Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

hirvee morkkis on ku halvalla sai munaa nii oli vaan pakko ostaa :(

 

 

 

 

 

 

nii ja ei tullkaan ylläreistäkään ku jotain ihme dinoja. ja velosiraptorin kohalla luki siinä lapussa tyrannosaurus. ai ai ai itsehän tätä siis en olisi huomannut. Pikkuveli 10-v oli valppaana.

Link to comment
Share on other sites

joo jotai saakelin happy hippoes vaa : D noo annoin kaverin pikkusiskoille, ne ainaki tykkäs :P

ihanaa ku lumi melkee sulanu jo rupee näyttää jo melkee keväältä :D mitäs siellä, missäs päin Suomee sä olitkaa? menee iha sekasin jo

 

Jea, niinhän tuo lumi alkaa olla häipyny kohta. Ihan jees vaan ku saa jo käyttää kevättakkiaki eikä tarvii aina pistää kolmee paitaa päälle ku lähtee ulos :glasses2:

Täällä Kuopion perukoillahan minä asustelen..todennäkösesti vielä ens vuonnaki, ainaki laitoin papereita vaan semmosille aloille, joita voi täällä opiskella..

 

hirvee morkkis on ku halvalla sai munaa nii oli vaan pakko ostaa :(

 

 

Haha joo se on kyl kamala homma ku saa puolilmaista munaa ku sitä on paljo vaikeempi vastustaa ku ylihintasia munia joiden yllätysten tasosta ei oo tietoo :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Heippa moikka, itellä on ollut pienoinen Coldplay-tauko tässä menneillään (syytän Ville Valoa...) mutta nyt on taas tämäkin genre alkanut piitkästä aikaa kiinnostaa. Täällä foorumilla taitaa olla kaikki niinkuin ennenkin, onko uusia suomalaisia putkahdellut tänne mukaan?

 

Jotenkin surullista kun tuon Viva-kiertue on nyt ohi, kai sitä tiedostamattomasti kuitenkin koko ajan oletti, että sieltä tulee vielä joku toinen skandinavian kiertue ja saadaan poijjaat vihdoin Suomeen, mutta ei!

Link to comment
Share on other sites

musta tuntuu, että kun toi niitten mainstream-suosio on tässä vaan kasvanut ja kasvanut, että jos ne nyt vielä seuraavankin saa tosi kovaan radiopyöritykseen ja että se levy ylipäänsä menestyy niin saattaa olla että Suomeenkin asti vaivautuu sitten seuraavalla kiertueella. en kyllä tiiä. ei enää hirveesti jaksa kiinnostaakaan :shrug:

Link to comment
Share on other sites

aah festareista. Ilosaari kutkuttaa. Ismo alanko pitäs nyt viimein päästä näkemään. Oishan se aika helppo tässä ollu nähä, mutta oon laiska enkä jaksa yksin keikoille mennä . pitäs kyllä. sivuraiteilla taas.., mutta Flowhun todellakin myös en ehkä koko vkl, mutta pe ja la varmaan. Jonsi olis sunnuntaina, mutta en mä siitä soolona oo niin innostunut.

LCD Soundsystemkin kutkuttas aika mukavasti, mutta ei taida rahat siihen erilliskeikkaan vaan riittää..

 

hah ja mäkin täällä pitkästä aikaa käyn käväsemässä.. ei täällä kai kauheesti tapahdu. tai en tiiä ehkä liikun väärissä paikoissa. (esim. user control paneelissa. ei jaksa klikkaa)

 

 

OLIN MUUTEN LAUANTAINA RISTON KEIKALLA JA OLI KYLLÄ NIIN ÄLYTTÖMÄT FIILIKSET ET JEE

Link to comment
Share on other sites

joo mua vituttaa ku en pääse ruissiin kattomaan Belle & Sebastiania ja sitte se, että en pääse Arcade Fireen.. just sellanen bändi josta oon jo pitkään aatellu, että olis pakko! nähä livenä ku on nähny niitten livemeininkiä esim. Miroir Noir -dokkarissa.. perse oon sillon nimittäin.. Kreikassa.. hehe iskän synttärit siellä :p

 

Mä en muista kysyks ne 08 flowssa ees ikää siinä.. hmm kai ne kuitenkin. .on siellä sitä anniskelua kuiteski. En oo varma siitä LCD;stä.

 

Leonard Cohen on kans sen verran iso legenda ja suosikki, että olis ollu pappaa kiva mennä kattomaan ku on jo niin vanhakin äijä.. mut oli lipun hinnat taas sellaset..

 

niiin ja huomenna olis ollu Wilco kultsalla.. :/ aina missaa kaikki vaan

Link to comment
Share on other sites

joo ja ne tavastian liputki varattu loppuun :/

 

ja huh cuulit vanhemmat sulla! tai siis munki äiti tykkää cohenista muttei enää kyllä kuuntele mitään musaa oikeen.. ei keikoilla käy tai mitään. Mun isä kuuntelee sellasta papparockia :D(dire straits, clapton, gary moore etc.) kyl se Wilcosta varmaan tykkäis jos tutustuttasin sen :P mut ei sekään keikoilla oikeen käy ihme nahjuksia :p hehe . mut harmittaa kyllä ku jää välistä kaikki ähä

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Politik on kyllä semmonen kappale, että pitkän tauon jälkeen se piano kuulostaa ihan törkeen hyvältä!

