Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

Noooh ik ga nu naar bed want morgenvroeg er vroeg uit en maar hopen dat mijn vriendin & ik ergens vooraan belanden :smug:, het concert van vanavond is denk ik nu net afgelopen, hoe was het jongens? Niet dat iemand nu daarop al kan antwoorden ofzo haha ik lees het wel als ik zelf ook terug bent, dat is dus vrijdag pas ;) ah ik kan niet wachtennnnn :D veel plezier allemaal!

• Replies 1.9k
  • Views 206.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hoop dat het leuk was gistere! heb een paar nummers gehoord via de telefoon, klonk goed! nog net drooggehouden daar?

ik heb ONTZETTEND veel zin in vanavond! heb me al 'ziek' gemeld op school. alles ligt al klaar en dan over 'n uur of 3 / 4 richting nijmegen!!!!

HET WAS ZOOOOOOOOOOO GEWELDIG!

Ik heb echt super genoten. Echt awesome.

Als ik de kans had dan zou ik vanavond weer gaan.

Wat een top avond!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ja ik ben ook geweest! Het was echt super! Ik vertrok 4 uur, met de hoop bat for lashes nog te zien.. maar helaas..was er pas 8 uur (aaargh die files! :() Regen amper wat van gemerkt, vond het veel te gezellig daar.

Ik heb echt genoten van het begin tot het eind. Ik vond alleen het publiek helaas niet zo enthousiast. Iedereen klapte en zong wel mee, maar het was niet echt bijzonder. En ik stond nog wel aardig voorin ook, nouja ik kon het podium zien, dat is toch aardig vooraan? :P

Ik heb ook fotos en videos gemaakt, die zal ik binnenkort even hier posten.

Voor de mensen die er nu zijn! Enjoyyyy!! :D

Bat for Lashes was heel vet, jammer dat je die gemist hebt! The Flaming Lips waren gestoord en lieten echt een rotzooi achter, maar die act was echt heel gaaf. Van het publiek had ik woensdag geen last, als je helemaal vooraan staat merk je dat toch niet. :P

Het Nederlandse publiek is altijd wat flauwig volgens mij, beetje te rustig en ontspannen. :p Vandaar dat ik me al verheug op Wembley!

Toen ik er woensdag was voelde ik me echt een jong klein kippetje. XD

Ik stond best wel vooraan. Want zodra Chris over dat stuk aan de rechterkant liep dat uitsteekt (hoe noemen ze dat?) kon ik hem goed zien! Was ik even blij dat hij daar ook nog piano ging spelen. ;D

Ik heb echt genoten. Ik wou dat ik zo nog een paar keer kon gaan. Echt een top avond!

omg! het was zó geweldig! mijn review staat op de front page ;) stond echt hélemaal vooraan, dichterbij kon gewoon niet! ik ben zó gelukkig! beste avond EVER.

Het was gisteren echt gaaf man! :)

Het was inderdaad echt vet donderdag!

Ik stond in de vierde rij vanaf het hek. Echt heeel dichtbij, ik kon Chrissie goed bewonderen :wacky: Miss Montreal was opzich wel goed, kende haar liedjes alleen niet. White Lies waren ook heel goed!

Ja, enneh Coldplay was diehard.

Oooooh, het was zó gaaf! :D

Waar stond jij Jelle?

Ik stond ergens (stel dat je voor het podium stond) aan de rechterkant: vijf meter van het rechterscherm, best dichtbij! Niet in de GoldenRing, maar als ik eerder zou kunnen komen zou ik dat hebben gedaan. :P

^ Oke, vet! :)

Mooie foto van Lovers in Japan trouwens.

Dankje. Ik heb er in totaal 3 gemaakt. :P

Ik heb echt heel veel foto's gemaakt, maar ik stond te ver weg om goede foto's te maken. Maar heb nog wel wat filmpjes op youtube gezet :)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=YYkMEBzUY3k]YouTube - Coldplay - Billie Jean, Goffertpark, Nijmegen[/ame]

Het was inderdaad echt vet donderdag!

Ik stond in de vierde rij vanaf het hek. Echt heeel dichtbij, ik kon Chrissie goed bewonderen :wacky: Miss Montreal was opzich wel goed, kende haar liedjes alleen niet. White Lies waren ook heel goed!

Ja, enneh Coldplay was diehard.

Oooooh, het was zó gaaf! :D

Waar stond jij Jelle?

Waar stond jij eigenlijk? :P

Waar stond jij eigenlijk? :P

Ik stond in de vierde rij vanaf het hek.

Haha, daar dus :)

Ik ben al bijna een week in een roes van 09.09.09. Man, man wat een ervaring was 't. We stonden zo goed, rij 1 tegen het hek en dan een beetje rechts. Dus als Chris achter de piano zat keken we hem recht in de ogen (als ie ze open had natuurlijk haha). Ik ben helemaal los gegaan. Je zag die security man voor me ook echt af en toe naar me kijken van: 'wtf?'. Deed me weinig, het was geweldig! :D

Nou beter laat dan nooit, zal ik het ook maar even melden hehe. Ik was er de 10e, geweldig natuurlijk, ik stond ook echt te chill dichtbij, zeg maar tussen chris en jonny in en met maar 2 kleine meisjes voor me :smug:.

Maar zoo heee haha toen het afgelopen was en toen LRLRL dus uitgedeeld werd, wat een aso gedoe was dat man, mensennnnnnn, duwen, trekken, lekker nederlands :p maar goed, zelf natuurlijk net zo hard meedoen omdat je hem toch gewoon wilt hebben ;).

maar goed, zelf natuurlijk net zo hard meedoen omdat je hem toch gewoon wilt hebben ;).

Oowh, dus jij was dat? :angry:

Ik ben 9 september geweest en ik stond vooraan bij het C-podium. Daardoor weinig van het hoofdpodium gezien, dat was alleen te volgen via de grote schermen, maar wat was het gaaf om ze van zo dichbij te zien.

Ik ben de 18e in Londen naar Coldplay geweest, was echt super! Weet iemand of ze binnenkort nog weer op toernee gaan of hebben ze even een sabatical oid... ;) Kon zo op de site niks vinden meer. En Londen is natuurlijk wel een keer gaaf, maar Nederland is toch een stukje makkelijker te organiseren om een keer te gaan kijken... ;)

Ze zijn deze tour nu 5 keer (incl. Secret Gig @ Paradiso) in Nederland geweest, nog niet genoeg? :cheesy:

Coldplay geeft in februari/maart nog een aantal stadionconcerten in Zuid-Amerika, maar daarna is de tour echt over.

Jawel, dat is wel genoeg... :D Maar daar was ik niet geweest danwel de kaarten waren al uitverkocht... ;) Nou ja, wachten maar op een volgende tour dan!!

Ze zeiden een half jaar geleden nog dat chris martin er na deze tour een tijdje tussenuit wou gaan. Pensioen noemden ze het..maar ik geloof er niks van dat chris er hierna al mee stopt :P

waarom zou hij stoppen na zo'n fantastische tour . :P