Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

What are you thinking right now?

Featured Replies

O.M.G.

he's sitting in some dodgy NY studio.

right fucking now.

• Replies 84.1k
  • Views 3.3m
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmm..:thinking: Let's see - the piano part is three crescendos, but each is slightly lower than the last; and each is a bit richer in overtones and bass component..:wideeyed::bulb2:

O. M. G. = 2259 :o That's too much lol. :wacky: must give it up for some time lol.

next one is 612, too far lol... this seems to be partially broken... stupid machines. :dozey:

i'll just ask them.

well, maybe one of them is bright?

^You know, I live in a college town, but you never get that around here. Poor college boys.

"Country matters" he writes...the dirty devil.

There is no night-life in the 2 nearest towns, Tidworth has only got the 1 pub where civilians are allowed in unannounced (the other pubs being within the army barracks), and Andover has only 2 'clubs' which open past mid-night, and one of those gets closed down every other week due to drug use.

And out in the countryside, the only night-light is the animals.

I'm not really into hot girls. But I'll tell my brother about it, though. :P

You're no fun....haha, i don't know why I assumed you were a dude...my apologies.

But there are a ton of hot guys without shirts on here too. Maybe one day, i'll be one of them:stunned:

It's easy to mix up genders. I've thought tons of guys were girls on here. rofl.

Shirtless dudes kind of scare me. I'm not that kind of girl who likes watching people walk around without clothing, really. And I don't like looking at butts either. I never understood that. xD

I'm sure you're fine looking! Everybody on Coldplaying is damn sexy.

What I'm really thinking--

HOLY CRAP, I THINK I HAVE A FRIEND!!11!shift!1!1!

finally i had got to know the title of that song. oh i used to love it so much :wacky:

lol it had taken me like 8 years to get it, lazy me... thanks to the mood today, lol.

it's from an old poem!

that line's so controversial yet i'm in love with it.

I love Beirut. Get me out of these pictures. I wonder if I'm in any? Aww, is he sleeping? These are no good. Wow. People are looking! Woah. I can't believe I wore a sweatshirt that entire time. I can't believe I almost peed myself. My ears are hurting now. Ow.

They thought we were doing cool stuff, but we were just being jackasses.

I should probably turn this off right now.

Am I going to make it?

Kapea sänkyni. Istun sen reunalla ja rypistelen turkoosikukallista päiväpeitettä sormillani. Tuijotan vastakkaiselle seinälle teippaamaani valokuvaa. Se on valokuva toisesta seinästä, räikeän keltaisesta, jolle kapearunkoinen puu on heittänyt varjonsa. Juuri se varjo tekee kuvasta mielekkään. Tai ehkäpä ei. Kuvan alapuolella, lattialla, nukkuu viimeistä untaan isäpuoleni vanha vinyylisoitin. Sekin pitäisi jo viedä varastoon. Soittimen ympärillä vallitsee kaaos. Likaisia sukkia, karamellien käärepapereita, koulusta saatuja monisteita. Ruotsin kielioppikirja. Sen voin pian kadottaa näköpiiristäni. Ajatus on huojentava. Toisen puolen minua vastapäätä olevasta seinästä peittää kolmiovinen vaatekomeroni, vaikkakin keskimmäinen ovista on irronnut saranoiltaan. Epäorganisoidusti asetellut vaatteeni pursuavat ulos kaapista. Irtonainen ovi nojaa seinään ja tuijottaa nyt minua huoneen toiselta puolelta.

Itse asiassa, itse minä tuijotan itseäni tuohon irronneeseen oveen kiinnitetystä peilistä. Silmänaluseni ovat tummat ja hymytön, tylsä ilmeeni ei paljasta mitään tuntemuksia. Se vaikuttaa jopa kyyniseltä. Silmistäni näen vain sietämätöntä tyhmyyttä. Peilin pinta on tahriintunut turhamaisuudestani. Meikkivoidetta ja ripsiväriä. Yhteiskunnan kaavoihin alistumista.

Käännän katseeni pois peilistä ja ihmisestä, jonka toivoisin olevan vahvempi. Katseeni on nyt suunnattu lipaston päällä istuvaan televisioon. Viihde on puristanut sormensa tiukasti ympärilleni. Upottanut ne lihaani. Se tekee välillä kipeää.

Oikaisen jalkani sängylle ja nojaan itseni toisen kyynärpääni varaan. Katselen pöytääni. Laatikoita täynnä tavaraa, jota tuskin enää tarvitsen. Silti siitä on vaikea päästää irti. Tai ehkä se ei irrota otettaan minusta. Pöydän vasemmalla laidalla on pieni cd-teline, jonka keskellä on neljän levyn kokoinen aukko. Ne neljä Dylanin levyä lepäävät pinossa sänkyni alla cd-soittimeni vieressä. Yksi niistä tosin, Freewheelin’ pyörii juuri soittimessa. Masters of Warin uhkaava komppi ja vihaa tihkuvat sanat saavat minut vangikseen ja tunnen itseni vihaiseksi. Kappale pitää minua otteessaan.

Pöytäni yläpuolella seisoo suuresti arvostamani viisikko silmät suljettuina, rauhallisin ilmein. Minäkin haluan olla niin kuin Radiohead tuossa julisteessa. Sulkea silmäni ja paeta jonnekin tuntemattomaan, missä voisin hetken olla irti kaikesta. Kaikessa rauhassa.

Sänkyni kanssa seinän jakaa pieni kirjahylly huoneeni nurkassa. Sen kaksi ensimmäistä hyllyä olen täyttänyt cd-levyillä. Kolmelle alemmalle hyllylle olen järjestänyt kirjoja, jotka olen lukenut, muuta myös harmillisen paljon kirjoja, joita en vielä ole lukenut. Kirjahyllyn päällä ovat nuottini, tabulatuurini ja DVD-levyni. Sieluni asuu tuossa pienessä kerrostalossa. Jos tuo kerrostalo romahtaisi, olisin hukassa. Kirjahyllyn edessä, pöytääni nojaten, on yksi sieluni ilmaisemisen välineistä, rakas akustinen kitarani. Olen vasta opettelemassa sen mahdollisuuksia, mutta harjoittelen päivittäin.

Joskus riippuvaisuuteni tuon huoneeni sopen tarjoamasta maailmasta pelottaa minua. Sen maailman ote minusta on voimakkain, mutta se ote ei tee kipeää. Se yleensä tarjoaa sen pakopaikan, jossa voin hetken olla rauhassa. Mutta aina se ei onnistu. Tänään senkin ote tuntuu tukahduttavalta.

Laskeudun täysin makuulle ja tuijotan kattoon. On aika paeta hetkeksi. Matkan määränpää on tuntematon, se on paras osuus. Lippu on ostettu, on aika nousta laivaan. Suljen silmäni ja tunnen kuinka kaikki kourat vähitellen irrottavat otteensa. Tämä luultavasti ainut keino säilyttää mielenterveyteni.

I wish I could read that. :thinking:

Andallofasuddenwehaveeverythingwecouldeverwant...

...whatwillwedowiththesethingsthatwelove?

Whatwillwedowiththethingswehate?