drømte om.

Link to comment
Share on other sites

Fede bands. Jeg kender ikke Kashmirs musik så godt, men de virker interessante. :)

 

Haha, vi kan jo ikke have at du går og slår folk ned. :P Jeg "kender" en del der skal på Roskilde i år, men jeg er ikke særlig voldeligt anlagt. :P

 

Det havde været så fedt, hvis du også kunne komme. Jeg håber og tror virkelig også det bliver en kæmpe oplevelse for livet. Havde du blot spurgt mig få dage før koncerten d. 19. sep. blev offentliggjort, om jeg troede noget som det ville ske i nær fremtid (især mens jeg stadig er umyndig), så havde jeg blank sagt nej, da det var noget jeg ikke i min vildeste fantasi drømte om.

 

Jeg kender også kun én af Kashmirs sange - "Lampshade". Den er virkelig god!:) Har bare rigtig svært ved at lytte til andet musik end CP, så får nok aldrig sat mig ordentlig ind i Kashmirs musik, desværre.

 

Har godt nok svær ved at forstå, hvordan du kan styre dig, når folk fortæller dig at de skal til Roskilde:stunned::D

 

Det er nok ca. noget af det fedeste, når sådanne drømme går i opfyldelse - de ting gør livet så fucking perfekt:heart:.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender også kun én af Kashmirs sange - "Lampshade". Den er virkelig god!:) Har bare rigtig svært ved at lytte til andet musik end CP, så får nok aldrig sat mig ordentlig ind i Kashmirs musik, desværre.

 

Har godt nok svær ved at forstå, hvordan du kan styre dig, når folk fortæller dig at de skal til Roskilde:stunned::D

 

Det er nok ca. noget af det fedeste, når sådanne drømme går i opfyldelse - de ting gør livet så fucking perfekt:heart:.

 

Haha, det er det samme med mig - jeg hører for meget Coldplay og har det sådan at "nothing else compares", så jeg får heller ikke lyttet til meget mere. Jeg har dog fået Duffy's "Rockferry", som jeg lytter til en gang imellem for tiden. :P Jeg har ellers for vane at skrive navne på arrister ned, som jeg skal huske at tjekke ud, men får ikke gjort det. Jeg har fx stadig ikke lyttet rigtigt til Sígur Rós, selvom jeg gerne ville. :P

 

Heldigvis fortæller folk det sjældent direkte til mig. :P

 

Ja, det er virkelig en drøm der går i opfyldelse. Jeg tror dette er et godt Coldplay år for mig - jeg har allerede fået en Viva La Vida t-shirt og deres tour program i gave, jeg har dag ud og dag ind rendt rundt med mit Viva La Vida armbånd, som det lykkedes mig at lave, og jeg modtog i går min præmie, et Coldplay skin til min iPod, fra konkurrencen på coldplaying. :dance: Jeg fik desuden en Coldplay plakat af min veninde, som jeg havde i forvejen. :P Og med to Coldplay koncerter til sommer? Så kører det sgu meget godt. :cool:

Undskyld, ikke for at prale eller noget. :embarassed:

Link to comment
Share on other sites

So does that mean you're really a Cheesehead??:confused:

:rolleyes: Yes..

 

Haha, det er det samme med mig - jeg hører for meget Coldplay og har det sådan at "nothing else compares", så jeg får heller ikke lyttet til meget mere. Jeg har dog fået Duffy's "Rockferry", som jeg lytter til en gang imellem for tiden. :P Jeg har ellers for vane at skrive navne på arrister ned, som jeg skal huske at tjekke ud, men får ikke gjort det. Jeg har fx stadig ikke lyttet rigtigt til Sígur Rós, selvom jeg gerne ville. :P

 

Heldigvis fortæller folk det sjældent direkte til mig. :P

 

