Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 months later...
hah muistan :D tervetuloa takaisin Coldplaying.comiin!

 

en enää kyllä täällä mitään muuta tee kun puhun Radioheadista. Ah, mikä paradoksi.

 

Ja Radioheadista puhumisessahan ei oo mitään väärää :D go on!

 

hah, kyllä mäkin sut muistan :)

tervetuloa vaan takaisin!

 

Kiitoksia :)

 

Ilmeisesti mulla on nykyään liikaa vapaa-aikaa kun huomaan surffailevani miljoonilla eri sivuilla nykyään :P

Link to comment
Share on other sites

asusteletkos sä nykyään briteissä? Kyllä kelpais mullekki :lol:

 

Jep, mä oon täällä nyt semmosessa vaihdon tapasessa :) teen sellasta kaksoistutkintoa nääs, että saan sit joskus (ens vuonna toivottavasti :D) sekä suomalaisen amk-tutkinnon että enkkulaisen yliopistotutkinnon...

 

Juu kyllä täällä kelpaa olla, toivottavasti ei tulevaisuudessakaan tarvi liikaa Suomessa märehtiä :D

Link to comment
Share on other sites

Oi, nyt ei o niin autio olo ku on muitaki suomalaisia näköpiirissä :D

juu, jos joskus kirjotan suomeks ni se tuppaa olemaa aika.. sekavaa. Ainaki joittenki mielest, mut minkä sille voi :D Oon tottun kirjottaa eri foorumeil sun muilla Kyminmurteel :''D

joo, hiukan random viesti kyl.

Link to comment
Share on other sites

Mut kaikista hassuinta on kyllä kirjoittaa täällä suomeksi, ja sitten kaikissa muissa viestiketjuissa englanniksi :) Täytyy varoa, ettei mene tuonne muualle suomea vääntämään vahingossakaan...

 

Mutta tervetuloa siis Noora vielä näin uudelleen. Kerro ihmeessä jotakin itsestäsi :)?

Link to comment
Share on other sites

Niin totta, täytyy varoo ettei suomea mee selittään minneen muualle :D

 

Noo, mitäs itestäni voisin kertoilla.. No just on ylioppilaskirjotukset menossa, huomenna enkku ja sit ens viikolla matikka, sitte täytyy vaan varttua tuloksia ;___:

Sitten varmaan oon työtön kirjotusten jälkeen :D

Asun Koivulassa, Kotkassa. Kävin Langinkosken Lukioa, omistan punaiset hiukset [joista tykkään 8)], kaks isoasiskoa ja kaks pikkuveljeä, minä tyylikkäästi se keskimmäinen.

Tykkään kuunnella musiikkia aivan törkeän paljon, aina ku mahollista ni radio tai joku levy soimassa ja koneella tietenkin koko ajan musiikkia. Tykkään myös piirtää ja kirjotella kaikenlaista jajaa lenkkeily on myös kivaa. Täl hetkel on tullu kuunneltua Coldplayta aikasen paljo :D

 

No, siinähän tota nyt tuli :--D Ja kesäkuussa lähen viikoks Lappiin vaeltamaan ^^ ♥

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Niin totta, täytyy varoo ettei suomea mee selittään minneen muualle :D

 

Noo, mitäs itestäni voisin kertoilla.. No just on ylioppilaskirjotukset menossa, huomenna enkku ja sit ens viikolla matikka, sitte täytyy vaan varttua tuloksia ;___:

Sitten varmaan oon työtön kirjotusten jälkeen :D

Asun Koivulassa, Kotkassa. Kävin Langinkosken Lukioa, omistan punaiset hiukset [joista tykkään 8)], kaks isoasiskoa ja kaks pikkuveljeä, minä tyylikkäästi se keskimmäinen.

Tykkään kuunnella musiikkia aivan törkeän paljon, aina ku mahollista ni radio tai joku levy soimassa ja koneella tietenkin koko ajan musiikkia. Tykkään myös piirtää ja kirjotella kaikenlaista jajaa lenkkeily on myös kivaa. Täl hetkel on tullu kuunneltua Coldplayta aikasen paljo :D

 

No, siinähän tota nyt tuli :--D Ja kesäkuussa lähen viikoks Lappiin vaeltamaan ^^ ♥

 

Teretulemast vaan, ja kaikille muillekin uusille!!

 

Mun ei varmaan tule ikinä selitettyä suomeksi kellekään englantia puhuvalle, paitsi kettuilumielessä, täällä englannissa asuessa suomesta on tullut oikein loistava "salakieli", toiselle voi laukoa vaikka mitä suomeksi eikä se kuitenkaan ymmärrä :D. Paitsi mun ulkomaalaiset kaverit on alkaneet oppia suomea jonkun verran kun tässä kylässä meitä suomalaisia kuitenkin on tosi paljon, tietty ne erottaa lauseista kaikki kirosanat ja sieltä täältä muitakin suomenkielen sanoja.

 

Enemmän mä mietin joskus sitä että onko joillekin suomalaisille kavereille tullu suu vaahdossa (esim. ystävämme alkoholin vaikutuksen alaisena) selitettyä jotain englanniksi :D mutta eihän se tietty haittaa...

 

Oih, mä en kestä kun Provinssiin ja Ruisrockiin ym. on tulossa niiiin paljon hyviä esiintyjiä mutkun rahatilanne on mitä on :\ ärsyttää...

 

Mulla siis tosiaan enää reilu kuukausi enkkuaikaa jäljellä, vetää kyllä haikeaksi! Toisaalta mulla on ihan hirmuinen ikävä Suomeen tallille, mutta oonkin sanonu kavereille et voisin jäädä tänne Englantiin jos vaan voisin jotenkin siirtää sen tallin Suomesta tänne...

