January 27, 201016 yr hoe mensen omgaan met 'pijn' en 'lijden' en hoe ze dan naar god kijke weet je daar iets over?(filmpje,liedje,boek,artikel,....)
January 27, 201016 yr ik heb daar vorig jaar over geleerd :thinking: wacht kga even kijken of die cursus hier nog ergens ligt :escaping3:
January 27, 201016 yr sorry kheb eens gezocht maar ik denk dat die cursus al op zolder ligt :confused:
January 27, 201016 yr ^ 'K heb daar ook nog over geleerd... 'K heb m'n cursus wel weggesmeten :D Neem een recent voorbeeld ? Haiti , Er is op het nieuws van "één" eens een filmpje geweest van mensen die rond hun ingestorte kerk zongen... Mss Moet je daar eens voor zoeken ?
January 27, 201016 yr ^ 'K heb daar ook nog over geleerd... 'K heb m'n cursus wel weggesmeten :D Neem een recent voorbeeld ? Haiti , Er is op het nieuws van "één" eens een filmpje geweest van mensen die rond hun ingestorte kerk zongen... Mss Moet je daar eens voor zoeken ? goed idee dankje Noémie
January 27, 201016 yr Haiti is inderdaad een goed voorbeeld . daar hab ik nog niet eens aan gedacht :dozey:
January 27, 201016 yr ... effe denke :thinking: voetbal ? hahah grapje, ik moet hier al genoeg voetbal horen thuis :laugh3::laugh3:
January 27, 201016 yr een gedichtje(leuk om af te geven op gedichtendag:) ) een eigen ervaring filmpje over haïti boek over god
January 27, 201016 yr een gedichtje(leuk om af te geven op gedichtendag:) ) een eigen ervaring filmpje over haïti boek over god lijkt me wel goed :) kmoet gaan zie mss straks wnt kga traine dus tot morge zekers dan he ok tot later :hug:
January 28, 201016 yr goeienavond ! :D Je bent al offline , dju :( Iemaaaaand hiiiier ? Ja, sorry. Blijkbaar ben ik altijd online als jjij offline bent :)
January 28, 201016 yr en nu ik die ^ lees ben ik weer online en jij offline :P Iemaaand ? maggy ? editors ?
Create an account or sign in to comment