Jump to content
🪐 MY UNIVERSE | COLDPLAY X BTS | OUT SEPTEMBER 14TH 🛰

coldplayman232

Members
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by coldplayman232

  1. I gonna hate myself for this but.. I NEED LINK ASAP, please anyone!. Just foound out there was a leak and im freaking out right now :o
  2. Hi my friend, im in a very need of a link brother, thank you very much! :D

  3. Never mind, i think i found it.. Lazyness ftw
  4. Could someone help me out, and share the bonus tracks with me? :) i would be so happy if someone did !!! :kiss:
  5. Many times, it hits too hard on the soul
  6. The wait has just begun.. for new leaks on the bonus tracks! Just when i thought i was out, they pull me back in! :laugh3:
  7. Could anyone pm me a link to True Love? if anyone has it? Much appreciated:smug:
  8. Oracle=wtf I've heard the song like 100 times already, and iam sure this is a demo/unfinished song from MX era that was leaked for some reason. I dont think Oracles answer is good enough to solve this mysterious song. It is catchy like hell:sneaky:
  9. I hope they release a EP together with PoC^^
  10. just stunning :o [ame=http://www.youtube.com/watch?v=w5gedIBTxXI](HD) Coldplay - Mylo Xyloto Live at Sentrum Scene, Oslo, Norway 2011 - YouTube[/ame]
  11. 1.Mylo xyloto 2.Great expectations 3.Car Kids 4.Moving to Mars 5.POC- (no featshit) more likley the live one Rock im park. 7.A hopeful transmission this
  12. 1. Mylo Xyloto 2. M.M.I.X. 3. A Hopeful Transmission
  13. hmm i smell a up coming release following Charlie Brown as a EP with Car Kids on it. :smokey;
  14. actually im smoking marijuana atm:pimp2::pimp2: Nothings better than smoke some weed and just "chillin" with the MX album. The album becomes 2,3 times better while im high :P
  15. Maybe they will release car kids as a b side :lol:
  16. Dont let it breake youre heart is awesome, first listen was like meh, but its a grower =D CB>DLIBYH>HLH
  17. what happens if i upload the video at youtube? will i get sued or sumthing?
×
×
  • Create New...