 

Munkin oli pakko kaivaa Cohenia jostain Youtuben arkistoista kun sitä niin hehkutitte :nice: Ja toimiihan tää :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
haha joo taitaa olla aika kuollu tää mesta.. :P mut hyvää uuttavuotta kuiteski! ehkäpä saatais jopa Coldplayta ens vuonna tänne..? tuntuu kyl jotenki nii toivottomalt semmone ajatus :P

 

Tuntuu toivottomalta juu... muistan että olikohan se nyt Will vai kuka joka sano joskus vuonna nakki ja makkara (2005 ehkä tai jotain sinne päin) että ne tahtois kiertää semmosia maita missä ne ei oo ikinä käyny ja muistaakseni vielä erikseen mainitsi mm. Suomen... mutta eipä oo näkyny :inquisitive: sitten loppujen lopuks mä vähän ehkä katkeroiduin asiasta ja päätin että ne vihaa Suomea :P

Link to comment
Share on other sites

joo mä muistan ton haastattelun mut mun mielest se meni sillee et se heitti joku suomen ja jonku toisen ja sit oli sillee "no ei vaa, läppä oli" tyyliin tai jtn...ja sit se sano jotain et ne haluis kyl mennä venäjälle? ei voi muistaa mut muistan kyl ku olin katkera ku se heitti vaa läppää siit et ne tulis tänne. mä oon ollu nii katkera ku viime kiertueellaki meni tukholmaan kaks kertaa mut ei sit tänne niit hankittu..pitäis alkaa lähettää jotai häirintä sähköposteja johonki konsertti promoottoreille yms :D

 

Mä en muista ihan tarkasti miten se meni :thinking: en oo varma puhutaanko samasta haastattelusta.

 

Mut niin, kyllä ne vois joo tulla tännekin päin niin ehkä mäkin voisin elvyttää mun fanituksen... viime vuodet tullu muita bändejä fanitettua, semmosia jotka viitsii täälläkin päin maailmaa käydä :P

Link to comment
Share on other sites

No sanotaan että viime vuodet mun sydäntä on lähinnä ollu Muse - mut löytää varmimmin museboardilta nykyään :D siellä on tosi paljon suomalaisiakin ja hyviä kavereita tullu monista ja välillä nähdään ihan livenäkin :)

 

Sitten mitä noita nyt on, Foo Fighters, Biffy Clyro nyt ehkä kovimmat kakkoset tällä hetkellä! White Lies joiden keikoille meen tossa huhtikuussa. Hmm... Them Crooked Vultures, Queens of the Stone Age, Marmaduke Duke... noita on viime aikoina tullu kuunneltua ihan kiitettävästi. Mutta ei Musen voittanutta, käytiin porukalla syyskuussa ihan Lontoossa asti niiden keikoilla Wembleyllä :lol:

 

Tossa joku aika sitten kuuntelin AROBTTH:a ja kyllä mä vielä Coldplayn biisien sanat muistan kohtuullisesti ulkoo vaikken oo muutamaan vuoteen kuunnellukaan :lol: kyllä tää tästä, heh. Kyllä mä ihan mielenkiinnolla odotan että minkälainen seuraava levy on, ja ennenkaikkea että tuleeko ne ens kiertueella jo suomeen! Kyllä sitä tarvii sitten ihan jo nostalgiasyistä mennä keikalle.

Link to comment
Share on other sites

No Muse nyt on semmonen mitä ihmiset tuntuu joko rakastavan tai vihaavan :D mä en niiden viimisimmistä jutuista nyt niin välitä mutta vanhemmat levyt on upeita. Ja livenä ne nyt on jotain täydellisyyttä mulle. Mua jotenkin harmittaa etten löytäny niitä sillon kun ne oli parhaimmillaan joskus vuosia sitten mutta on mulla vielä toiveet korkeella et seuraava levy olis vähän parempi kun viimisin :P

 

Onhan se Wembley ihan jees juu :D

 

Mä oon menossa molemmille WL:n keikoille, sekä Treelle että Hesaan :) ostin liput paniikissa jo heti kun ne tuli myyntiin ja vielä niitä siellä näkyy olevan :D mä jotenkin luulin että ne olis ollu suositumpia Suomessa. Ja maanantaina niiltä tulee se uus levy, odotan kovasti!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

JJuu tässä onkin vähän kyrsiny kun ei oo mahollista päästä tukholman keikalle mutta pitää vaan pitää peukut pystyssä että ne tulis tänne takapajulaan sitten :) mutta en tiedä tuleeko siittäkään välttämättä mitään ku kaverit ei ees tiiä koko bändistä :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...