 

Täällä Englannissa on muuten ihan kesä, ens viikoks on jo luvattu jotain 20 astetta lämmintä ja täällä on muutenkin ollut jo monta viikkoa terassit auki. Kuulin että Suomessa on satanu vielä luntakin jne..

Link to comment
Share on other sites

mua pelottaa etten saa provinssia töistä vapaaks. muuten ei pelota.

 

Ja ihanalta kuulostaa se Englannin sää. Edelleenkin kateellinen :P.

 

Enemmän mä mietin joskus sitä että onko joillekin suomalaisille kavereille tullu suu vaahdossa (esim. ystävämme alkoholin vaikutuksen alaisena) selitettyä jotain englanniksi :D mutta eihän se tietty haittaa...

 

mulla on onneks sellanen miespuolinen kaveri jonka kanssa sönkötetään kännissä tahallisesti brittiaksentilla. On kyllä huvittavaa miettiä jälkeenpäin miten urpo on taas ollut. :P

Link to comment
Share on other sites

Ja ihanalta kuulostaa se Englannin sää. Edelleenkin kateellinen :P.

 

Onhan se kiva kun voi kulkea jo t-paidallakin :) tuolla taitaa nytkin olla yli 15 astetta lämmintä ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Oon alkanut käymään lenkillä nyt useammin kun on niin ihanat ilmat, tuossa lähellä on semmoinen tosi iso puisto jossa saa kuljeskella vapaasti, pelata vaikka futista tai lennättää leijaa tai ottaa aurinkoa, siellä laiduntaa hevosia (mikä on mulle ihan henkireikä täällä, käyn niitä usein rapsuttelemassa kun kaipaan niin kovasti suomeen tallille). Siellä mä käyn aina lenkillä ja välillä istuskelen ruohikolla ja nautin auringosta :) En oikeastaan niin paljoa välitä terasseista ym. mieluummin nautin kesästä luonnon helmassa ja tuo puisto nyt on täällä kaupungissa lähimpänä luontoa. Kaikki luonnon tuoksut on niin ihania keväällä ja kesällä, ruoho, puut ja kukkaset...

 

Nyt kun vietin täällä talven niin oon yhä vakuuttuneempi siitä että haluan asua jossain missä talvet on leutoja tai lämpimiä. Täällähän ei juuri lunta sada, mä vihaan sitä loskaa mikä siitä aina seuraa. Lumi on ihan ok, kunhan se on puhdasta ja "kuivaa", mutta ainakin etelä-suomessahan sen aina tietää että se ei semmosena ikinä kauaa pysy...

 

Äh, mitä mä jaarittelen täällä, taidan painua lenkille just nyt :D

Link to comment
Share on other sites

Voi, kuulostaa niin mahtavalta. oon aina halunnut englannissa tai britten saarilla/ irlannissa asustella ainakin jonkin aikaa.. Dublinissa käväsin viime kesänä Radioheadia katsastamassa ja sen lyhyen visiitin aikana rakastuin kaupunkiin. Pitää päästä pian uudestaan tutkimaan maaseutuakin. :)

 

Missä kaupungissa siis asut? Onko se joku pienempi paikka?

Link to comment
Share on other sites

Voi, kuulostaa niin mahtavalta. oon aina halunnut englannissa tai britten saarilla/ irlannissa asustella ainakin jonkin aikaa.. Dublinissa käväsin viime kesänä Radioheadia katsastamassa ja sen lyhyen visiitin aikana rakastuin kaupunkiin. Pitää päästä pian uudestaan tutkimaan maaseutuakin. :)

 

Missä kaupungissa siis asut? Onko se joku pienempi paikka?

 

Oi, Dublin on aivan ihana paikka, mä tykkään myös. Ollaan menossa sinne parin viikon päästä muutaman kaverin kanssa, ollaan Dublinissa siis vaan pari yötä ja sitten mennään junalla tai bussilla Belfastiin ja ollaan siellä myös pari yötä. Meidän piti alunperin vuokrata Dublinista auto ja ajella johonkin maaseudulle ja ajaa sitten Belfastiin mutta se osoittautui tosi kalliiksi niin se nyt ei sitten toteudu. Meillä oli kuitenkin lentoliput jo ostettuna niin päätettiin kuitenkin tehdä tommonen kaupunkireissu. Täältä saa niin ihanan halpoja lentolippujakin, kaikkine veroineen meno Nottingham-Dublin £5 ja paluu Belfast-Nottingham saman verran :P

 

Mutta joskus mä vielä menen katsastamaan Irlannin maaseutuakin! Siellä on vaan kuulemma aika huono julkisen liikenteen verkosto, joka paikkaan melkein pitää aina matkustaa Dublinin kautta.

 

Joo tää on semmonen pikkukaupunki, Lincoln nimeltään. Englannin itäosassa (East Midlands), Lontoosta suoraan pohjoseen jotain ehkä parisataa kilometriä. Ihan kiva paikka, ainut huono puoli oikeastaan että tää kaupunki on täynnä opiskelijoita tuon yliopiston takia. Välillä olis kiva esim. baarissa nähdä jotain muutakin kuin tuota opiskelijameininkiä...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Hei kaikille. Mina puhun vain vahan suomea, mutta pidan sita. Minulla ei ole oikein a,o (" kanssa).

 

Hi! You're from Canada? Where on earth have you learned Finnish? :D

 

 

Vähänkö ihanaa, ostin tänään liput Musen Helsingin-keikalle joka on syksyllä :D oon ehkä maailman onnellisin tällä hetkellä!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...