August 10, 200619 yr Selam.Ya dediğin gibi öyle adamlar çok kafa oluo.Yani adamın biri coldplayin son albümünü dinleyip de coldplay'in fanıyım dese adamla iyi bi kafa bulurum yani.Öyle adamlarında böyle kafalanması lazım ki iki düşünüp bi söylemeyi bilsinler Bu arada ben de çeşmeye gittim ve gitmemle birlikte hasta oldum ya şansa bak.Boğazlarım falan gitti 3 gün adam gibi yemek yiyemedim.Ne güzel ordaki milletle Fontana'ya gidip cakkıdı cakkıdı cakkıdı yapacaktım olmadı :D.hhehe
August 10, 200619 yr Turkish girl here:)lots of greetings. ..ı love coldplay and its nice to be here.. seeu my friends.. VELKAM :P
August 11, 200619 yr evt arkadaslar niye ingilizce diye sormuşsunuz?? çünkü ben ingilizceciyim!!:) bu bölümü okudum . isterseniz türkçe de yazarım tabikii.. ama ben coldplay grubunu dinleyenlerin çok iyi ingilizce bildiklerine inanıyorum, ve o şarkı sözlerini yorumladıklarını düşünerek ingilizce yazma ve okumanın sizin içinde kolay olacagını düşünmüştüm..anyways,, beni böle kabul edin .. ciao:):)ı will write in english :)
August 11, 200619 yr yani Kendim için konuşuorum ingilizcem süper değil ama bu sitedeki yabancılarla konuşmak hele hele atışmak :D (emre o konuda ne kadar kendimi kastığımı iyi bilir :P)baya ingilizceye yararı oluo Ama burada herkes Türkçe konuştuğundan.Daha doğrusu türkçe konuşmak isdediğimz zaman buraya geldiğimizden pek bi anlamı yok ing. konuşmanızın.
August 12, 200619 yr Mrblar,Coldplay fanı değilim,hatta öyle pek şarkılarını falan da bilmem,ama ne zamandır aradığım ve bulamadığım bir remixleri var ve sırf onu bulabilmek için buraya üye oldum.Forumda Türkçe bir bölüm olduğunu bilmiyodum,daha önce yabancı,aktif bi üyeye mesaj attım yardım etmesi için ama cevap falan gelmedi.Burayı görünce bi yazim dedim,Türk'ler Türk'e yardım ederler herhalde ;) Youtube'da bi dans videosu izledim."Clocks"a hip-hop ritmleri eklemişler ve mükemmel olmuş.Ben de hip-hop dansçısıyım ve mutlaka bu remixi bulmam lazım.Umarım içinizden birinde vardır da bana link verirsiniz.4.25'ten sonra çalmaya başlıyor şarkı.Biraz zamanınızı ayırıp yardımcı olursanız gerçekten çok sevinicem.Link bu : Çok çok çok çok saolun şimdiden ;)
August 12, 200619 yr Mrblar,Coldplay fanı değilim,hatta öyle pek şarkılarını falan da bilmem,ama ne zamandır aradığım ve bulamadığım bir remixleri var ve sırf onu bulabilmek için buraya üye oldum.Forumda Türkçe bir bölüm olduğunu bilmiyodum,daha önce yabancı,aktif bi üyeye mesaj attım yardım etmesi için ama cevap falan gelmedi.Burayı görünce bi yazim dedim,Türk'ler Türk'e yardım ederler herhalde ;) Youtube'da bi dans videosu izledim."Clocks"a hip-hop ritmleri eklemişler ve mükemmel olmuş.Ben de hip-hop dansçısıyım ve mutlaka bu remixi bulmam lazım.Umarım içinizden birinde vardır da bana link verirsiniz.4.25'ten sonra çalmaya başlıyor şarkı.Biraz zamanınızı ayırıp yardımcı olursanız gerçekten çok sevinicem.Link bu : Çok çok çok çok saolun şimdiden ;) çok hoş olmuş hakkaten :) ama malesef yok...
