Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

jaa in die eerste week doen we toch nog niks. en wedde dat ik die dag ook nog tot 5 uur op school moet zitten ofzo? ha! dacht het niet! ik zit daar al lekker op tijd :lol: haha

NOG 16 :dance:

• Replies 1.9k
  • Views 205.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Halloooo allemaal :) ik ga 10 september, maar ik vroeg me iets af he. Hoelaat gaan jullie heen? 3 uur gaan de hekken open maar wanneer ben je nou verzekerd van een plek (bijna) vooraan, hoelaat zou je dan al voor de hekken moeten gaan wachten? Aangezien ik in oktober 'beperkt zicht' zitplaatsen had, wil ik het nu natuurlijk extra goed overdoen ;).

In october was ik een halfuur drie kwartier voordat er iets begon aanwezig.. en stond 2 rijen vanaf zo'n uitsteek stuk podium.. en een rij of 15-20 van het podium zelf.

Dus extreem vroeg gaan staan is niet persé nodig wil je een leuke plek hebben.

Natuurlijk moet je ervoor zorgen dat je niet later gaat staan als iedereen ineens het publiek in loopt.

da zou ik nooit moge van mijn ouders .

mijn ouders vinden het GELUKKIG prima. maar dat is omdat ze weten hoe erg ik fan ben van coldplay, en in die week heb ik toch geen les. mijn moeder kwam zelf met het idee om optijd te gaan dus!

In october was ik een halfuur drie kwartier voordat er iets begon aanwezig.. en stond 2 rijen vanaf zo'n uitsteek stuk podium.. en een rij of 15-20 van het podium zelf.

Natuurlijk moet je ervoor zorgen dat je niet later gaat staan als iedereen ineens het publiek in loopt.

in oktober had ik zitplaatse :P maar ik ben nou niet bepaald groot.. dus ik ga wel redelijk vroeg. om er zeker van te zijn, vooral omdat er nu zoveel extra kaarten zijn weggegeven en zijn bijgekomen. ik wil gewoon niks mijn avond laten verpesten dus neem t zekere voor t onzekere:D

Ja oke, maar ahoy was wel iets minder massaal dan goffertpark, nou ja ik ga sowieso lekker op tijd, hopen op mooi weer ;).

Ja zul je altijd zien. Maar vandaag zou het ook een zonnige dag worden, nou daar is hier nog niks van te merken. Dus hopelijk pakt het 9/10 september ook andersom uit ;).

ik hoop niet dat het gaat rgenen :O

.. en als t dan toch regent, nja, wat kan mij het ook schelen! :D zolang ik de jongens maar kan zien! en nu helemaal danzkij mn nieuwe bril :dance::cool:)

Haha, je bent er helemaal klaar voor :p ach inderdaad, zo'n gezellige poncho mee en klaar :cool4:

Volgens livenation gaat het park al open om 15.00 uur! Als je er rond die tijd bent (in ieder geval voor 18.00 uur), heb je waarschijnlijk wel een mooi plaatsje :)

En door die looppodia en de B- en C-stage komt Coldplay sowieso wel een keertje dichtbij!

dat is t fijne van de jongens, dat ze ook daar een paar nummers spelen. vorige keer wist ik dat niet, stonden ze ineens naast me op de c-stage :P

hallo allemaal!

ik bin sarah en ik leef in duitsland bij de grens nederlands. :)

Ik bin Stefan, wilkommen! :D

En nu snel weg jij uit het Nederlandse topic! :P

Ja, dat is waar - niet heel veel Nederlanders hier. Al zal het wel ietsjes drukker worden met de concerten over een week!

dar ook waar . jammer genoeg ga ik naar geen enkel consert van hun :\

Gelukkig ga ik niet met auto of openbaar vervoer haha ik probeer de scooter wel... kijken of ik die ergens kwijt kan. 30 minuten rijden vanuit huis:P

Mazzelpik! Ik moet anderhalf uur met de trein. :(

:P

Maarja ik kan er niet eerder zijn dan ongeveer 5 uur...

En dan moet ik ook weer wachten op anderen die wel weer met de bus gaan:(

Oow, maar je zal vast wel een redelijk plekje kunnen vinden, evt. bij de B- of C-stage!

Ik ben wel benieuwd naar de voorprogramma's trouwens!