Everything posted by Gui-Home42
-
COLDPLAY ARGENTINA
son buenisimas ROMI !!!!! jejeje te felicitoooooo :D
-
Zone française
je vous rejoins à 100% les filles!!!!! je suis assez déçu ... je ne vais pas répéter ce que j'ai déjà dit il y a quelques jours ;) mais ça plaisir de voir que je ne suis pas seul à avoir le même avis ^^
-
COLDPLAY ARGENTINA
siiiii fotos fotos Romi :) que suerte que tenés aquì en españa tocaran Coldplay a Madrid como sabes por el concierto filmado y el director Anton Corbijn :P ...espero una fecha en Barcelona por ENERO :D jejejeje Hoy y este sábado me voy a ver MESSI MASCHERANO y compania en el CAMP NOU del BARÇA !!!!!!!!! :vuvuzela:
-
Zone française
bon rétablissement à toi Celien!!!
-
Zone française
MERCIIIIII EVE et CELIEN :D :) vous etes très gentils !!!!!
-
Zone française
merci beaucoup Raphaele :) Muito obrigado !!!!!:D
-
Coldplay - Paradise (Violin Cover - HQ) by Jared
WONDERFUL :) He´s pretty good : I thought about that since the beginning of VIVA LA VIDA TOUR they had to play with chords violins :) It could be completely better for VIVA LA VIDA or PARADISE :) remember that guys [ame=http://www.youtube.com/watch?v=LG0k_aNj4g8&feature=related]Coldplay - Politik 2003 Grammys - YouTube[/ame] :D
-
Write something in Italian
arrivederci i buona notte a tutti !!
-
Mylo Xyloto live Setlist
yeah :) so scandalous !!!!
- Mylo Xyloto live Setlist
-
Mylo Xyloto live Setlist
IMPOSSIBLE but we can dream :D Intro BACK TO THE FUTURE 1-MX/Hurts Like Heaven 2-Politik/Gnossienne n°1 3-Yellow 4-In My Place 5-Major Minus 6-Violet Hill 7-Spies 8-Cemeteries of London 9-Moving to Mars 10-Up In Flammes 11-I Ran Away 12-A Rush Of Blood To The Head 13-Strawberry Swing 14-God Put A Smile Upon Your Face (version 2011) 15- Shiver / Talk techno remix snippet 16-Viva La Vida 17-Lost! 18-Yes! 19-Daylight Acoustic 20-Us Against The World 21-'Till Kingdom Come 22-Green Eyes ------ 23-Square One 24-Lovers In Japan/Reign of Love 25-The Scientist 26-Trouble 27.Brothers and Sisters 28-Fix You 29-Death And All His Friends ------- 30-Amsterdam or Swallowed In The Sea 31- Clocks 32- Life in Technicolor ii ------- 33-Charlie Brown 34- Life Is For Living 35- Everyteardrop Is A Waterfall
-
OLÁ! FROM BRAZIL
Olá, bem vindo! :) tudo bem? what´s your name? Have a fun here !!!!! Viva Brazil!!!
-
Visca El Barça!
I respect the fact you don't like BARÇA ;)
-
Visca El Barça!
oooh I hope you'll see them soon !!!!!!!!! VISCA BARÇA they are THE BEST :) FORÇA BARÇA !!!
-
Visca El Barça!
why??? hehehe (I think I imagine)
-
Rate the avatar above you
10 :) you're beautiful :)
-
Zona hispana
bueno veré el concierto por internet pero espero un concierto en BCN ... Si no podré no importa ... no me faltara nada ;)
-
Write something in French ! :D
c'est très bien ta phrase est correcte et est logique :) congratulation :) thanks to the translator hehe :) Oui c'est moi qui l'ai dessiné :)
-
Hii[:
I´m sending to you sun from Barcelona :)
-
Hii[:
Welcome (again hehe) miss Sidney!!! :) What's up in Pittsburgh city ????? :) cheers from the sunny Barcelona city
-
Answer the question above you
yes I wear contacts or glasses ... I´m blind without ^^ ... but that's okay ;) sq
- Country Game (Alphabet)
-
Write something in French ! :D
c'est la péche!!! MERCI :) et vous tous ça va?
-
Most random place you've heard a CP song?
heard Paradise on the street near the beach in Barcelona :D
-
Noel Gallagher
thanks a lot :)