October 14, 201312 yr ok terug naar gent dan :escaping: kheb geen zin om tot de krokusvakantie te wachten
October 14, 201312 yr als ik google maps goe kan inschatten denk ik wel da ge op een kwartier van da Zweeds bij da Engels zijt 29e e ;)
October 14, 201312 yr hmm wa doen we dan best? ik wil sowieso Engels doen dus ist mss beter om Frans of Spaans te volgen, want daartussen twijfel ik of toch Engels?
October 14, 201312 yr mmm begrijpelijk, zijn we eens dat we de 29e gaan? ik wil Zweeds in Rozier 44 volgen van 8.30 tot 9.45
October 14, 201312 yr als ik google maps goe kan inschatten denk ik wel da ge op een kwartier van da Zweeds bij da Engels zijt 29e e ;)[/color] da valt goe mee :p wacht fuck der is geen spaans of frans de 29e :confused:
October 14, 201312 yr kmoet naar toneel zie wa ge wilt pakke en post het, kzal proberen te checken als ik terug ben
October 14, 201312 yr oke... misschien is communicatiewetenschappen wel veel interessanter dan TT :| kmoet nog effe denken
January 3, 201412 yr Oh nu ben ik stikjaloers. waar is iedereen trouwens? Die hebben allemaal een leven ofwa? :p
January 4, 201412 yr en er komt ook niemand nieuw :| precies of Coldplay heeft geen fans in belgië! da sportpaleis gaat vrij leeg zijn de volgende tour
Create an account or sign in to comment