January 3, 201610 yr Als je van plan bent om alle threads bij te lezen dan wens ik je veel goeie moed! :D
January 21, 201610 yr Voor de geïnteresseerden: http://qmusic.be/acties/q-world-tour-6-topconcerten-in-6-landen Een van de concerten is dat van Coldplay in Buenos Aires op 31/3. Zulke wedstrijden zijn echter hopeloos voor mij. :(
January 21, 201610 yr Dat is toch niet te doen? Ze sturen u gelijk een flipperkast de wereld rond in iets meer dan 2 weken :freak: En Coldplay is ook echt het enige dat ik zou willen zien, naar de rest ga ik niet vrijwillig :p
January 22, 201610 yr En waarschijnlijk staat in de kleine lettertjes dat je ze allemaal moet doen en verslag uitbrengen. Coldplay als laatste concert in het rijtje, na Justin Bieber... Don't think so :)
January 22, 201610 yr Voor wie vrij is op 24 mei: http://stubru.be/vincent/vincentstuurtjenaarcoldplay Is deze winnaar eigenlijk al bekend gemaakt? Dat heb ik precies gemist...
January 22, 201610 yr Dat waren mensen die gelijk 10 fragmenten nodig hadden om te weten wat liedje het was :|
January 22, 201610 yr Typisch... En dan was het nog een single ook zeker? :shifty: ze deden da spelletje ooit eens met een band waar ik ni eens echt fan van ben (QOTSA denk ik) en ik wist het antwoord nog voor die grote "fans" :|
January 22, 201610 yr soms is het leuk om te horen hoe snel ze het weten maar anders denk ik 'Hoe durf jij jezelf fan te noemen?'
January 22, 201610 yr Dat waren mensen die gelijk 10 fragmenten nodig hadden om te weten wat liedje het was :| Das inderdaad typisch.
March 19, 20179 yr Heyyyyy Na 4 jaar nog eens op deze site! Ik vrees dat er niemand meer overblijft van toen? En er is hier al een jaar niets gepost precies, leeft dit forum eigenlijk nog?
March 19, 20179 yr Oh, er is een 4e Belg op het forum.[emoji4] Er wordt hier inderdaad niet zo vaak gepost maar dat verandert binnenkort waarschijnlijk wel als 20/21 juni dichterbij komt.
March 19, 20179 yr Heyyyyy Na 4 jaar nog eens op deze site! Ik vrees dat er niemand meer overblijft van toen? En er is hier al een jaar niets gepost precies, leeft dit forum eigenlijk nog? Hey! Ik was hier 4 jaar geleden wel al maar ik was nog ni zo actief. Je username zegt mij wel nog vaag iets en ik heb precies nooit meer dan 4 Belgen tegelijk geweten :/
Create an account or sign in to comment