Everything posted by Acquiesce
-
Coldplay Dreams
I once dreamed I was kidnapped together with Chris :sneaky: after a concert of Coldplay ... The kidnappers were Russian :stunned: and they said they wouldn't hurt us 'cause they only wanted money ... So Chris and I were in a basement for 2 months :D and we talked 'bout everything .. when we finally were free we were really good friend and we kept in touch ! And so I could go backstage @ every Coldplay stage and I met Jonny,Guy and Will aswell.... That was an awesome dream ! :D (sorry for some English mistakes)
-
Belgen op Coldplaying?
dag iedereen ... Ik ben ermee weg voor vandaag ! Prettige eindejaars gewenst en gelukkig nieuwjaar ! :D
-
Belgen op Coldplaying?
Handig ... En ik woon in Gent !:(
-
Belgen op Coldplaying?
In België heb ik NME of Q-magazine tijdschriften nog nooooit gezien ! :( Ik heb mijn Q-magazine : Artist of the century online gekocht.... Voor dat NME nummer heb ik nog niets gevonden waar ik die kan kopen ... Op de site zijn er alleen jaarabonnementen ....
-
The Oasis Thread
YAY ! next NME tissue ! :dance:
-
Belgen op Coldplaying?
Ik ben ook Happy vandaag ! Eerste nme tijdschrift van 2010 ! :dance: :D
-
Belgen op Coldplaying?
yay , iemand online ! Daag maaaaggy ! ! :D
- Hello, Good People
-
Post pictures of the gorgeous Chris
I'm Noémie :D
- be the last!
-
Crests of Daylight/Glacial Fox/Crests, Foaming at the Mouth
NO ? :P
- be the last!
-
Post pictures of the gorgeous Chris
Hello everyone !
-
Belgen op Coldplaying?
Er is geenéén Belg online :bigcry: Waar zitten jullie toch allemaal ?
-
Rate the avatar above you
9 you wear a t-shirt of Oasis !
-
Belgen op Coldplaying?
tss, als ik wakker ben , ben ik wakker ! Dan kan ik gwoon niet meer slapen .... Buiten als het héél laat was .... Alles ok ? Iemand nieuwe youtube filmpjes van, Coldplay fzo ? Kheb toch anders niets te doen ! :D
-
Belgen op Coldplaying?
hello , kben er ook weer eens ! Maggy , nikki , kunnen jullie dat , tot de middag slapen ? Ik word altijd vanzelf waker rond 9 u Wat ik eigenlijk helemaal niet erg vind !
-
What are you listening to?
I'm a believer - the monkeys
-
Belgen op Coldplaying?
GeLukkIgE VerJaArdAg !:D
-
Belgen op Coldplaying?
ook een goedemorgen ! Goede avond gehad gisteren ? ('K zat niet op het forum ,dusja)
-
The secret lives of Chris,Guy,Will,and Jonny
ugly ? uh?:shocked2: She's 8 years old .... She don't even know what handsome means ! :lol:
-
Post pictures of the gorgeous Chris
lol
- be the last!
-
ELIMINATION GAME MUSIC VIDEOS!
Lovers In Japan 58 The Scientist 85 + Talk 55 -
- Chris and Jonny