Everything posted by Acquiesce
-
Can you draw?
I can draw a bit :D I'll upload some pictures tonight
-
Post pictures of the gorgeous Chris
Hello everybody ! I'm also sick :( I should be at school at the moment ! :P I can't sleep 'cause I just woke up .... So I'll be around here :D
-
LOLdplay: I Can Haz Cake?
hello everyone ! I'm sick :( so that's why I'm on the forum at the moment I should sleep , but I just wake up , so I can't ! Cake would help ! ;)
-
Belgen op Coldplaying?
Ik heb hetzelde ! Vooral keelpijn en "long"pijn (als ik hoest) Tot morgen ! *waves* ! :D
-
LOLdplay: I Can Haz Cake?
:laugh3: idd ! Don't you think there should be a cake-emoticon?
-
Belgen op Coldplaying?
ahzo @ editors : Ja , wrs , hangt ervan of hoe die groepen in judo , ingedeeld zijn
-
The Wrong Answer Game!!!
Noel and Liam (wow that would be cool ! :D) Does Coldplay like Radiohead ?
-
Belgen op Coldplaying?
:laugh3: zeg , weet iemand waar Nikki is ? zo lang dat ze al weg is !
-
Belgen op Coldplaying?
Amai , dan woon je toch echt 'vanboven' in Oost - Vlaanderen , ik woon meer in 'het midden'
-
Belgen op Coldplaying?
wel , dat het over de grens is , maar meestal denken de mensen dan , "oh zo ver !" Maar het is even ver rijden als naar Brussel vanuit Gent... En jij woont toch in Oost-Vlaanderen ,(dacht ik :thinking: ) :D @ editors , 'kheb geen flauw idee ! Ze zit in een ander jaar dus veel zie ik haar niet EDIT : foutje , ze zit wel in hetzelfde jaar .... :thinking:
-
Mumford & Sons
Yay ! I have tickets ! I'm gonna see them live ! :dance: I'm so excited ! :D
-
Belgen op Coldplaying?
^ :D @ maggy , 't is niet in België ,het is net over de grens(met Frankrijk) , maar vanuit gent is het even ver rijden glijk naar Brussel , dus het is niet zo ver ! @ editors , ik hoop ook echt dat je het haalt :D! Ik ken nog iemand die mss ging meedoen aan bk , 'k zal het morgen eens vragen al zij ook door is !
-
What are you listening to?
OASIS - Live forever !
-
The Wrong Answer Game!!!
WHat's the real answer of that ? Jarhead Who's jonny's wife ?
-
Belgen op Coldplaying?
Hallo ! Jullie zijn alletwee online ! :dance: Proooficiat editors ! Yay , kheb tickets voor Mumford & sons ! Ik ben zooo blij ! :D
-
I am currently listening to....
supersonic - Oasis ! Oasis ! :dance:
-
Type the lyrics of song you are listening to right now
I'm feeling supersonic Give me gin and tonic You can have it all but how much do you want it? Oasis ! :dance:
-
LOLdplay: I Can Haz Cake?
*waves back * :D
- Lost sucks.
-
ELIMINATION GAME OF A COUPLE SONGS
Swallowed in the sea 7 Glass of water 1 btw : Do the next songs have to be Coldplay ?
-
LOLdplay: I Can Haz Cake?
Wow , I missed a lot here ! :cry: Hello everyone! :D
-
The Oasis Thread
bump :D The Oasis tread can not die ! Oasis live forever !! At the moment Oasis is my number 1 , even better than Coldplay ! :o Noel Gallagher is giving a concert 25 - 26 / 04 in London for Teenage Cancer Trust.. Anyone attending ? I tried to have tickets but the site crashed , and i was to late :bigcry:
- COUNT UP TO 1000!!!
-
Belgen op Coldplaying?
ook 'n goeie avond :D , of beter goeie morgen ! :thinking: ik zou maar beter eens gaan slapen ... Tot morgen:thinking:tot vanmiddag !
-
Answer the question above you
no ,only guitar ! :D do you play drums ?