Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)


Ronald Vreeswijk

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Het podium is wel wat groter lijkt me, maar niet heel veel denk ik.

 

Als je met een grote groep bent is het lastig om een goed plekje te vinden, maar als je met minder bent kun je altijd wel een beetje naar voren wurmen. Al vind ik zulke mensen erg irritant als ik net lekker een beetje vooraan sta... komt er weer zo'n grote kerel voor me staan! :P

Link to comment
Share on other sites

Het podium is wel wat groter lijkt me, maar niet heel veel denk ik.

 

Als je met een grote groep bent is het lastig om een goed plekje te vinden, maar als je met minder bent kun je altijd wel een beetje naar voren wurmen. Al vind ik zulke mensen erg irritant als ik net lekker een beetje vooraan sta... komt er weer zo'n grote kerel voor me staan! :P

Ik ben met 3, 2 scooter 1 bus..

 

:uhoh: Was je in Ahoy op 3 oktober en stond er toevallig een grote kerel voor je met een geel t-shirt? :uhoh:

Link to comment
Share on other sites

Nee, 3 oktober kon ik lekker zitten en 2 oktober stond ik vrij lekker vooraan :cool:.

4 oktober overigens helemaal vooraan, alleen was daar de sfeer wat minder vond ik.

 

Als het echt druk is kun je de C-stage proberen, misschien dat veel mensen niet weten waarvoor het is enzo. Dan sta je iig voor 3 liedjes first row! :D

Link to comment
Share on other sites

ik wil ze eigenlijk nie zien in belgie . het sportpaleis trekt eigenlijk op niks en de AB is redelijk klein (daar geraak je nooit binnen) . dut ik zou ze liever eens zien in Frankrijk , Duitsland of Nederland (dat zijn betere zalen denk ik)

 

kzal nog wel zien . :P

maar 1 ding sta vast OOIT ZIE IK COLDPLAY LIVE waar dan ook !

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Sportpaleis en Ahoy waren redelijk gelijk, al vond ik in Ahoy de sfeer wat beter. Dat kon echter ook komen doordat ik toen al 3 dagen achter elkaar naar Coldplay was geweest en ik gewoon bekaf was :lol:

 

Het lijkt mij ook leuk om ze eens in Parijs of zelfs in de VS ofzo te zien, maar dat wordt dan wachten op de volgende Tour!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...