Ja, det er virkelig en drøm der går i opfyldelse. Jeg tror dette er et godt Coldplay år for mig - jeg har allerede fået en Viva La Vida t-shirt og deres tour program i gave, jeg har dag ud og dag ind rendt rundt med mit Viva La Vida armbånd, som det lykkedes mig at lave, og jeg modtog i går min præmie, et Coldplay skin til min iPod, fra konkurrencen på coldplaying. :dance: Jeg fik desuden en Coldplay plakat af min veninde, som jeg havde i forvejen. :P Og med to Coldplay koncerter til sommer? Så kører det sgu meget godt. :cool:

Undskyld, ikke for at prale eller noget. :embarassed:

 

Det med at skrive navne ned for at tjekke dem ud, men alligevel ikke får det gjort, kender jeg alt for godt! Jeg har dog ét band, som jeg en sjælden gang kan holde ud at høre til i længere tid, uden at savne CP alt for meget. Det er 'Snow Patrol', som jeg også skal til koncert med her til maj:).

 

Årh, tillykke med dit skin til ipod'en. Havde mange gange overvejet at være med i den konkurrence, men fik desværre aldrig taget med sammen s:

Yay, det lyder godt nok til at ha' været/blive et godt Coldplay år for dig!

Synes egentlig også at det har været et rimeligt cp-år for mig indtil videre. Har lige modtaget 'The singles 1999 - 2006'-boksen og er godt igang med at samle alle singler på cd også. Men ellers har jeg faktisk ikke rigtig fået andet nyt coldplay stuff, da jeg allerede har 2 t-shirter, plakaterne til alle deres albums + 5 malerier, en cp-kalender, X&Y bogen til guitar, og mange småting købt på ebay, som jeg har sparet sammen i løbet af de sidste 3 år. Nu venter jeg bare på koncerterne til sommer:dance:.

Link to comment
Share on other sites

@Roos

Jeg har hørt om Snow Patrol, men kender ikke deres musik.

 

Nu er jeg jo helt misundelig på dig med alle de ting du har. :P De lyder rigtig fede.

Jeg glemte helt at fortælle at jeg også fik Speed Of Sound, Brothers & Sisters og Clocks singlerne i forsinket julegave i år. :dance: Det er da en start til at samle dem alle. :)

Link to comment
Share on other sites

Yeah, there were so many kids in the discoteques at that time. :P

 

I'm afraid that I don't know what song you are talking about. :\

 

Really nice. :)

 

The remix of Polarkreis 18 and Nephew. :D

 

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=3OCdp3cItQI]YouTube - Polarkreis 18: Allein, Alene Nephew Remix[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Oh, I know that song - it's good. :) You wrote "Hvem der bare ku klare sig med hjælp fra sig selv" before, so I had no idea what you were talking about. :rolleyes:

 

Oh I see! :)

 

I heard the song was quite successful in Denmark. Really like it! :D

Link to comment
Share on other sites

A Cheese Danish!! Isn't that some kind of sandwich??:P

1920-cheese-danish.jpg

:smug::smug:

 

@Roos

Jeg har hørt om Snow Patrol, men kender ikke deres musik.

 

Nu er jeg jo helt misundelig på dig med alle de ting du har. :P De lyder rigtig fede.

Jeg glemte helt at fortælle at jeg også fik Speed Of Sound, Brothers & Sisters og Clocks singlerne i forsinket julegave i år. :dance: Det er da en start til at samle dem alle. :)

De er rigtig gode. Du skulle måske skrive dem ned på din liste over artister, som du burde prøve at lytte til engang:P.

 

Nemlig, man skal jo starte et sted:thumbsup:.

Kan dine venner egentlig lide Coldplay?:) (pludselig indskydelse:P)

Link to comment
Share on other sites

De er hermed på listen. :D

 

Om mine venner kan lide Coldplay? Altså ingen af mine nære venner har noget imod dem, men de lytter ikke til Coldplay (med mindre jeg får dem til at høre noget :P). Min bedste veninde synes de er meget gode, men det er ikke noget hun selv ville finde på at høre (hun har en meget hårdere musiksmag). Hun sagde i en naturvidenskabstime at X&Y (albummet) var god at arbejde til, da vi lyttede på min iPod. :D

Så ingen had eller kærlighed der. :P

Hvad med dine? :)

Link to comment
Share on other sites

superrrr:thumbsup:.

