Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Suomalaisia,vihdoin!:D Luulin jo että oon ainut täällä. Vaikka ei kovin aktiivinen keskustelu näytä tääkään olevan... Onko suomalaiset vaan niin möllöttäjiä että ne ei oo tajunnu Coldplayn ihanuutta vai mikä mättää? Mää en tunne ketään muuta Coldplay fania kun itseni ja siskoni(vaikka ei sekään nyt niin fanaattinen fani oo kun mää:D)

Ootteko muuten ihmiset ollu paljon ulkomailla kattomassa Coldplayta? Mää lähen syksyllä Puolaan siskoni ja äitini kanssa ihan vaan Coldplayn takia<3

Tää sivusto on muuten mahtava! Täällä voi hehkuttaa Coldplayta eikä tarvi murehtia hermostuttavansa ihmiset jotka ei siitä bändistä tykkää:) Fani oon kyllä ollu vuodesta 2008 asti mutta tässä kuussa vasta tänne liityin..

Link to comment
Share on other sites

Terve vaan !

 

Terve. Eihän täällä suomalaisten osalta kyllä ole kauheen vauhdikasta mutta kyllä ulkomaalaistenkin kanssa on ihan hauska jutella. En oo viä kertaakaan ollu keikalla kun oon fanittanut vasta vajaan vuoden, mutta Tukholman keikalle olisin ehdottomasti halunnu lähtee mutta ei vaan löydy ketään kenen kanssa lähtis :( Mutta toivottavasti ne nyt tulis suomeen vaikka vähän toivottomalta näyttää sekin :cry: Aika tyhmä juttu vaan kun ne poisti Politikin soittolistalta ja tilalla soittaa varmaan Princes of chinaa (ainoa coldplayn biisi josta en kauheesti tykkää) :angry: mutta en tiiä voihan se livenä kuulostaakin hyvältä :)

Link to comment
Share on other sites

Oon täysin samaa mieltä tosta Politik/Princess of China jutusta, Politik on huippubiisi ja oisin todellakin halunnu kuulla sen enkä PoC:ia! Mutta niinku sanoit,varmaan on livenä sekin ihan hyvä:)

Link to comment
Share on other sites

No en oikeestaan kuuntele muita bändejä kun satunnaisesti ja tykkään kuunnella aika monesta genrestä ja kaikkee vähän erikoisempaakin esim, klassista , soulia ja jazziakin joskus paitsi konemusiikista ja hevistä en diggaa hirveesti Mitäs sää?

Link to comment
Share on other sites

Osaatkos muuten soittaa soittimia? :D Ite yritin oppia kitaransoittoo ja menin tunneillekin mutta kärsivällisyys petti sitten yhessä kohtaa ja jäin jälkeen tunneilta , mutta kyllä yksinkin pystyy opetteleen kun tietää perusasiat :P

Link to comment
Share on other sites

En osaa oikeestaan mitään:D joskus ala-asteella kävin pianotunneilla pari vuotta mutta mulle kävi oikeestaan saman lailla kun sulle,eli kärsivällisyys petti:D oon kyllä taas ruvennu haikaileen takasin sinne tunneille,mutta meillä ei enää oo ees pianoo...onko sulla muuten jotain harrastuksia?:)

Link to comment
Share on other sites

Juu pelaan aika aktiivisesti jalkapalloo vaikka en oo kuulunu seuroihin pariin vuoteen ja talvisin jääkiekkoo. Itteänikin ruvennu piano kiinnostaa lähiaikoina niin entiä pitäiskö yrittää pianotunneille si ku meillä on pianokin kotona. Mitäs harrastuksia sul? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Terve terve:D

 

Jeps...Ruotsiin sitä kyllä mennään vaikka kuinka monetta kertaa mutta tänne ei sitten tulla helkkari soikoon. Oon miettiny että missä mättää, täällä Suomen päässä (jossain esiintymispaikan järjestämisessä tms.) vai Coldplayn päässä..? :thinking:

 

Kannattaa alkaa puhuun myös ulkomaalaisille joo,niitten kanssa saa ihan hyvät jutut aikaseks:)

Link to comment
Share on other sites

Oi varmasti oli hieno :nice:

 

Veikkaan, että se Suomeen tulo menee aika monen vuoden päähän seuraavalle kiertueelle, ehkä vuodelle 2015/2016 (jos laskee niin että 2013 vuosi taukoa,uutta albumia työstämään joskus 2014 vuodesta eteenpäin...) elleivät sitten festarikeikkoja tee albumin nauhottamisen aikana. Jos uutta albumia siis edes tulee (pakko tulla! :D)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...