Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kyllähän sitä ois tullu lähettyä, mutta ruotsalaiset sen verran nopsaan kerkisivät viemään kenttäpiletit käsistä ettei maanantai-aamuna enää saanut lippuja.

 

Ostan kyllä mieluusti ruotsiin 2kpl kenttälippuja jos joltain sattuu ylimääräisiä löytymään.

Link to comment
Share on other sites

The Reindeers are great i suppose..

 

Moi Kaikki,

 

Mä oon ihan uus täällä, just löysin paikan eilen ja tsekkailen ympärilleni täällä. Mut olin todella yllättynyt et täältä löyty ylipäätänsä suamalainen threadi!

 

Oottelen tässä et pääsee myspaceen kuunteleen tota uutta teosta. Innolla oottelen, vielä 10 minsaa ja sit räjähtää!

 

hmmn, toivottavasti!

Link to comment
Share on other sites

Meinaako kukaan lähtä ruottiin kuunteleen syyskuussa? Tulispa suomeen myöskin..!

 

Ei kyllä rahaa oo sen vertaa että riittäis ulkomaille lähtee.

Elän toivossa että ne tulee suomeenki jossai välissä. Pakkohan niiden on lopulta tännekin tulla

 

You suppose? Hasn't anyone checked on them today, then?:stunned:

What if they've been eaten by the polar bears??:P

 

 

yaaaaaawwwnnn :sleeping:

 

 

- - -

 

 

niin ja tervetuloa vaan kaikille uusille suomalaisille :nice:

Link to comment
Share on other sites

Ei kyllä rahaa oo sen vertaa että riittäis ulkomaille lähtee.

Elän toivossa että ne tulee suomeenki jossai välissä. Pakkohan niiden on lopulta tännekin tulla

 

 

 

 

yaaaaaawwwnnn :sleeping:

 

 

- - -

 

 

niin ja tervetuloa vaan kaikille uusille suomalaisille :nice:

 

Kiitti Zeoir!

 

joo pidetään peukut pystys et ne tekee vielä vuoden 2009 aluss tai jossain välissä itä-euroopan tooriin, jossa Suomi vois olla!

Link to comment
Share on other sites

Kiitti Zeoir!

 

joo pidetään peukut pystys et ne tekee vielä vuoden 2009 aluss tai jossain välissä itä-euroopan tooriin, jossa Suomi vois olla!

 

Joo kyllä mä uskon että ne vielä täälläkin päin piipahtaa.. ois aika kohtuutonta joka kiertueella jättää suomi välistä :P

 

Niin muuten oon Rolle.

Link to comment
Share on other sites

Joo kyllä mä uskon että ne vielä täälläkin päin piipahtaa.. ois aika kohtuutonta joka kiertueella jättää suomi välistä :P

 

Niin muuten oon Rolle.

 

No hei Rolle :wideeyed: Mä oon sit kait Ellu!

 

Niin Suomi jää harmittavan usein välistä noilla kiertuilla mut yhä useemmin tännekin saadaan suuria tähtiä. Mullä kävi onni ja voitin matkan Brixtoniing. Joten lähden Lontoosen kattoon! :D:D

Link to comment
Share on other sites

No hei Rolle :wideeyed: Mä oon sit kait Ellu!

 

Niin Suomi jää harmittavan usein välistä noilla kiertuilla mut yhä useemmin tännekin saadaan suuria tähtiä. Mullä kävi onni ja voitin matkan Brixtoniing. Joten lähden Lontoosen kattoon! :D:D

 

Joo niinku tänäkin kesänä tulee Provinssiin jotain aika kivoja bändejä, jihuuu. Enää viikko odotusta :dance:

 

Oon ihan järkyttyny kun täälläkin threadissa on actionia nyt niin paljo yhen päivän sisään kun viimeseen 1,5 vuoteen kukaan ei puhunu täällä :lol:

 

Mut hei, onneks olkoon vaan tosta matkasta! Mistäs sä sen oikein voitit? aika hyvä tuuri.. Mä nyt en edes ikinä osallistu niihin että ihan senkin takia en varmaan ikinä voita mitään haha

Link to comment
Share on other sites

Joo niinku tänäkin kesänä tulee Provinssiin jotain aika kivoja bändejä, jihuuu. Enää viikko odotusta :dance:

 

Oon ihan järkyttyny kun täälläkin threadissa on actionia nyt niin paljo yhen päivän sisään kun viimeseen 1,5 vuoteen kukaan ei puhunu täällä :lol:

 

Mut hei, onneks olkoon vaan tosta matkasta! Mistäs sä sen oikein voitit? aika hyvä tuuri.. Mä nyt en edes ikinä osallistu niihin että ihan senkin takia en varmaan ikinä voita mitään haha

 

Kiitti, Voicelta voitin! Ja joo tällä kertaa jopa mullakin on tuuria..

 

Ja totta Suomeen tulee niin paljon kivoja bändejä ja artisteja :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Heimoi :) Täällä yksi uusi suomalainen armoton Coldplayfani., ja mukava huomata, että täällä on muitakin!

 

Tuohon kiertueasiaan, kyllä niiden on pakko joskus Suomeenkin tulla. Itellänikään ei oo mahiksia ainakaan vähäänaikaan ulkomaille matkustaa.. vaikka mieli tekisi :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

täällä. ei tosin enää niin Coldplayfani.... Radiohead .ketjusta en vain halua lähteä. onhan se uusi Coldplay -levy sentään parempi kuin X&Y. onneksi. Parachutesia sitä tulee nykyään silti vaan kuunneltua. ja vanhoja kunnon b-puolia.

Link to comment
Share on other sites

Juu juu, no itse asiassa asustan kyllä Kuopiossa.

Oon vaan kova Espanjan kannattaja ja kun jalkapallon euroopan mestaruus meni Espanjaan nii olin kyllä pakko juhlistaa sitä tolla lipulla. Se on nyt vähän vaan jääny tohon..pitäs varmaan vaihtaa takasin kun se aiheuttaa aika paljon väärinymmärryksiä :P

 

Voi kun vaan olisinkin Espanjassa auringon alla lokoilemassa..

Link to comment
Share on other sites

No joo, maa oli minunkin suosikki noissa kisoissa heti alusta alkaen :)

 

Voi että kun ärsyttää tämä oma huono englanninkielen osaaminen, kauheasti olisi sanottavaa joka threadissa, mutta kun ei vain löydy sanoja englanniksi.. Onneksi sentään aika pitkälle pääsee kun toistelee näitä "awesome, wow, beautiful, cute," sanoja kun näkee kuvan , jossa on herra Martin :)

 

Ja sentään jo ymmärtää, mistä muut puhuvat... Kummallisia sanoja sitä kyllä oppii kun täällä pyörii.

Link to comment
Share on other sites

heh heh, kyllä se siitä lähtee kuhan uskaltaa vaan kirjotella vaikka meniski vähän väärin kieliopillisesti.

Muistan kyllä itekkin kun ekojen kuukausien aikana en uskaltanu mitään sanoo kun pelkäsin vaan nolaavani ihteni englantini kanssa. Kummasti on vaan kielitaidot karttunu täällä(kin) pyöriessä :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...