November 30, 201015 yr ik heb ook zo'n probleem, ik heb niemand die echt van coldplay houd zoals ik :uhoh: maar noémie had gelijk beloofd om samen te gaan als coldplay kwam. en als we dat echt gaan doen is er niet echt een probleem meer voor mij :P maar toch ik haat die twijfels :sad: en ik weet ook nie of ik nu 4 of 1 dag ga gaan . ik ga het gewwon jammer vinden als er nog andere bands komen die ik graag heb en dat ik die dan nie kan zien ... PFFFFT waarom moet het altijd zo moeilijk zijn é
November 30, 201015 yr Oh ja, ik wou ook nog zeggen dat ik vanaf nu een andere account ga gebruiken. Met het emailadres dat gelinkt is aan deze account is vanalles mis. Ik krijg mails niet meer aan enzo, dus heb maar een ander aangemaakt: mijn nieuwe is Kroket :)
November 30, 201015 yr WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH COLDPLAY OP ROCK WERCHTER!!!!!!! zoooooooot toooooooooooooof :D:D:D:D:D AAAAAH DA IS ECHT TEEE COOOL!!! :D
November 30, 201015 yr TJÙÙÙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WERCHTER!!!!!!!!!!!!!! :freak: KMAG MSS GAAN :dance: ONZE PA TWIJFELD NOG MAAR TOEN ZIJ OS MA: GE WEET HOE GRAAG ZE DIE WILT ZIEN EN 1 DAG IS GOE VOOR MIJ :mad:
November 30, 201015 yr TJÙÙÙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WERCHTER!!!!!!!!!!!!!! :freak: KMAG MSS GAAN :dance: ONZE PA TWIJFELD NOG MAAR TOEN ZIJ OS MA: GE WEET HOE GRAAG ZE DIE WILT ZIEN EN 1 DAG IS GOE VOOR MIJ :mad: Dat komt dus wel in orde! :D
November 30, 201015 yr ik weet het nog niet nu begin ik te pijzen aan mss de 2 middenste dagen ... dan zie ik Coldplay en Kings Of Leon :uhoh: :thinking: KWEET NOG NIEEEEE
November 30, 201015 yr COLDPLAY OP ROCK WERCHTER FUUUUUUUUUUU :freak: Opgelet jongens ! Tickets voor Rock Werchter 2011 zijn vanaf zaterdag 4 december 2010 om 9u te koop. !! Wat doen jullie één dag , combi , twee dagen ? Gaan jullie ? EIDELIJK FORUM MEETING ? :dance: NIKKI IS TERUG ! :dance:
November 30, 201015 yr EN JA Maggy , Ik wil met jou wel gaan :nice: Ik twijfel ook tussen combi en één , maar ik kan echt niet beslissen met zo weinig namen ! the chemical brothers -> Ken Ik niet zo goed Iron Maiden -> Heb ik geen interesse om te zien Coldplay en Kings Of Leon wel natuurlijk ... Maar dat zijn er maar 2 éh ... HELP ! :freak:
November 30, 201015 yr Kasabian begint ook namen vrij te geven van de festivals waar ze naartoe gaan ... Die wil ik ééééécht ook wel zien ! En Arctic Monkeys , Beady Eye kunnen ook wel eens langskomen mss Ook Stereophonics blijft maar toeren ... Té weinig namen om te beslissen
November 30, 201015 yr OMG!!!!! Ik had niet verwacht dat ze terug naar RW zouden komen, ben echt superblij! Ik zal er dus ook bij zijn op Werchter :dance: :dance:
November 30, 201015 yr :dance: Thanks ! :cheesy: Why do you think that ? En JA , Forum meeting! Dus , Vanessa , Nikki , Celien , Maggy , Shrink , Laura ( Lissa) Gaan allemaal ? :cheesy:
November 30, 201015 yr cause the most awesome people on this board are from belgium :blank: ^ I wish that "Laura" was me :sad:
November 30, 201015 yr this is like the best thread in International section :awesome: :dance: Thanks ! :cheesy: Why do you think that ? En JA , Forum meeting! Dus , Vanessa , Nikki , Celien , Maggy , Shrink , Laura ( Lissa) Gaan allemaal ? :cheesy: ik ga (welliswaar met men mam maar dat maakt toch niks uit :P) ik kan niet wachten om iedereen te ontmoeten (als het mogelijk is) cause the most awesome people on this board are from belgium :blank: ^ I wish that "Laura" was me :sad: :cool: we are just the best :P
November 30, 201015 yr :dance: Thanks ! :cheesy: Why do you think that ? En JA , Forum meeting! Dus , Vanessa , Nikki , Celien , Maggy , Shrink , Laura ( Lissa) Gaan allemaal ? :cheesy: Yep ik ga zeker zaterdag mijn ticket bestellen! Enkel voor de zaterdag. Ik hoop dat er nog veel goeie namen volgen :)
Create an account or sign in to comment