Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)


Ronald Vreeswijk

Recommended Posts

ooooh, dus jij spreekt ook zo'n mooi Fries' taaltje ? :P kvind dat dat echt grappig klinkt :)

 

Ikzelf kom van Belgie zoals je kan zien, van Gent waar het nog maar pas gentse feesten zijn geweest :dance:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

ik ben nie slecht ,maar de rest van mijn ploeg is beter, ik dien meer als bankverwarmer/plaatsopvuller/waterdrager.

vorig jaar hebben we in de jongenscompetitie gespeeld omda we het jaar ervoor kampioen gespeeld hebbe in de meisjescompetitie:cool: , en we waren ook 4e in de beker van belgie:smug:

dit jaar speel ik provenciaal ( das van 16 - .....)

 

zijt gij goe ??

in melle is er altij plaats voor een coldplayfan ;)

Link to comment
Share on other sites

Heel stil haha oke ik kom ook maar ff nieuws uitbrengen, uh ik voetbal ook :p Ben keeper volgend seizoen dames (ben nog maar 15 haha) En we hebben momenteel geen dames allemaal ruzie mee gehad.

En ja ik praat dat leuke friese taaltje, maar Nederlands bevalt me beter ;) Je krijgt zo'n neusale klank door dat fries

Link to comment
Share on other sites

Jah, ik ben toch ook wel pure belg ... maar ik kan niet ontekennen dat Nederland schitterende artiesten heeft. Ik was Racoon vergeten, ze zijn super.

 

Maar ik denk dat ik van alle nederlandstalige artiesten toch dEUS en Stash de beste vind hoor...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...