October 20, 200619 yr :stunned: what kind of classes did she take?? so if I take French lessons.. what will they teach me??
October 20, 200619 yr Me gusta la letra de esta canción: Nada que ver, no hay nada que escuchar, nada sorprende ya en este lugar, ojalá fuera tan bueno para aprender como tú para olvidar...
October 20, 200619 yr :stunned: what kind of classes did she take?? so if I take French lessons.. what will they teach me?? :laugh3: :wink3:
October 20, 200619 yr oui hahah c'est "la langue d'amour" (apparently) :sneaky: moi? tu aimes moi? awwww bonjour gisele. j'adore ton nom! je m'appelle judy (sorry, i don't think i know your names!)
October 20, 200619 yr :stunned: what kind of classes did she take?? so if I take French lessons.. what will they teach me?? ummmm she just took a general spanish class..... reading, writing, communication......and apparently dancing too! :sneaky: what do you think? :laugh3:
October 20, 200619 yr Me gusta la letra de esta canción: Nada que ver, no hay nada que escuchar, nada sorprende ya en este lugar, ojalá fuera tan bueno para aprender como tú para olvidar... linda letra... un poco triste si... :( que cancion es??
October 20, 200619 yr La canción es Sismo de un grupo llamado División minúscula, lo descubrí hace poco y está muy bueno.
October 20, 200619 yr oui hahah c'est "la langue d'amour" (apparently) :sneaky: moi? tu aimes moi? awwww bonjour gisele. j'adore ton nom! je m'appelle judy (sorry, i don't think i know your names!) not not to you :P
October 20, 200619 yr not not to you :P hhahaha okay then because i thought.... wow, that was quite random :laugh3:
October 20, 200619 yr Me despido chicos me voy a dormir, nos vemos mañana un beso!!!! au revoir lady X_TheSkyCouldFall
October 20, 200619 yr Me despido chicos me voy a dormir, nos vemos mañana un beso!!!! au revoir lady X_TheSkyCouldFall au revoir! (by the way, my name's Judy) :nice:
October 20, 200619 yr sos malo no me avisaste Mmm yo creía q lo estabas viendo... Yo también me voy a dormir... hablamos...
October 20, 200619 yr tambien me voy.. buenas noches y que descansen... au revoir Judy καλή νύχτα to anybody who understands that :)
October 20, 200619 yr I should go as well.... its late and i still have work to finish...... alright sofia, goodnight then :)
October 20, 200619 yr Dat Hätz von dr Welt joa dat is Kölle dat Hätz von dr Welt dat schleyt am Ring...is och dr Himmel öfters schrau un et Sönnche schingt jet lau doch mir kölsche han im Hätze sunnesching....:dance:
October 20, 200619 yr viste tincho eso pasa por dejarnos..... jajaja.. mira quien habla la chica que mas post tiene jajajajaj
Create an account or sign in to comment