 

Cool nok. Det må da især være dejligt at din bedste veninde kan li dem (:

Det kan min nemlig ikke, hun bliver nærmest sur på mig hver gang jeg nævner Coldplay:P. Det kan være ret frustrende nogle gange, da jeg har brug for at snakke rigtig meget om CP. Derfor synes jeg det er utrolig dejligt at være her på coldplaying, hvor der er så mange mennesker der går lige meget op i bandet som jeg. Jeg har altid haft den holdning at ens musiksmag siger SÅ meget om hvem man er, så det er jo ligesom at være i drømmeland på coldplaying, hvor man føler at man har alt tilfælles med menneskerne herinde:wacky:.

Men de fleste af mine venner synes de er ok, heldigvis:).

Link to comment
Share on other sites

Ej, hvor ærgerligt med din veninde. Min veninde er rigtig tålmodig, så jeg kan snakke om Coldplay i timevis. :P Hun bliver aldrig sur over det eller noget. 2/3 af det interesserer hende sikkert ikke, men hun hører alligevel på det. :P

Før jeg kom i gymnasiet kendte jeg ikke engang min omtalte veninde. Jeg følte virkelig jeg havde brug for nogen at snakke med om hvordan jeg følte for Coldplay's musik. Du beskriver det virkelig godt. Jeg havde det sådan "Jeg kan da ikke være den eneste der synes denne musik er helt ubeskriveligt fantastisk.:wacky:". Så fandt jeg Coldplaying. :nice: Det hjalp virkeligt; jeg følte mig hurtigt mere normal. :lol: Så blev jeg bare endnu større fan. :)

Link to comment
Share on other sites

Hey! Hvor er det cool med et dansk sted at mødes på denne side ;)

 

Eller ja, jeg er dansker med jeg bor i Hong Kong, Kina. Hvilket betyder jeg selvfølgelig så Coldplay live i går!! Det var vildt fantastisk! - læs eventuelt min beretning som ligger på forsiden af Coldplaying under nyhedshistorien om koncerten i Hong Kong! :D

 

Vigtigst af alt (og dette er uden at være en creepy fan) så fik jeg rørt ved dem alle sammen da de gik lige forbi mig. Største oplevelse i mit liv!

 

Jeg kommer hjem på sommerferie til Danmark ... Så ses vi nok på Roskilde til Coldplay og i Herning as well? :)

Link to comment
Share on other sites

@ Julie:

Altså i starten havde hun ingenting imod at snakke med mig om Coldplay. Men det er efterhånden 3,5 år siden, så hun er med tiden blevet ret træt af at høre om det, haha.:P

Derfor havde jeg det på præcis samme måde som dig, før jeg opdagede coldplaying - at man manglede nogen at snakke med om alle de følelser Coldplay og deres musik udløser. Da jeg så prøvede at snakke med en masse af mine venner om det, viste det sig, at mange af dem ikke interesserede sig mere for musik end at de bare kunne li' at høre radio.:stunned:

Jeg kan da overhovedet ikke forstå, hvordan folk kan leve uden noget så smukt, som at gå op i et band. Det er så vildt, hvordan det har haft en superfed infludelse i mit liv. Kunne da slet ikke forestille mig et liv uden Coldplay:heart: hihi.

 

@ Eyelime:

Hej - godt at se en dansker mere herinde!:nice:

Holy crap, hvor sindsygt at du fik rørt dem allesammen!:stunned::stunned:.

Dét du lige har oplevet er nok ca. dét jeg har som mål i mit liv.

 

Vi ses i hvert fald i Herning:thumbsup: Men vi skal desværre ikke til Roskilde:(.

 

@ Mc_squared:

Yeah that's me - looks tasty doesn't it?:wink3:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...