February 20, 201016 yr I wouldn't try it, though. I'm bad at skiing. I neraly died 42 times the last time. :lol: :stunned: The Canadian skiers haven't been faring very well in the Olympics, either!:dozey:
February 20, 201016 yr Mark, you're not Canadian, this thread is not for you. As you're not a human being, this board is not for you.:rolleyes:
February 20, 201016 yr As you're not a human being, this board is not for you.:rolleyes: What am I then?
February 20, 201016 yr My dad is American. Should you really be divulging that in this thread?:stunned:
February 20, 201016 yr Should you really be divulging that in this thread?:stunned: Not everyone is as racist as you Mark.
February 20, 201016 yr I think a troll extermination squad needs to be brought in immediately.:rolleyes:
February 20, 201016 yr Don't feed the troll.:rolleyes: So anyone who disagrees with you and thinks you're a cunt is a troll?
February 20, 201016 yr Only in Scotland, but it sucks there.:dozey: You'd have to be mad to go skiing there rather than in the Alps.;) Oh man, you're such a lucky guy. Have fun :) OUI, j'étais là, et c'était plus qu'incroyable. :dozey: Mouais, il faut avouer qu'on n'est pas beaucoup de québécois, dans le coin... Aaah moi aussi :D:D T'étais pres de la scene? :nice: C'est clair. C'est dommage, j'aimerais que l'engouement pour Coldplay soit plus grand au Québec... mais bon. EDIT: That was my 2000th post!!! :dance:
February 20, 201016 yr Oh man, you're such a lucky guy. Have fun :) Je vais essayer, naturellement.;)
February 21, 201016 yr Oh man, you're such a lucky guy. Have fun :) Aaah moi aussi :D:D T'étais pres de la scene? :nice: C'est clair. C'est dommage, j'aimerais que l'engouement pour Coldplay soit plus grand au Québec... mais bon. EDIT: That was my 2000th post!!! :dance: Moi j'étais juste devant le beau piano sur lequel Chris a joué The Hardest Part...deuxième file. :wink3: Et toi?? Faut dire que c'est pas le genre de musique prôné, ici... (la plupart de mes amis écoutent du métal...:confused:)
February 21, 201016 yr So why have the two (foreign) troll-sides taken the battle into the Canadian section? :inquisitive:
February 21, 201016 yr Moi j'étais juste devant le beau piano sur lequel Chris a joué The Hardest Part...deuxième file. :wink3: Et toi?? Faut dire que c'est pas le genre de musique prôné, ici... (la plupart de mes amis écoutent du métal...:confused:) Pour vrai??! :o Ca veut dire qu'on était juste une à côté de l'autre!!! Quand Jonny est venu à la fin de In My Place pour jouer, jvoulais mourrir!! :wacky::P Non j'suis d'accord. Hahaha j'écoute du métal aussi :P:rollseye: Beaucoup moins qu'avant faut dire, Coldplay et ce genre de musique ont bcp gagné de terrain sur mes gouts musicaux :P:D Ouais, ceux que je connaisse (la plupart) écoute ce qui passe à la radio et les chansons qui passe dans les bars... Une chance que j'suis là pour les éduquer un peu :dozey:
Create an account or sign in to comment