Jump to content
🌙 COLDPLAY ANNOUNCE MOON MUSIC OUT OCTOBER 4TH 🎵

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

om 9.50 nog aan je huiswerk beginnen :stunned:

je lijkt mij wel :laugh3:

 

en GODVERDOMME linda dewin heeft wel gewonnen zeker :angry::angry::angry: en bent was 3de :angry: echt nie verdiend hé hij zat er bij die laatste vraag maar 1 jaar van :\ maar jah niks aan te doen .

 

der is ook goe nieuws :P ik was aan het zappen en toen ik bij 'jim' was zag ik een reclame over 'award shows' en ik bleef gewoon effe kijken en op het einde zag je zo in een flits chris opspringnen . :freak: dus zal coldplay waarschijnlijk wel eens op jim komen in de volgende weken :dance: ik ga eens kijken op hun site :D

ik was die avond al zo actief en toen ik die reclame zag was ik helemaal zot geworden :laugh3:

Link to comment
Share on other sites

Hey Maggy!! :D

 

Ik vond het echt zo jammer dat Bent met die jaartallen eruit lag, op een bepaald moment had hij echt veel seconden verzameld :( En ik was echt nie blij toen da Linda won :angry:

 

Kijk wat ik heb gevonden op jim.be :dance:

 

 

Naar goede gewoonte mist JIM ook dit jaar de hoogmis voor de muzikale medemens niet.

Op woensdag 3 februari kan je kijken naar de 52ste editie van de Grammy Awards. Lik je vingers maar al af voor een pittige show met een gezonde mix van spektakel en optredens.

 

Uiteraard, in aanwezigheid van de crème de la crème onder het bekend plebs!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...