Everything posted by Cris_Santos
-
U2
WOOWW!! That's so great!! Congrats!! Yeah and sometimes I cry listening to it too! Very heartful version :heart: You must have had an amazing time!! :)
-
Brasil?
Tb não recebi não, Li! Será q mandaram??? Eu mandei o meu no dia 13 de dezembro, mas minha amiga secreta nunca deu sinal de ter recebido :(
-
NETTIE IS IT YOU???? or should i say netties thread? :D
:lol: :lol: Nettie!! :lol: :lol: You should ask for image rights!!! :lol: :lol: But it's gonna be a bit hard to prove that you are you in the second pic :lol: :P
-
U2
Hey people! U2 is coming to Brazil next month... well too far from my city, I can't afford the trip :bigcry: Don't know if it has been posted before, check this http://www.tadeugarios.oi.com.br/audio/au_u2_miss.htm Loved it! :)
-
Brasil?
Bjoo Bjooo Bjooo!!! Eu quero ir pro show do U2 :cry: :cry: :cry: :bigcry:
-
Brasil?
Bem tb Karine! Minhas aulas voltaram mas por enquanto ainda tá relax :D
-
Brasil?
Oieeeeeeeeeee éééé tá parado mesmo!! Não pode!! Como vcs tão??? :kiss:
-
I'm new
Hi! Welcome to the board! :) What's your name? I'm CriS :D
- Hello
-
Hallo!
Hallo!! Welcome to the board! :D
-
Do you wear a watch?
No I don't. I check the time in my mobile most of the times.
-
hi im new too
Welcome to the board!! Hope you have fun here!! I'm CriS :)
-
Heylo everyone (yet another newbie)
Welcome to the board! ;)
-
New Coldplaying mascot
Call her Fender Telecaster :D
-
How do you get into minus CP Credits?!
:lol: :lol:
-
Hello !!!! im new :)
Hey! Welcome to the board! :D
-
Chris Martin's toilet roll
:lol: :lol: :lol:
-
Brasil?
Karine, meu pc deu tilt, qd voltei vc já tinha saído do msn! Não li as últimas msgs!! E que issoooo, vc já pensou no preço q eu vou ter q pagar pra chegar aí?? Libera a diária, vai?? :wink3:
-
Brasil?
Oieeeeeeee!! Li, fofa, saudades!!! Opa, Karine!! Pode guardar vaguinha pra mim na sua casa! Eu não dou trabalho :D Oi Raul! Então, What If ao vivo é o q mais tem por aqui! E é 10.000 vezes melhor do que a versão do álbum. Pode me pedir no msn q eu passo: [email protected] (add ae :P )
-
Hello :)
Hey! Welcome to the board!! :) I'm CriS ;)
-
Hello
Hey Jemma, welcome to the board! have fun!! I'm CriS :)
-
Hero Says, Hi!
Hi! :) Welcome to the board!
-
Hello!
Hello Steve! Welcome to the board! Have fun! I'm CriS :)
- Hi
-
hello everybody
Hello Roos, welcome to the board! ;)