October 19, 201015 yr Hi guys... I've been learning Dutch for 6months and I need to find some article about something I like on internet on Dutch so I wanted to find something about Coldplay. Can you help me? Something short. :D Tnx
October 20, 201015 yr Hi guys... I've been learning Dutch for 6months and I need to find some article about something I like on internet on Dutch so I wanted to find something about Coldplay. Can you help me? Something short. :D Tnx okay :aweosme:, I'll search something :escaping:
October 20, 201015 yr I found this http://www.demorgen.be/dm/nl/1007/Muziek/article/detail/893869/2009/06/17/Cat-Stevens-kan-leven-met-plagiaat-Coldplay.dhtml
October 20, 201015 yr Tnx girls.... That will do... Now I have to translate it so I can understand everything... Will let you know how it was... :D
October 23, 201015 yr Hey my assigment went great... I had anarticle about Coldplay and Snow Patrol. I had to retell what the articles were about. Dank je wel. :D
October 23, 201015 yr CORRECTIE, de taal vlaams bestaat nie !!!!! er bestaat alleen het 'Nederlands' Vlaams is zelfs geen dialect ... Oost-Vlaams en Antwerps wel maar 'Vlaams' opzich = NIET BESTAAND !!!! Dude, wie had het over de Vlaamse taal? Ik niet. ......ew ja, sowieso, hehehe .... mijn spelling correctie is standaard in Engels, dus ik check mijn Nederlands nooit :embarrassed: Thanks Zegt ook wat over hoeveel ik Nederlands lul op internet ...
October 23, 201015 yr ^haha ik bedoelde dat niet grof ofzo, ik deed eigelijk gewoon mijn leerkracht na die had dat die dag met handen en voeten zitten uitleggen en ik vond het wel grappig :P
October 27, 201015 yr ......ew ja, sowieso, hehehe .... mijn spelling correctie is standaard in Engels, dus ik check mijn Nederlands nooit :embarrassed: Thanks Zegt ook wat over hoeveel ik Nederlands lul op internet ... Same here, taal staat automatisch ingesteld op Engels. En ik maak zelf ook genoeg stomme fouten, zowel in het Nederlands als Engels, je hoeft je dus nergens voor te schamen :)
October 27, 201015 yr De pepernoten liggen hier al een tijdje in de winkel, chocoladeletters zijn ook al weer gesignaleerd. Het liefst eet ik sinterklaassnoep het hele jaar door. Ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van? *krijgt ineens enorme trek in taaitaai*
October 27, 201015 yr Ja, ik eet nooit snoep (zelfs geen chocolade :shock: ), maar voor pepernoten wil ik wel een uitzondering maken. Die zijn heerlijk bij ijs met gesmolten chocolade letters! OMG Traditie bij vrienden om altijd dat als toetje te eten rond deze tijd :D
October 27, 201015 yr YAY pepernootje :dance: zo lekker gister voor het eerst gegeten en k ben er nu al aan verslaafd :p
October 29, 201015 yr Een collega van mij is verslaafd aan chocolade pepernoten. Erg handig, er is rond deze tijd altijd wel iets lekkers te vinden als hij aan het werk is!
October 29, 201015 yr Ja, ik eet nooit snoep (zelfs geen chocolade :shock: ), maar voor pepernoten wil ik wel een uitzondering maken. Die zijn heerlijk bij ijs met gesmolten chocolade letters! OMG Traditie bij vrienden om altijd dat als toetje te eten rond deze tijd :D Dit ga ik zeker een keer uitproberen. Wat voor ijs gebruik je dan?
October 29, 201015 yr Gewoon vanille ijs, hahaha. Vanille ijs en dan pepernoten eroverheen strooien en dan .... gesmolten chocoladeletters .... ZO GOED :D
October 29, 201015 yr Gewoon vanille ijs, hahaha. Vanille ijs en dan pepernoten eroverheen strooien en dan .... gesmolten chocoladeletters .... ZO GOED :D ga ik ook eens proberen denk ik :lol:
November 1, 201015 yr Gewoon vanille ijs, hahaha. Vanille ijs en dan pepernoten eroverheen strooien en dan .... gesmolten chocoladeletters .... ZO GOED :D Wow dat klinkt super heerlijk!! Ga ik eens proberen.. :dance: EDIT: Ik ben PianoRocker :uhoh:
Create an account or sign in to comment