October 2, 200718 yr I know, used to be unlimited. It's carphone warehouse's plan to get all the old aol-uk users out off AOL and onto their ingrown services or to get the old users to sign up to a new 18 month contact with AOL.
October 2, 200718 yr stupid internet companies :( here the thing we hate is that the internet speed is too low :bigcry: ... mine is just 600kb/s and the fastest one is just 2.4 MB/s
October 2, 200718 yr hahaha... well.. we're a bit off topic so http://youtube.com/watch?v=-NwqN-xj9Xs time to go.. I need to read some stuff see ya :)
October 2, 200718 yr why 3gb a month :uhoh:???? ohhh I just searched for the dvd again on demonoid and is not there anymore :bigcry: you can find it in this tracker: http://tracker.dvdquorum.es/browse.php Oh i use that site to get some movies, it's so good most are in pal but good thing my dvd player can read them :P And whoa, just 3 gbs? i get to download around 70gbs or more per month , too bad my speed sucks booo :uhoh:
October 2, 200718 yr 1 mes y 2 dias woooooooooo!:dance: Ojala sean la banda de fondo y toquen 2 horas como en mexico :o
October 2, 200718 yr Aca creo que es The Killers :\ Aunque me gustan tmb. prefiero 1000 veces Travis! Espero que toquen mas de una hora!
October 2, 200718 yr Pero The Killers no es muy conocido! Salvo por un par de temas! Ademas se hicieron conocidos hace muy poco! :\
October 2, 200718 yr acá the killers son conocidos creo :uhoh: The Killers me gustan también en todo caso :wacky: aunque Travis más y fran mucho más :blush:
October 2, 200718 yr Booo yo queria que la banda de fondo fuera travis, me gusta 1000000000 mas que the killers pero bueno, con tal que toquen por mas de 1 hora todo bien :P
October 2, 200718 yr deberia ser por jerarquía no? Pirmero the killers , luego starsailor y de fondo travis ahh eso si seria perfecto!
October 2, 200718 yr sip, tocaron unas 30 canciones incluyendo covers de ac/dc y hasta de britney spears :stunned:
October 2, 200718 yr sip, y back in black y casi todos sus singles :o que locura! ojala toquen los mismo el otro mes :bigcry:
October 2, 200718 yr wow, look at you now, flowers in the window :wacko: me imagino a fran hablando con el publico luego de cada cancion haha :P
Create an account or sign in to comment