August 12, 200619 yr slm!! coldplay şarkılarının özellikle clocks sarkısının yalnızca acoustic versiyonda dinlenmesini tavsiye ediyorum!!!!gerçekten içten söylenilen bi yorum!!acoustic gitarın büyülü sesiyle tamamlanmış!! ne hip hop ı yaa:(herkesin kendi tercihi tabikii..:) respect:) bu arada ok ı will write in Turkish:) byee
August 15, 200619 yr @ankh dedigin sarkı bu olmalı: http://rapidshare.de/files/29487044/06-craig_david_vs._coldplay-fill_me_in_vs._speed_of_sound.mp3.html
August 19, 200619 yr selamlar... Selam kardeşim.Ankaradansın galiba valla bayada kişi oldu yani ankaradan :) Ya forum acayip duruldu inş. kışın eski temposuna döner ancak kışın yazamayabilirm.öss falan pc puff olacak gibi :P hheehhe.
August 19, 200619 yr @ankh dedigin sarkı bu olmalı: http://rapidshare.de/files/29487044/06-craig_david_vs._coldplay-fill_me_in_vs._speed_of_sound.mp3.html heheh ABi yuhh ne alaka :P Naptın!!!
August 19, 200619 yr ankh, ya ben şarkıyı buldum ancak işin kötü tarafı bence bu dans eden grup şarkıları kendi birleştirmiş.Çünkü ben şarkıyı buldum video daki clocks bölümünün aynısı var ancak sadece o brandy diye birinin afrodisiac albümünün "should i go?" diye bi şarkısı yani şarkının sözleri falan var bence bununla idare et sen yani 8 dakikalık bişey herhalde işine yarar .Şarkıyı indirdim fakat 256k olduğu için upload etmek zor geldi şarkı için yeterince ayrıntı verdim artık aresten falan indirirsin.Hadi sağlıcakla kalın...
August 25, 200619 yr selamlar!! ben anlamadım o linkten bişe!! dedigim versiyonla alakası yok... sadece acoustic gitar sesi çıkıyo bahsettigim clocks sarkısında .. ben mi yanlışım bilmiorum neyse... herkese iyi tatiller.. just stay with coldplay!!!byee
August 26, 200619 yr arkadaşım ben söyledim zaten şarkıyı sana ares denen meret varmı sende? " brandy diye birinin afrodisiac albümünün "should i go?" diye bi şarkısı "
August 27, 200619 yr Author herkese merhaba tekrardan:D tatilden dun dondum, ozlemsms yauuuu:) herkes nasil??? bu arada arkadaslar BASKETBOL TAKIMIMIZI YURETEN KUTLUORM:) helal olsun:)
August 28, 200619 yr iidir.fena sayılmas.sen nasılsın? Basketbola gelince yarın saat 3:30 ta yarı finalistiz.Yarın "saat kaçç??" diye sorarım haa!! :P
August 29, 200619 yr Author insallah dediin gbi olur insallah :D bi kere yuzumuz gulsun ya ozledk bole seyleri ama Arjantin zor bi takim unutmamak lazim.
August 29, 200619 yr tühh hevesim kursağımda kaldı! Ulen bi takım yenilirde böyle mi yenilir!Neyse bari 5. olalım. :P
September 1, 200619 yr herkese merhaba tekrardan:D tatilden dun dondum, ozlemsms yauuuu:) herkes nasil??? bu arada arkadaslar BASKETBOL TAKIMIMIZI YURETEN KUTLUORM:) helal olsun:) selam tekrardan :-) ben de burdan sayın tanjevic i kutlamak istiyorum mükemmel bi takım oluşturmuş... :) ismi biraz b.ktan ama olsun :P ^^hoşgeldin Türk :P
September 1, 200619 yr http://www.youtube.com/watch?v=qsADCP9vX-g inanması güç ama o kolları bağlı adam küfretmiyomuş "Hanasu mamonaku ippoutekini karamaremashitene." diyomuş... :))) --yine düşürdük mü seviyeyi ne :P
Create an account or sign in to comment