Everything posted by Larry
-
What are you listening to RIGHT NOW?
Dirty Pretty Things - Bang Bang You're Dead Haha, they're touring together with Mando Diao through Germany! :cool: Good luck Flo! :)
-
German Fans?
:D Habt ihr euch eigentlich letztes Wochenende wieder getroffen? Diesmal in Hamburg? Oder hab ich da was falsch verstanden! ;)
-
German Fans?
Hallo zusammen! :D Sag mal Felix, muss ich deine PM verstehen?! :dozey: :stunned: Haha wie geil... wisst ihr wer die Vorgruppe bei Mando Diao's Deutschland-Tour ist?! . . . . Dirty Pretty Things! :cool: :lol:
-
Post pix of anyfin u want part1
Funnel Cloud at the coast if Croatia yesterday...
-
What are you listening to RIGHT NOW?
Mando Diao - Kingdom & Glory
-
Rate the latest movie you've seen
Pirates of the Caribbean 2 9 of 10 I liked it very much, although the end was very disappointed! ;)
-
Show Us Your Pets!!!
Hehe, thanks, actually it's a "Kater", because he's male! ;) All my friends say that he's very fat! :dozey:
-
Show Us Your Pets!!!
My cat... :nice:
-
German Fans?
Auch von mir ein herzliches Willkommen yellow-girl! :) Juhu, den ersten Titel haben wir schon gewonnen! ^^ Werder Bremen wurde gestern Liga-Pokalsieger! Haben die dummen Bayern 2:0 nach Hause geschickt! :cool:
-
MANDO DIAO
Argh, on August 25th Mando Diao's new album "Ode To Ochrasy" is coming out in Germany and am I the only one who is so excited about it? ^^ The first song of the new record is "Long Before Rock'n'Roll" and I heard it a lot on the radio stations here. I like it very much! By the way, Sugarplum Fairy will release their new album one week before. ;) Watch Mando Diao's video of "Long Before Rock'n'Roll" here. ;) http://exodus.interoutemediaservices.com/?id=6569d670-24da-4470-855b-9eea74657f90&delivery=stream (Windows Media Player) Vote for Mando Diao at MTV TRL... http://www.mtv.de/trl/videos.php What would we do without our lovely Sweden?! :P
-
What are you listening to RIGHT NOW?
Keane - The Frog Prince
-
German Fans?
Warum wird hier eigentlich so oft mein Name erwähnt?! :stunned: Ich hab Angst! Toll, nun ist die 1000er Seite ohne mich vollgetextet wurden... :dozey:
-
POST YOUR FAV PICS OF COLDPLAY
In February Coldplay were guests at Stefan Raab's German late night comedy show "TV Total" (Pro7). Today I found some more pictures on the website of TV Total... They performed "Talk"... Source: http://tvtotal.prosieben.de/bildergalerie/07702.html
-
Do you have a knack for learning languages?
Definitely French! :D Especially the pronounciation wasn't very easy! What would you say?
-
German music....
Do you mean Clueso or Madsen? Clueso's song "Chicago" is a bit Indie I would say... Here's the video... http://www.clueso.de/fileadmin/clueso/video/musikvideos/chicago_high.wmv If you want to listen to the new video of Madsen click... http://www.madsenmusik.de/_popup/_prelistening_goodbye/_clips/v_duschreibst_300.html The song is called "Du schreibst Geschichte".
-
For Coldplay section's chatterers !
:P I'm sure you know that I meant POTC2. In Germany the fim has got another title that's why I was a bit confused. Here it's called "Fluch der Karibik 2". ;)
-
Do you have a knack for learning languages?
I'm also addicted to languages! Besides German (which is a very unimportant language IMO) I can speak English, French and started to learn Spanish 2 years ago. I learnt a bit of Italian either. It's an advantage to speak one of the most difficult languages in the world fluently, because that's why I understand nearly everything in Dutch and in Swedish. I can imagine to study a language in the future, but I still can't decide which one. :D
-
German Fans?
Ich auch nicht, deswegen geh' ich ja jetzt pennen! :nice: Mein iPod ist übrigens heute angekommen! Konnte nachdem ich dein iPod gesehen hab gar nicht lang genug drauf warten. ^^ Ist mir beim Auspacken auch gleich mal runtergefallen aber zum Glück ist nichts passiert lol. Bis dann!
-
For Coldplay section's chatterers !
Am I the only person who doesn't have an account at myspace? :P I'm off to bed! Good night! :)
-
German Fans?
Lol die Synchronisation bei Talk Talk Talk ist fast noch witziger als diese Vollidioten selber! :P Nacht Julia! Bin auch pennen! ;)
-
German Fans?
:D Irgendwie finde ich sieht der so ähnlich aus wie ein Schauspieler, der auch bei "Goodbye Lenin" mitgespielt hat... :dozey: Lol, was war das denn gerade für eine Warzen-Werbung auf Pro7?! :D
-
For Coldplay section's chatterers !
:) That sounds interesting! :) Can't wait to watch it. At the moment I'm watching "Comedy Street" on Pro7. It's sooo funny and similar to "Trigger Happy TV" in the UK. You know it? :nice:
-
German Fans?
Ja ich lebe noch! Ist grad Werbung! :D Ah verstehe! Hm irgendwie dachte ich immer, das wäre ein Schauspieler gewesen. ;)
-
German Fans?
Hm Julia, der sagt mir jetzt komischerweise nix. :( Ja Sarah? :nice: Looooooool, ich liebe Comedy Street! Ich lach mich grad so tot! :D :D :D Nabend Felix!
-
German Fans?
Oh noch jemand hier... :nice: Na Julia! :) Den Typen in deiner Sig hattest du schon früher mal oder? ^^ Wer ist das noch gleich? Freu mich schon... um 22:56 Uhr kommt Comedy Street! Die göttlichste Sendung überhaupt! :D