Everything posted by Cris_Santos
-
*The Brits 2006 Thread* Performance|Awards|Everything else..
^It only works if you already have Real Player installed
-
*The Brits 2006 Thread* Performance|Awards|Everything else..
Is the whole show going to be broadcasted??
-
A thread to all the single people out there!
I wish I had a boyfriend... it's so hard to find a nice guy these days... :(
-
What is your favourite Coldplay song today?
Careful where you stand
-
Brasil?
Bruno, não sei... pode ser q não seja uma perna da turnê, apenas uma apresentação lá... Li, essa é a entrevista de dezembro do ano passado?? Se for,foi nela q o Will falou q viriam no Outono... minhas últimas esperanças... mas confesso q já fui beeem mais confiante... O ColdplayBR tá com problemas de servidor, a nanda disse q deve voltar essa semana :)
-
Brasil?
^Infelizmente, não. Corre o risco desse show de abril ser especial pra uma rádio de lá e não rolar Brasil mesmo.
-
Brasil?
:x :evil3: :veryangry2: :angry: PQP!!! Dentre milhões de outras coisas eu desisti de ir pro U2 por causa do Coldplay!!!!!
- Grammy's 2006
-
Grammy's 2006
Damn it!! My sister is watching the soap opera now :bigcry:
-
Scar on Chris's neck?
It looks like a folliculitis
- Brasil?
-
ALERTA COLOMBIA!! COLDPLAY COMO QUE VIENE!!
Hey, I try to read spanish, but can't write, sorry for using English in here. I live in Brazil and there are rumours about Coldplay coming soon and I've heard stronger rumours they're coming to Argentina around April 17th... So, if they're really coming they can visit other countries, before autumn... I think if we trade news of each country we can have an idea about how's everything going... Hope they come soon!! To Brazil and Colombia :D
-
Brasil?
Oi povooooooooooo!! Tô com saudades de vcs!! Dos nossos encontros por aqui nas madrus!!! Bjo grandeeeeeee :kiss:
-
I am currently listening to....
Katie Melua - Just like Heaven
-
Newcomer from a small town in the States. Hello!!
Welcome to the board! :D I'm CriS
-
Ola
Hey! Welcome to the board!! :)
-
I'm a new-comer, hello
Hello Kristina!! Welcome to the board :D
-
What is your favourite Coldplay song today?
Ode to Deodorant! :lol:
-
Brasil?
^Eu achei, brigadão!!!! :D
-
Ode To Deodorant
I loved it!! Much better than I expected!! Cheers!!!! :D
-
My secret santa is here!!!
Yeeaaaaaahhh! I was worried about it, I thought you hadn't received it yet, but Livia told me about your answer here :D Glad you liked! :P :kiss:
-
Brasil?
Foi a Mary sim!!! Não vi o agradecimento!! Pensei q ela não tinha recebido!! :D :D :D Que bom!!! Agora vamos manter as nossas esperanças sim!!
- U2
-
Emails like this one brighten my day
:o
-
NETTIE IS IT YOU???? or should i say netties thread? :D
Yeaaaaaaaahhh!! Go girl!!! :lol: :D