Everything posted by Acquiesce
-
Hello! Hola
hello ! Welcome ! someone from Europe ! :dance: ! :D
-
Belgen op Coldplaying?
hmm kdenk het niet eigenlijk .... :bigcry: Alles goed bij jullie ?
-
Belgen op Coldplaying?
hello ! 'k heb geen tickets voor Noel Gallagher :bigcry: :cry: :( snif snif , kben nu op ebay aan het zoeken ... En bij jou ?
-
you're banned because.....
you're banned because you are sad ?:hug: EDIT : Damn , you're banned 'cause it's you AGAIN !!:D
-
Belgen op Coldplaying?
haha ! :D Nog een gelijkenis ! :P 'Kmoet er echt aan beginnen ! Kben nog niet begonnen ! :o Maar ik kan wel trots zeggen dat ik nog 'n liedje geschreven heb ! :D Maar nu moet ik echt gaan studeren ! :(
-
Belgen op Coldplaying?
Dag iedereen ! @maggy : Ja ik heb msn maar die staat op de laptop en alles is sins de 'restauratie' daarvan , dus eerst moet ik het weer installeren ! :( Goeie dag gehad ? Ik moet nu m'n partieel-wikunde examen gaan leren, vanavond kom ik wel nog eens een kijkje nemen , 't hangt ervan af hoeveel het is ... :D
-
What Was The Last TV Show You Watched?
Zonde van de zendtijd ! :D Awesome tv show !
-
Belgen op Coldplaying?
@ editors : sins ik hier op het forum ben ! :D @ maggy : Ge-youtubet,gewoon wat rondgesurft,veeeel gitaar gespeeld en té veel chocolade gegeten :D
-
Looking for new guitar
I'm looking for a new guitar - an acoustic one - without cutaway - dreadnought I don't know much about guitar brands , I only know Gibson,takamine,Art lutherie,Martin,fender Any recommandations ? Thanks!
-
Belgen op Coldplaying?
Aardrijkskunde:D
-
Belgen op Coldplaying?
Yay ! :dance: Mijn chemie was wel niet zo goed ! 'k had 56% op m'n eerste trim. Nu heb ik al een "toets" van 7 en 7,5 gemaakt ! :o Voor mijn AA had ik wel een 94 % ! :P
-
What Time Is it and what are you doing ??
20:02 (8:02 PM) Searching things for school
-
Zone française
Bonjour ! Je parle un peu Français ! Comment ça va ?
-
Belgen op Coldplaying?
Maggy,Frans ik ook m'n slechtste vak ! Nòg een gelijkenis ! :D Mijn Dialoog ken ik vanbuiten:dance:, voor partieel-examen, heb ik niets gedaan , Tis toch maar wiskunde , één van m'n beste vakken ( Nu voel ik me nerdy ! :P ) En Geschiedenis is ook gedaan ! Klaar voor een avond Coldplaying (of toch een uurtje)
-
Post pictures of the gorgeous Chris
20th ? Keep on VOTING girls ! (noel is 9th :dance:)
-
Belgen op Coldplaying?
godsdienst ? over wat ?
-
VOTE CHRIS AS HOTTEST MALE
20th ? C'mon ! VOte ! Links in my sig ! (Noel on 9th :D)
-
Belgen op Coldplaying?
pff hebben jullie ook veel te doen ? 'kheb Geschiedenis ondervraging , Engels dialoog van buiten leren , en examen wisk vrijdag.... (an wat nu al hebben gezien ) :( ?
-
What are you thinking right now?
Damn I eat to much chocolate !
-
Belgen op Coldplaying?
ik heb 2u wiskunde de woensdag ! Na elkaar dan nog ! :confused:
-
Belgen op Coldplaying?
hello ! Toffe dag gehad ? :D
-
Belgen op Coldplaying?
:laugh3:hahaha ! :D Tja, Coldplay gaat voor eh ! :thumbsup:
-
What are you thinking right now?
Don't forget to call !
-
Answer the question above you
July Favorite smiley ?
-
The "OR" Game
Ctrl apple or windows ?