January 4, 201016 yr jah toch bijna :thinking: het is toch 8 min wandelen ofzo .er staan gewoon zo veel bebouwen in de weg, en dan moet je daar rond lopen ...
January 6, 201016 yr woensdag namiddag ... wat zou ik doen ... ? :thinking: COLDPLAYING natuurlijk :D
January 6, 201016 yr WHééééééééééé :cry: ik ga niet naar rock werchter ! geen pearl jam ! :( Hopelijk zal Pukkelpop goeie groepen hebben .... mss Coldplay ?:o:lol: nee die zijn niet op tour ! :blank: dag iedereen!
January 6, 201016 yr btw : Chris Martin ziet er vandaag énooorm sexy uit ! :sneaky: kweet niet waarom , maar ja ... :P
January 6, 201016 yr WHééééééééééé :cry: ik ga niet naar rock werchter ! geen pearl jam ! :( Hopelijk zal Pukkelpop goeie groepen hebben .... mss Coldplay ?:o:lol: nee die zijn niet op tour ! :blank: dag iedereen! hoe komt het ? :\ btw : Chris Martin ziet er vandaag énooorm sexy uit ! :sneaky: kweet niet waarom , maar ja ... :P hij ziet er altijd sexy uit :sneaky:
January 6, 201016 yr merci kzit al trug achter de pc mama is gaan werken dus dan kan die daar ni over zagen:wink3:
January 6, 201016 yr jah, maar nu moet ik voort :( mijn stomme broer heef (alweer) de pc nodig :angy: tot een andere keer :hug:
January 6, 201016 yr ik vin da ook mer Guy ziet er tog lekkerder uit bwa .... soms doet guy mij denken aan Mika ... en Mika doet mij denken aan gay.... Wat niet al te goed is als je dan bv. een foto van guy ziet ! :confused: hoe komt het ? We gaan dan op reis.... en idd Chris ziet er altijd sexy uit ! :wink3: zééér sexy !!! :sneaky: dag maggy , dag editor ... alles goed ?
January 7, 201016 yr trainingen zijn echt geweldig:blank: ik heb gister da gewrichtje tussen m'n sleutlbeen en m'n borstbeen zwaar verstuikt:( nu kan ik allen nog men linkerhand gebruiken terwijl ik rechts ben!:)
January 7, 201016 yr hé judo , ik heb vroeger nog karate gedaan :D en oesje ? Doet het veel zeer ? EDIT : sorry dubbele post :(
January 8, 201016 yr hé judo , ik heb vroeger nog karate gedaan :D en oesje ? Doet het veel zeer ? lol !! ik ook :stunned: voor 5 maanden ofzo :dozey: ja het doet pijn en zit nu dus aan de pijnstillers:) maar ik red me wel hoor oeie . das nie alte leuk :(
January 8, 201016 yr lol !! ik ook :stunned: voor 5 maanden ofzo :dozey: ah ... ik 5 en 1/2 jaar ! :D ben nu al 2 jaar 1/2 jaar gestopt ... :rolleyes: vandaag heb ik een freaky-Oasis-addicted dag !
January 8, 201016 yr ik heb al enorm veel hobby's gehad in mijn leven :lol: ik ben vandaag wa naar Florence and The Machine aant luisteren ik denk dak hun album ga kopen :P
Create an account or sign in to comment