Everything posted by Gui-Home42
-
A - Z Cities
Rosario, Argentina
-
Pearl Jam
si Gilda! Buenisimo y nice fans! I agree with you :laugh3: :laugh3:
-
Zona hispana
ooooooow :blush: muchas gracias mi amor :cheesy: !!!! :nice:
-
Pearl Jam
:dozey::dozey:
-
Rate the person's location above you
10 ! :) Norway !!!!!! :nice:
-
Nirvana
of course Kuss what's the question ! :D ^^ ^^ By the way : wonderful vid mi GiGi ;)
-
A-Z of World Cities
Hennebont, France
-
Pearl Jam v Nirvana
NIRVANA completely !!!!!!!!! :)
- COUNT UP TO 1000!!!
-
Zone française
moi aussi ! Bonne nuit tout le monde ;) Ciaooooooo mes coldplayers adorés ! :cheesy:
- COUNT UP TO 1000!!!
-
Zone française
Mici Moun' :nice: no problemo l'argentina man te tiens au courant bien sûr ! ^^ ooooooh "Guy" ! :cheesy:
-
Zone française
Ouiiiiii tout à fait carrément !!!! j'ai trop hâte :dance: vivement que ça se réalise !!! EDIT ! Oui pareil Moun' !! COUCOU à toi ! pour ma part ça va très bien j'enchaîne des entretiens :dance: vivement le boulot et puis sinon VAMOS EN ARGENTINA !! ^^ hehe & toi ça boom ?
-
Zone française
Hello mes coldplayers !! I'm back !!! comment ça va ? wooooohoooow :dance: cool Raphaelle !! :) pour ma part si tout va bien j'irais les voir en Argentine :D :nice: !!!! :cheesy:
-
Pearl Jam
yeah I agree completely with you !! :cheesy: :shocked2: NO ! According to me : Nirvana's songs are still ALIVE forever !!!!! and Pearl Jam songs are dead since few last albums, they're JUST good or most of them sucks (They were better at the beginning) ...so now they're DEAD for me ;) sorry Pearl Jam's fans... so yeah nobodyseditwaseasy "nirvana was and always will be better."
- COUNT UP TO 1000!!!
-
Zona hispana
Hola a todo ! :) ¿Cómo estás? Estoy aprendiendo español ^^ me llamo Guillaume, Yo vivo en Francia (Le Mans) y tengo 23 años de edad ;) sorry that's all I have to learn more :wacky:
- COUNT UP TO 1000!!!
- COUNT UP TO 1000!!!
-
Pearl Jam
The last Pear Jam I agree with Gilda it's JUST good !! :thinking: mmm... Nirvana is better !! :) :rolleyes: ^^
-
COLDPLAY ARGENTINA
:laugh3::laugh3:
-
Coldplaying Christmas 2009: Secret Santa - Post a pic if you already received a card :D
Good idea Lore !! :) Add me too :dance: ^^
-
COUNTDOWN TO ONE GAME (2-5-09)
2-8-9
-
COLDPLAY ARGENTINA
Hola a todo ! :) Vamos Argentina !!!!! Wake up Argentina !!!!!!!! :D
-
Nirvana
to Kuss : never I hope to play !! :) I love Guitar Hero :guitarist: Otherwise, the dvd of the Reading Festival show will be released (in France/Europe) in the middle of November ;) Hope we'll have more news soon ! But I ask at my music store this day and they just can say that ... Wait & See ! Yo! Rock on Nirvana :cool4: !!