Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Amai, ge hebt er werk van gemaakt! Echt chic.

Schoon kleurkes gebruikt, ze gaan u van op ne kilometer afstand zien afkomen :p

Zijn dat speciale stiften ofzo?

 

Nu gaat iedereen kunnen zien wanneer ge u favoriete groepen gezien hebt :D

Link to comment
Share on other sites

^en ik dacht dat elke tandarts speeltjes gaf om alle kindjes content te houden. Sukkel toch :p

 

doeme, had ik een paar jaar geleden van die stiftjes geweten...

Ik was leidster bij de klj en we gingen t-shirten versieren op kamp. Wat een geklungel met die textielverf. Met die stiftjes was het veel properder en VEEL mooier geweest.

Link to comment
Share on other sites

^en ik dacht dat elke tandarts speeltjes gaf om alle kindjes content te houden. Sukkel toch :p

 

Ik kreeg vroeger bij de tandarts ook altijd een speelgoedje :)

 

kzeg u tis warm buite

dez morge wast om 10.40 al 29°C bij ons

yay:cheesy: wij ni :(

[/color]

 

 

Vanmiddag was het hier 31°C.

 

Eindelijk nog eens een echte zomer, ik heb er van geprofiteerd en gans de dag buiten gezeten :D

Daarjuist is het wel al beginnen regenen :(

Link to comment
Share on other sites

Smakelijk seffes! :)

 

wat staat er daar op de menu?

Hier worst met spenaziestoemp.... genne vette

 

het was kotelet met kippenburger en bloemkool met witte saus

 

Ik kreeg vroeger bij de tandarts ook altijd een speelgoedje :)

 

 

 

 

Vanmiddag was het hier 31°C.

 

Eindelijk nog eens een echte zomer, ik heb er van geprofiteerd en gans de dag buiten gezeten :D

Daarjuist is het wel al beginnen regenen :(

 

het warmste hier was zoiets van 33 ofzo :p

 

Hele dag binnen op kantoor gezeten. Bah.

 

Gisteren wel het meest geniale concert ooit gezien. Foook zeg.

 

klinkt geweldig tof :blank:

 

wie? :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Concert van Sophia. Eigenlijk niet echt Sophia, maar een solo-concert van de zanger, Robin Proper-Sheppard. Je zou 'm hier van moeten kennen: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=YR0SEIhWJqo]‪Sophia - Oh My Love lyrics video‬‏ - YouTube[/ame]

 

Anyway, zondag stuurde hij opeens een mail met de mededeling dat hij de dag erna (gisteren dus) een concert zou spelen in L'Archiduc in Brussel. L'Archiduc is trouwens mijn favoriete bar! Na een concert in de AB zeker eens binnenspringen! Elke band met naam die in Brussel moet spelen gaat er zeker iets drinken. Zelfs Liam, Noel, Bono, The Edge en zo kom je er sowieso tegen na een concert.

 

Dat even terzijde. :cool:

 

In de mail stond verder niet veel uitleg. Uiteindelijk bleek dat hij vorige week tijdens een controle op een international trein opgepakt was door de politie. Blijkbaar had hij nooit een verblijfsvergunning aangevraagd voor Europa. Hij komt uit de VS, maar woont al heel lang in Europa. Hij heeft zelfs nog lange tijd in Brussel gewoond. En ondanks het feit dat hij op Werchter gestaan heeft, 100en concerten gespeeld heeft in heel Europa en verschillende albums uitgebracht heeft, mocht hij dus blijkbaar niet zomaar in Europa wonen en werken. Zelfs niet als artiest.

 

Hij kreeg te horen dat hij ten laatste tegen middernacht vandaag terug in de VS moest zijn en dat de kans bestaat dat hij de VS nooit meer mag verlaten. Dat is redelijk erg voor hem want hij kent er eigenlijk niemand meer en bovendien heeft hij een dochtertje die in Engeland bij haar moeder woont. Toch wilde hij nog een laatste keer iedereen bedanken met een allerlaatste concert. Het was dus een extreem emotionele avond, zowel voor hem als het publiek. Iedereen mocht verzoekjes doen, dus het was echt heel speciaal. Hij wou echt dat iedereen in de zaal z'n favoriete nummer nog eens kon horen.

 

Tijdens het nummer Directionless was hij volledig van de kaart en halverwege kon hij een tijdlang, overmand door emoties, geen woord meer uitbrengen. Vooral de tekst in het nummer Directionless (over z'n dochter) moet enorm pijnlijk geweest zijn op dat moment:

 

I say goodbye to my friends

some I've known for years

this is the first time I've felt the fear

I kiss my baby she's just one month old

I kiss her mother nothing I say can console

 

I guess I'm losing my direction

I'm losing my direction

 

step on a train

wave underwater

I don't know if I'll be back again

I try to say 'it'll be ok'

it' s not the first time I've run away

 

Ik denk niet dat er op dat moment iemand was die het droog hield...

 

Ik durfde eigenlijk het hele concert lang niet te filmen, enkel op het einde heb ik één nummer gefilmd: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=xUnhGhr3xK8]‪Sophia - The River Song @ L'Archiduc, Brussels‬‏ - YouTube[/ame]

In de laatste minuut kanaliseert hij al z'n woede over zijn 'uitwijzing' in z'n gitaar. Zelden iemand zoveel lawaai horen maken met enkel een akoestische gitaar.

Link to comment
Share on other sites

wow da klinkt gelijk een concert da ge ni rap ga vergete

echt krijg nen krop in men keel als ik da lees hier

fuck man chance da ge der waart echt waar!

kheb van hun gehoord maar das toch ook weer nen tijd geleden :\

en ja da nummer da ge gefilmd hed is echt wel goe opt einde

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...