December 20, 201015 yr Neu, ik rij ook naar Brussel als ze goede concerten hebben. Of Kopenhagen, of Berlijn.
December 20, 201015 yr ^^ Wow , zalig :awesome: VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!! EXAMENS ZIJN GEDAAN ! :dance: :freak: :wacky: EDIT: LOLZ Laura talks dutch ! :P I don't like Christmas :disappointed:
December 20, 201015 yr EDIT: LOLZ Laura talks dutch ! :P I don't like Christmas :disappointed: Ja, ik doe :P Ik houd van kerst, want dan kan ik met mijn gezin...
December 20, 201015 yr whahaha, those dutch lines suck bandly :hug: BTW; IK HEB NOG ALTIJD EXAMENS :shocked: ik heb eerder begonnen en eindig later :wtf: zo onfair :disapopinted:
December 20, 201015 yr Ja, ik doe :P Ik houd van kerst, want dan kan ik met mijn gezin... Awww , too bad google translate isn't so good for the Dutch language :lol: LOVE THE NOEL GIF THO :wideeyed: @ Maggy : :hug: Nog veel succes ! :kiss: Wanneer heb je gedaan ?
December 20, 201015 yr GOOGLE TRANSLATE ROCKS Laura : Taip pat galiu jūsų kalba ! awwww...so close :lol:
December 21, 201015 yr Dan kijk ik weer een naar Coldplay Werchter 2009 FUUUCK WAAROM HEB IK MIJN TICKET NOG NIET ????? :freak:
December 21, 201015 yr :P Where do you find all those gifs :freak: Are you online for a while ? i wasnt :blank:
December 21, 201015 yr ^YES , I noticed that :disappointed: @Laura : Jep , maar toch ?... COldplay is al genoeg sfeer !:P
December 21, 201015 yr That was for the other Laura ! :lol: I know :lol: call me....Lauwa :thinking: ^Is that the Big Bang Theory ? :cheesy: yep :sneaky:
Create an account or sign in to comment